Riješeno

Preseljenje interneta na novu adresu

  • 6 December 2023
  • 5 odgovora
  • 115 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Pozdrav, 

Morat ću malo detaljnije opisati situaciju. 

22.11. sam u vašoj poslovnici dogovorila preseljenje interneta na novu adresu. Vaš kolega je sve dogovorio i usluga preseljenja je zakazana 28.11. u 9 sati. Stigla mi je SMS poruka potvrde.

Isti taj dan stiže nova SMS poruka u kojoj piše kako ću bit obaviještena o novom terminu dolaska tehničara. Nazvala sam korisničku službu i tražila da mi pojasne drugu poruku, ali nisu znali zašto je došlo do otkazivanja usluge. S njima dogovaram novi termin i uspijemo dogovoriti isti dan (28.11), ali da će tehničar doći u 11 sati. Tijekom dogovora sam navela kako mi je jako važno da tehničar dođe jer moram koristiti godišnji odmor. Vaša kolegica navodi da nema brige, ali da za svaki slučaj nazovem u 11 i 30 sati ako do tada tehničar ne dođe.

Naravno, 28.11., tehničar ne dolazi i zovem korisničku službu prema dogovoru u 11 i 30, javlja se vaša kolegica i navodi da se tehničar vjerojatno zadržao na nekoj lokaciji i da pričekam.

Čekala sam do 14:45 i ponovno nazvala i tada mi je vaša kolegica rekla da više ne moram čekati, da je prekrasno i da sigurno više neće doći.

I sama sam radila u korisničkoj službi i nikad nemam običaj izderavati se na ikoga, pa sam mirno prihvatila da sam potratila dan godišnjeg odmora. 

Sljedeći dan (29.11) vidim propušten poziv od vaše službe i uredno nazovem povratno, javlja se vaš kolega i nema pojma o čemu se radi i zašto me netko zvao. Stvarno mi je čudno da u sustavu ne piše razlog poziva. Zamolim ga negdje navede da sam nazvala povratno pa me druga osoba možda nazove. 

Od tada me nitko nije zvao, ali evo, danas je došao račun za 11. mjesec i uredno mi je naplaćena usluga preseljenje interneta :))) 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 6 December 2023, 17:34

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 1
Bedž +1

@AnaB  žao mi je radi opisane situacije.
Molim te da nam se javiš OVDJE sa svojim podacima kako bismo napravili provjeru.

Razina korisnika 2

Pozdrav, 

Morat ću malo detaljnije opisati situaciju. 

22.11. sam u vašoj poslovnici dogovorila preseljenje interneta na novu adresu. Vaš kolega je sve dogovorio i usluga preseljenja je zakazana 28.11. u 9 sati. Stigla mi je SMS poruka potvrde.

Isti taj dan stiže nova SMS poruka u kojoj piše kako ću bit obaviještena o novom terminu dolaska tehničara. Nazvala sam korisničku službu i tražila da mi pojasne drugu poruku, ali nisu znali zašto je došlo do otkazivanja usluge. S njima dogovaram novi termin i uspijemo dogovoriti isti dan (28.11), ali da će tehničar doći u 11 sati. Tijekom dogovora sam navela kako mi je jako važno da tehničar dođe jer moram koristiti godišnji odmor. Vaša kolegica navodi da nema brige, ali da za svaki slučaj nazovem u 11 i 30 sati ako do tada tehničar ne dođe.

Naravno, 28.11., tehničar ne dolazi i zovem korisničku službu prema dogovoru u 11 i 30, javlja se vaša kolegica i navodi da se tehničar vjerojatno zadržao na nekoj lokaciji i da pričekam.

Čekala sam do 14:45 i ponovno nazvala i tada mi je vaša kolegica rekla da više ne moram čekati, da je prekrasno i da sigurno više neće doći.

I sama sam radila u korisničkoj službi i nikad nemam običaj izderavati se na ikoga, pa sam mirno prihvatila da sam potratila dan godišnjeg odmora. 

Sljedeći dan (29.11) vidim propušten poziv od vaše službe i uredno nazovem povratno, javlja se vaš kolega i nema pojma o čemu se radi i zašto me netko zvao. Stvarno mi je čudno da u sustavu ne piše razlog poziva. Zamolim ga negdje navede da sam nazvala povratno pa me druga osoba možda nazove. 

Od tada me nitko nije zvao, ali evo, danas je došao račun za 11. mjesec i uredno mi je naplaćena usluga preseljenje interneta :))) 

Copy paste sa stranice Hakoma,nazovite i pitajte u Hakomu dali se odnosi na internet a vjerovatno se odnosi 

BROJ U NEPOKRETNOJ MREŽI JE PRENESEN U ROKU, ALI MI NIJE PRUŽENA USLUGA. KOJA SU MOJA PRAVA?

