Problem sa visokom varijabilnom latencijom

  • 10 March 2024
  • 1 odgovor
  • 47 pregleda

Proslo je 40 + dana od kad sam prijavio problem i dostavio materijale(speedtest/trace) koji opisuju problem email porukom sluzbi za korisnike A1 i dobio sam 2 bot poruke i jedan odgovor: “S nase strane je sve u redu” unatoc jasno losoj vezi i dostavljenim materijalima to je bio njihov jedan odgovor nakon 3 tjedna “detaljne provjere tracea”.

 

Pitanje za A1: 

Je li ovi rezultati ispod ukazuju na : “bez greski na liniji i uredan protok podataka” kao sto ste mi odgovorili u email poruci?

https://www.speedtest.net/result/15985518126.png
https://www.speedtest.net/result/15985522240.png
https://www.speedtest.net/result/15990780605.png
https://www.speedtest.net/result/15992448434.png

Lijep pozdrav!

 


Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry pozdrav, žao mi je radi tvojeg nezadovoljstva. Tvoj slučaj je proslijeđen danas na dodatnu provjeru i molim te samo za malo strpljenja do povratnog kontakta kolega tehničara.

Odgovori