Spajanje (Internet+TV+telefon) - Loše iskustvo s prodajom i ponudom pogodnosti za spajanje

  • 10 January 2024
  • 1 odgovor
  • 131 pregled

Pozdrav,

Podijelit ću ukratko svoje loše iskustvo s prodajnim predstavnicima i službom za korisnike oko dogovora ukopčanja usluge i pogodnosti uz uslugu. 

 

Situacija: A1 provedena optika na mojoj lokaciji i kontakt prodaje. 

 

Moje trenutne usluge: Telemach Pokucni (100+ Mbps), Tcom/HT Fiskna linija 30+ godina, TV, streaming servisi, HBO premium riješeni pojedinačno. Sve usluge rade uredno i bez problema, svakako mi je zanimljiv prelazak na optiku, ali više u smjeru da objedinim te sve usluge.

 

  1. i 11. mjesec 2023: Na adresu mi dolazi A1 terenski prodajni predstavnik s upitom da li sam zainteresiran za spajanje usluge na optiku, odgovaram da jesam, dajem svoje kontakt podatke s napomenom da me kontaktiraju čim usluge bude dostupna. 
  2.  i 12. mjesec 2023: Kontaktiran sam od A1 vezano uz skoru dostupnost usluge (odgovaram na propušten poziv), odgovaram da sam svakako zainteresiran i da me se kontaktira čim prije za dogovor oko ukopčanja. U istom periodu se informiram o potencijalnim pogodnostima za nove korisnike i istovremeno na svom radnom mjestu dobijem informacije od kolega o pogodnostima koje su oni dobili krajem godine za produljenje usluge ili novo ukopčanje.  Ništa od pogodnosti mi nije interesantno npr. vezano uz uređaje, dvoje kolega mi komunicira da su dobili PS 1+12 Eur uz produljenje usluge (imaju samo net i mobilnu tarifu ili samo net i tv), to mi je potencijalno zanimljivo jer imam nećaka od 12 godina. 

  03.01. 2023. sam kontaktiran od prodajnog predstavnika oko dogovora za ukopčanje usluge, brzo dogovorimo sve oko paketa uz par informacija Internet + TV + Fiksna linija, A1 će poslati Tcomu za iskopčanje usluge, ja ću osobno ukitnuti Telemach i potencijalne TV usluge koje sada imam ovisno koliko ću biti zadovoljan s TV paketom od A1.  Poziv ide u više navrata (dostava OIBa itd), naknadno pitam prodajnog predstavnika preko telefona oko pogodnosti za uređaje oko ukopčanja usluge, dobivam ukratko da se nude neki tableti(?) ali da to sve mogu naknadno provjeriti i aktivirati posjetom prodajnom mjestu i tamo sve dogovoriti, rekoh ok, zahtjev je pokrenut, dogovoren datum ukopčanja za 16.01 i prijenos broja. 

09.01. Posjećujem prodajno mjesto u Avenue Mallu, komuniciram da je pokrenut zahtjev i da sam došao po naputku prodajnog predstavnika vidjeti za pogodnosti i opcije za dodatni uređaj sukladno potpisivanju ugovora i ukopčanju, žena na lokaciji me blijedo gleda i kaže pa to ste trebali dogovoriti kod pokretanja zahtjeva za novi ugovor i ukopčanje(??), ja odgovaram da sam dobio drugačiju informaciju, ali ok nema veze, rekoh nije realizirano ukopčanje, pokrenite novi zahtjev i da vidimo pogodnosti oko uređaja. Prodajni predstavnik me ukratko uputi na uređaje na displayu i da vidim šta mi je potencijalno zanimljivo, opet ništa mi nije zanimljivo jer sve navedeno već imam u nekom obliku, opet bacim oko na PS5 i pitam za pogodnost oko tog uređaja i da mi ne treba ništa drugo...dobijem ukratko odgovor da se uređaj može dobiti za cca 28-30 Eur mjesečno na 24 mjeseca. Malo iznenađeno razmišljam o ponudi, rekoh to je znači cca 700+ Eura za uređaj, ali to je iznad tržišne vrijednosti uređaja da ga sad uzmem bilo gdje i nije mi jasno kakva je to pogodnost u tom paketu, odgovaram s informacijama koje sam dobio od kolega koji su unazad dva tjedna prije mene dobivali puno povoljniju ponudu za PS i dodatno npr. Konzum bon od 50 Eur (to ide uz mobilne tarife), bon mi je nebitan niti ijedan drugi uređaj napominjem da mi ne treba nođta, šta se može napraviti za PS ponudu?...prodajni predstavnik mi odgovara da je navedena ponuda za PS istekla krajem prošle godine i da je to jedino što mi se može ponuditi...znači jako nezainteresirano i bez neke želje i volje da se to možda dodatno provjeri s nekim. Zatečen cijelom situacijom i tako lošom ponudom, navodim da se zaustavi i otkaže ukopčanje usluge, prodajni predstavnik mi da komad papira da to pismeno napišem...napravim navedeno i napuštam prodajno mjesto. 

Pola sata iza toga zovem službu za korisnike i tražim kontakt nekog prodajnog prestavnika s kojim mogu komunicirati, dobivam odgovor da komuniciram samo sa sluzbom, opišem ukratko cijelu situaciju, od djelatnika sluzbe dobivam nezainteresiran odgovor da je to sve što se nudi i to je to - ne mogu ništa napraviti, opet bez volje da me usmjere prema nekome ili da se dodatno provjeri oko pogodnosti. Znači nevezano uz pogodnosti za koje informacije dobijem s 10+ strana od strane drugih korisnika koji su bez pregovaranja dobili nativno prihvatljive ponude, meni se ponudi PS5 za 700+ Eura…

 

U svakom slučaju od inicijalnog dobrog iskustva, spiralno na jako loše iskustvo u toj cijelo situaciji...radio sam u A1 prije nekog vremena, svakako se to nije rješavalo na navedeni način i s tolikim manjkom fleksibilnosti i nezainteresiranosti...

 

 


Odgovora 1

Bedž +1

Pozdrav @skywest žao mi je što si imao takvo iskustvo 😔 Teško mi je bilo što napisati jer trebam prvo vidjeti u sustavu što  se dogodilo po tvojim podacima.
Ovako u grubo, kolegica na prodajnom mjestu je ispravno rekla da se uređaj trebao dogovoriti prilikom sklapanja ugovora jer u tvom slučaju propustio si promotivni paket PS5 koji je stvarno vrlo brzo rasprodan i ostali su redovni paketi u tom trenutku. 
Ako smatraš da te prodajni predstavnik s kojim si kontaktirao krivo obavijestio o tvojim mogućnostima, slobodno uputi pisani prigovor na sluzba.za.korisnike@a1.hr. 
Nažalost, kako je blagdanski PS5 prodan, nismo ti u mogućnosti ponuditi kupnju uređaja po promo cijeni, a trenutno uopće nemamo PS5 uređaja na stanju i nemam informaciju kad će biti dostupni.

Odgovori