Riješeno

WAN uptime

  • 26 August 2023
  • 4 odgovora
  • 112 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 9 odgovora

Zasto mi na mojem fiksnom internetu (parica) prekine veza u 15 sati popodne i kad odem na 192.168.1.1 pise da se WAN uptime resetirao dok DSL uptime je u redu i nije se resetirao?

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 30 August 2023, 15:18

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @corince, ako imaš poteškoću s uslugom ili upit, najbolje bi bilo javiti se tehničkoj podršci na broj 0800 091 091 ili mailom na sluzba.za.korisnike@a1.hr . 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ako ti je svaki dan u isto vrijeme prekid PPPoE veze je vjerojatno samo reset nakon 24h. Na DSL linijama (parici) ti kod većine operatora (možda čak i svih) svakih 24 sata ide obnavljanje veze, gdje se na par sekundi prekine pppoe i opet spoji (dsl prilikom toga ne prekine). Ako ti je nezgodno vrijeme ugasi/upali router u neko drugo doba dana - ako je sve ok (bez nekih neplaniranih prekida) bi svaki dan trebala opet ići u isto vrijeme kada si upalio router

Ako ti je svaki dan u isto vrijeme prekid PPPoE veze je vjerojatno samo reset nakon 24h. Na DSL linijama (parici) ti kod većine operatora (možda čak i svih) svakih 24 sata ide obnavljanje veze, gdje se na par sekundi prekine pppoe i opet spoji (dsl prilikom toga ne prekine). Ako ti je nezgodno vrijeme ugasi/upali router u neko drugo doba dana - ako je sve ok (bez nekih neplaniranih prekida) bi svaki dan trebala opet ići u isto vrijeme kada si upalio router

kod mene to nije na par sekundi nego na 2-3 minute u ponoć (nema veze kada je upaljen ili ugasen modem) i negdje oko pola 2 ujutro ( neznam zasto tad)

Razina korisnika 4
Bedž +3

@corince budući da je Tehnička podrška dostupna 0-24, a ti u određeno vrijeme imaš prekid u radu usluge, svakako uputi poziv prema 0800 091 091 da se napravi dijagnostika.

Odgovori