Visokoa varijabilna latencija

  • 10 March 2024
  • 2 odgovora
  • 54 pregleda

Proslo je 40 + dana od kad sam prijavio problem i dostavio materijale(speedtest/trace) koji opisuju problem email porukom sluzbi za korisnike A1 i dobio sam 2 bot poruke i jedan odgovor: “S nase strane je sve u redu” unatoc jasno losoj vezi i dostavljenim materijalima to je bio njihov jedan odgovor nakon 3 tjedna “detaljne provjere tracea”.

 

Pitanje za A1: 

Je li ovi rezultati ispod ukazuju na : “bez greski na liniji i uredan protok podataka” kao sto ste mi odgovorili u email poruci? (nakon skoro 4 tjedna detaljne provjere)

https://www.speedtest.net/result/15985518126.png
https://www.speedtest.net/result/15985522240.png
https://www.speedtest.net/result/15990780605.png
https://www.speedtest.net/result/15992448434.png

Lijep pozdrav!

 


Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +6

Lijepo, sad to isto ponovi hakometrom, jedino te rezultate priznaju. A i hakom će reagirati samo na rezultate hakometra, nakon kaj (ako)dobiješ negativan odgovor od A1 povjerenstva. Gubiš vrijeme na speedtest, nije službeno mjerilo.

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

 

Okej, hvala ti na pomoci, pokusat cu ovim putem onda.

Odgovori