Ostvarujete pravo na naknadu u iznosu od 31,85 eura (240,00 kuna)* po danu za svaki započeti dan kašnjenja do dana realizacije usluge ili dana raskida ugovora, odnosno u slučaju prekida rada usluge uslijed prelaska na usluge novog operatora dužeg od jednog dana za svaki započeti dan prekida. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja odnosno prekida usluge. Međutim, ukoliko je nepravovremena realizacija usluge uzrokovana Vašom nedostupnošću ili ne odazivom na pozive za instalaciju usluge ili dostavljanje opreme, za navedeno razdoblje nemate pravo na ovu naknadu. Zahtjev za isplatom naknade podnosite pisanim ili elektroničkim putem novom operatoru, najkasnije u roku 30 dana od realizacije usluge ili podnošenja zahtjeva za raskid.

*Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn

Razina korisnika 2

BROJ U NEPOKRETNOJ MREŽI JE PRENESEN U ROKU, ALI MI NIJE PRUŽENA USLUGA. KOJA SU MOJA PRAVA?

Ostvarujete pravo na naknadu u iznosu od 31,85 eura (240,00 kuna)* po danu za svaki započeti dan kašnjenja do dana realizacije usluge ili dana raskida ugovora, odnosno u slučaju prekida rada usluge uslijed prelaska na usluge novog operatora dužeg od jednog dana za svaki započeti dan prekida. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja odnosno prekida usluge. Međutim, ukoliko je nepravovremena realizacija usluge uzrokovana Vašom nedostupnošću ili ne odazivom na pozive za instalaciju usluge ili dostavljanje opreme, za navedeno razdoblje nemate pravo na ovu naknadu. Zahtjev za isplatom naknade podnosite pisanim ili elektroničkim putem novom operatoru, najkasnije u roku 30 dana od realizacije usluge ili podnošenja zahtjeva za raskid.
*Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn

 

Pozdrav, 

Morat ću malo detaljnije opisati situaciju. 

22.11. sam u vašoj poslovnici dogovorila preseljenje interneta na novu adresu. Vaš kolega je sve dogovorio i usluga preseljenja je zakazana 28.11. u 9 sati. Stigla mi je SMS poruka potvrde.

Isti taj dan stiže nova SMS poruka u kojoj piše kako ću bit obaviještena o novom terminu dolaska tehničara. Nazvala sam korisničku službu i tražila da mi pojasne drugu poruku, ali nisu znali zašto je došlo do otkazivanja usluge. S njima dogovaram novi termin i uspijemo dogovoriti isti dan (28.11), ali da će tehničar doći u 11 sati. Tijekom dogovora sam navela kako mi je jako važno da tehničar dođe jer moram koristiti godišnji odmor. Vaša kolegica navodi da nema brige, ali da za svaki slučaj nazovem u 11 i 30 sati ako do tada tehničar ne dođe.

Naravno, 28.11., tehničar ne dolazi i zovem korisničku službu prema dogovoru u 11 i 30, javlja se vaša kolegica i navodi da se tehničar vjerojatno zadržao na nekoj lokaciji i da pričekam.

Čekala sam do 14:45 i ponovno nazvala i tada mi je vaša kolegica rekla da više ne moram čekati, da je prekrasno i da sigurno više neće doći.

I sama sam radila u korisničkoj službi i nikad nemam običaj izderavati se na ikoga, pa sam mirno prihvatila da sam potratila dan godišnjeg odmora. 

Sljedeći dan (29.11) vidim propušten poziv od vaše službe i uredno nazovem povratno, javlja se vaš kolega i nema pojma o čemu se radi i zašto me netko zvao. Stvarno mi je čudno da u sustavu ne piše razlog poziva. Zamolim ga negdje navede da sam nazvala povratno pa me druga osoba možda nazove. 

Od tada me nitko nije zvao, ali evo, danas je došao račun za 11. mjesec i uredno mi je naplaćena usluga preseljenje interneta :))) 

Copy paste sa stranice Hakoma,nazovite i pitajte u Hakomu dali se odnosi na internet a vjerovatno se odnosi 

BROJ U NEPOKRETNOJ MREŽI JE PRENESEN U ROKU, ALI MI NIJE PRUŽENA USLUGA. KOJA SU MOJA PRAVA?

Ostvarujete pravo na naknadu u iznosu od 31,85 eura (240,00 kuna)* po danu za svaki započeti dan kašnjenja do dana realizacije usluge ili dana raskida ugovora, odnosno u slučaju prekida rada usluge uslijed prelaska na usluge novog operatora dužeg od jednog dana za svaki započeti dan prekida. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja odnosno prekida usluge. Međutim, ukoliko je nepravovremena realizacija usluge uzrokovana Vašom nedostupnošću ili ne odazivom na pozive za instalaciju usluge ili dostavljanje opreme, za navedeno razdoblje nemate pravo na ovu naknadu. Zahtjev za isplatom naknade podnosite pisanim ili elektroničkim putem novom operatoru, najkasnije u roku 30 dana od realizacije usluge ili podnošenja zahtjeva za raskid.

*Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn

Hvala vam puno! Sve ću istražiti. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Imaš poruku pa te molim da tamo nastavimo komunikaciju zbog zaštite privatnosti podataka. Hvala! 😊

Odgovori