Problemi sa Homebox 4G uslugom

  • 2 December 2023
  • 4 odgovora
  • 238 pregleda

Koristim homebox uslugu već godinama na istoj adresi u okolici Bjelovara i nisam imala nikakvih problema do sada, zadnjih dva mjeseca nikako nemam konstantno dobru vezu s internetom. Dan ili dva brzina je uredu čak i do 90mbs download međutim upload nikada nije uredu najviše 10mbs ali to ne traje dugo većinu vremena download je 20mbs ili manje i upload je 0 što znači da konekcija je užasna, učitavanje stranica, igrice ili čak video pozivi su skoro nemogući. Nakon mnogo poziva u tehničku službu, mijenjanja uređaja i kartice nema nikakve pomoći jedino što mi je bilo rečeno je " tako je kako je" moja lokacija nije dovoljno pokrivena i ne bude bilo nikakvog rješenja i nakon sve frustracije problem nije riješen i jako sam nezadovoljna uslugom. Jednostavno ne razumijem kako nitko ne poduzima ništa u vezi pokrivenosti mreže na ovoj lokaciji.


Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +4

Tvoja lokacija je očito dobro pokrivena pošto si dosad imala dobre brzine. Ima tu dosta parametara koji utječi na brzinu DL i UL. Možda ti se router spaja na udaljeniji toranj pa su takve brzine može biti i opterećenost bazne stanice. Koji router koristiš i na koji toranj se spajaš?

 

Router je ZTE MF297D a bazna stanica je opterećena tako mi je bilo rečeno od tehničke podrške ali isto tako su rekli da se ništa ne može poduzeti po tom pitanju i da problem ne bude riješen, bazna stanica u pitanju je ja mislim u okolici Rovišća isto tako sam pitala dali planiraju staviti još jednu baznu stanicu ali nitko mi nije dao konkretan odgovor tako da jednostavno nemam nikakve pomoći.

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Imaš ti tornjeve sa 4 frekvencije i oba ti dostupna samo treba vidjeti koji ti je bliži i da imaš vanjske antene iskra p56 mogao bi imati dobre brzine sa tim routerom jer bi antenama mogao usmjeriti na manje opterećen toranj. Pročitaj ovu temu i bit će ti sve jasnije.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Elena pozdrav 🖐🏼
Uslijed pojačanog prometa u mobilnoj mreži moguće su povremene oscilacije u pristupu Internetu. Naime, na uređajima koji se spajaju mobilnom tehnologijom, kao što su Homebox, mobitel, USB stick i sl., brzine prijenosa podataka ovise o raspoloživim resursima mreže uz nastojanje da se ostvari najbolja moguća brzina. Brzina pritom također ovisi o udaljenosti od bazne stanice, broju aktivno spojenih korisnika i o lokaciji na kojoj se usluga koristi. Nastavljamo na dnevnoj razini pratiti propusnost i dostupnost baznih stanica i sukladno tome provodimo proširenja kapaciteta. Naši korisnici, kao i korisnici drugih pružatelja usluge pristupa Internetu, dijele mrežne resurse te brzina uvelike ovisi o opterećenosti segmenta mreže na koju si spojena i u kojem periodu si spojena. Ako želiš, možeš nam OVDJE poslati svoje podatke pa mi provjerimo (šifra korisnika s računa ili OIB vlasnika usluge, adresa i kontakt broj) s tehničke strane i povratno ti se javimo s više info.

Odgovori