Riješeno

Uključenje interneta

  • 15 November 2022
  • 6 odgovora
  • 189 pregleda

Sramota.Potpisan je ugovor 1.11.2022.Prije pola sata 15.11.2022.javlja mi agentica da mi dolaze uključiti uslugu tek 30.11.2022.Znači 1mj.čekam.Žao mi je što sam otišao iz Ht-a.I oni imaju bisere ali ovo nema smisla...

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 17 November 2022, 23:27

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Robie 🖐🏼
Članak 5.
Zasnivanje pretplatničkog odnosa
5.1. Prihvat Zahtjeva i sklapanje ugovora

5.1.1. A1 će prihvatiti Zahtjev trenutkom njegova potpisa, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana, ako ne postoje zapreke za uključenje Krajnjeg korisnika na A1 javnu komunikacijsku mrežu koje su predviđene ovim Općim uvjetima ili ako se ne provodi postupak promjene operatora u nepokretnoj mreži sukladno posebnom propisu ili se ne radi o posebnom tehničko-tehnološkom rješenju za Krajnjeg korisnika u nepokretnoj mreži. Rok za potvrdu mogućnosti realizacije usluge i datuma prijenosa broja u nepokretnoj mreži je 15 dana, a rok za uspostavu usluge je 30 dana od potpisivanja odgovarajućeg Zahtjeva, zaprimanja potpune i ispravne Jedinstvene izjave o raskidu ugovora s postojećim operatorom (dalje u tekstu: Jedinstvena izjava) ili od dana sklapanja ugovora na daljinu, što uključuje i naknadne zahtjeve za pružanjem pojedine A1 usluge ili za izmjenu pretplatničkog ugovora ili preseljenja pretplatničke linije. Rok za realizaciju Zahtjeva za usluge nepokretne mreže ne teče ako je na lokaciji Krajnjeg korisnika potrebno izvesti dodatne radove za izgradnju priključne točke, ako Krajnji korisnik nije dostupan na lokaciji, za vrijeme trajanja više sile, zbog radnja trećih strana ili zbog nemogućnosti pristupa infrastrukturi i/ili mreži zbog postupanja trećih strana, a A1 je prethodno pravovremeno poduzeo sve potrebite radnje u svrhu pristupa infrastrukturi i/ili mreži.
Ako smatraš da nismo postupili sukladno navedenom, svoj OIB možeš poslati OVDJE pa ćemo provjeriti zahtjev i povratno ti se javiti s više info.

A1_IvanaM sve što ste naveli u ugovoru stoji.

No i Vama je jasno da ste ovdje kolegu Robie zakinuli i to zato jer sve radite zadnji dan i zato jer se tehničarima ne radi odnosno cim vide da je uključenje složenije odmah se poćnu izgovarati.

 

Ja sam imao dogovor u 14h a zvali su me u 13:45 da ipak ne mogu doći i da ne kažem koju su izmišljotinu izmislili. Zvao sam onda Vašeg kolegu u A1 prodaju sa kojim sam sve dogovarao (super lik) sluša i ne može vjerojati poćeo se smijati. Koji se potrudio maksimalno omogućiti termin.

Dok sam im objasnio da nema nikakvih problema da je potrebno samo spojiti kabel na stupu i napraviti konektor kod mene u sobi di će se ruter nazaliti odmah su došli i sve riješili. Dok kod susjeda su napravili bas cirkus. Došli ujutro oko 9h pogledali u kući i na tavanu i rekli super tu neće biti puno posla doći ćemo oko 15h i taman smo do 16h gotovi. Na kraju su došli u 15:45 i rekli kako ne mogu provući kabel jer navode kako se kabel negdje piga u zidu a sve je islo kroz buzir kao i antenski kabel tako da se nije mogao pigati.  Na kraju su kroz tjedan dana došli drugi tehničari i riješili sve za 30 minuta provukli kabel napravili  konektor i spojili u ruter.

Dosta susjeda se žali na tehničare ili ih dugo čekaju ili izmišljaju i rade gluposti kako bi odgodili instalaciju.

Tako i ovdje  kod kolege Robie mislim da nije uredu da se ćeka zadnji dan, a i pitanje je hoće li uopće i spojiti 30.11.2022

Hvala g.Keki.Sve ste rekli.Da ponovim ovo najvaznije poslani su bas zadnji dan.A najvjerovatnije nece uspijeti taj dan to ni zavrsiti.

Gledaj ovako u principu sama instalacija tj provlacenje kabla i ove sitnice u kuci (uticnica odnosno pravljenje konktora) traje cca 30 do 45 minuta ako je sve idealno i klasicno. Znači ako postoji klasična mogućnost da se uz postojeći tel kabel provuce i opticki onda je sve gotovo kroz 30 do 45 minuta. Tako je rađeno kod kolege u kući, dok su kod mene imali 95% gotovih radova trebalo je samo kabel spojiti u kutiji na stupu i provuci ga u kucu sa time da sam i rupu pripremio. Doslovno je gurno kabel kroz rupu koju sam probusio ja ga povukao i nakon toga napravio konektor i gotovo je sve bilo kroz 20 do 30 minuta.

 

Sigurno postoje i kompliciraniji slučajevi gdje nije sve idealno a i ljudi traže i zahtjevaju svakakve gluposti kod tih radova, no opet po svemu koliko vidim dosta tih tehnicara rade po principu daj mi ovo lagano pa ce netko drugi ove teze stvari odraditi i tu dolazi do kuršlusa. Oni realno ako je sve idealno u svojem radnom vremenu od 8h mogu napraviti 4 do 5 ukljucenja, no onda odradi kako treba i nemoj izmišljati toplu vodu. Mislim da bi A1 trebao malo pojacati kontrolu nad tim tehnicarima to su sve vanjske firme.

Evo kao što sam rekao .Danas došao agent i kaze ne nešto nije odradjeno od strane TComa na stupu.I opet čekaj.Ja sam sam bio zvao taj t -com.i rekli su mi da ro mora vip sa njima odraditi..i vidim odradili su.Dali ja imam ikakvu mogučnost tužbe vipa??Jer ja više ne želim čekati ,i mislim da sam ovdja valjda ja oštečen.?

Cek kod tebe je A1 provukao svoju optičku mrežu vjerojatno po stupovima ?

Ako je tako ne znam kakve veze ima HT sa time.

Gedaj ovako možeš podnijeti prigovor prema A1 da ti odugovlače uključenje i da ti ne žele dati konkretan odgovor. Mail za prigovor je sluzba.za.korisnike@a1.hr

Možeš nazvati i osobu sa kojom si ugovorao uslugu i pitati njega u cemu je problem

 

Odgovori