Koristim homebox uslugu već godinama na istoj adresi u okolici Bjelovara i nisam imala nikakvih problema do sada, zadnjih dva mjeseca nikako nemam konstantno dobru vezu s internetom. Dan ili dva brzina je uredu čak i do 90mbs download međutim upload nikada nije uredu najviše 10mbs ali to ne traje dugo većinu vremena download je 20mbs ili manje i upload je 0 što znači da konekcija je užasna, učitavanje stranica, igrice ili čak video pozivi su skoro nemogući. Nakon mnogo poziva u tehničku službu, mijenjanja uređaja i kartice nema nikakve pomoći jedino što mi je bilo rečeno je " tako je kako je" moja lokacija nije dovoljno pokrivena i ne bude bilo nikakvog rješenja i nakon sve frustracije problem nije riješen i jako sam nezadovoljna uslugom. Jednostavno ne razumijem kako nitko ne poduzima ništa u vezi pokrivenosti mreže na ovoj lokaciji.
Tvoja lokacija je očito dobro pokrivena pošto si dosad imala dobre brzine. Ima tu dosta parametara koji utječi na brzinu DL i UL. Možda ti se router spaja na udaljeniji toranj pa su takve brzine može biti i opterećenost bazne stanice. Koji router koristiš i na koji toranj se spajaš?
Router je ZTE MF297D a bazna stanica je opterećena tako mi je bilo rečeno od tehničke podrške ali isto tako su rekli da se ništa ne može poduzeti po tom pitanju i da problem ne bude riješen, bazna stanica u pitanju je ja mislim u okolici Rovišća isto tako sam pitala dali planiraju staviti još jednu baznu stanicu ali nitko mi nije dao konkretan odgovor tako da jednostavno nemam nikakve pomoći.
Imaš ti tornjeve sa 4 frekvencije i oba ti dostupna samo treba vidjeti koji ti je bliži i da imaš vanjske antene iskra p56 mogao bi imati dobre brzine sa tim routerom jer bi antenama mogao usmjeriti na manje opterećen toranj. Pročitaj ovu temu i bit će ti sve jasnije.
Uslijed pojačanog prometa u mobilnoj mreži moguće su povremene oscilacije u pristupu Internetu. Naime, na uređajima koji se spajaju mobilnom tehnologijom, kao što su Homebox, mobitel, USB stick i sl., brzine prijenosa podataka ovise o raspoloživim resursima mreže uz nastojanje da se ostvari najbolja moguća brzina. Brzina pritom također ovisi o udaljenosti od bazne stanice, broju aktivno spojenih korisnika i o lokaciji na kojoj se usluga koristi. Nastavljamo na dnevnoj razini pratiti propusnost i dostupnost baznih stanica i sukladno tome provodimo proširenja kapaciteta. Naši korisnici, kao i korisnici drugih pružatelja usluge pristupa Internetu, dijele mrežne resurse te brzina uvelike ovisi o opterećenosti segmenta mreže na koju si spojena i u kojem periodu si spojena. Ako želiš, možeš nam OVDJE poslati svoje podatke pa mi provjerimo (šifra korisnika s računa ili OIB vlasnika usluge, adresa i kontakt broj) s tehničke strane i povratno ti se javimo s više info.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.