Riješeno

Problemi sa internetom, Zagreb, Ravnice

  • 27 March 2024
  • 1 odgovor
  • 100 pregleda

Da ne pričam o protekle dvije godine problema sa A1 i povećavanjem računa dok se usluga konstantno pogoršava. Također ovo posljednje produljenje ugovorne obveze sam najviše požalio.

 

Znači što se tiče ovog posljednjeg mjeseca ovo je već 2 večer gdje problemi počnu sa nasumičnim skokovima u pingu te upload latency skoči na 200ms i imam samo 2/3 uploada, a zatim veza počinje pucat, puca dok i ovo pišem, kako što je kasnije. Uzrok nema veze samnom jer kao što rekoh, zadnje 2 godine 3 puta su tehničari dolazili da bi do tada problem sa mreže već ili bio otklonjen ili da bi ispalo da samo koristnici poput mene, kojih navodno nema mnogo (reko tehničar), jer koriste više “streamova” zbog toga što imaju gigabitni internet. Na kraju se cijeli node morao restartat kako bi se otklonio problem.

 

Problem koji je tada, kao i sad vidljiv na Tehnicolorovom modemu pod DOCSIS log-u (samo nekoliko od 32 kojih u stvarnosti ima više ali ih modem ne prati toliko) “SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync”, “16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 8;”, “No Ranging Response received - T3 time-out;”

 

I tu ja postavljam svoje pitanje, kada ćete više poraditi na kvaliteti usluge, jer zvat tehničku podršku ništa ne znači, niti će oni resetirati node od cijelog kvarta, a dok tehničar dođe sve će već biti otklonjeno. Popravite uslugu molim vas… Makar realno za 2 mjeseca kad ističe ugovor sayonara!

icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvatska 28 March 2024, 11:46

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Covac žao je čuti da imaš poteškoće s korištenjem naše internet usluge. Molim te javi nam se s podacima o vlasniku i usluzi OVDJE da napravimo provjeru. 

Odgovori