Pozdrav,
Morat ću malo detaljnije opisati situaciju.
22.11. sam u vašoj poslovnici dogovorila preseljenje interneta na novu adresu. Vaš kolega je sve dogovorio i usluga preseljenja je zakazana 28.11. u 9 sati. Stigla mi je SMS poruka potvrde.
Isti taj dan stiže nova SMS poruka u kojoj piše kako ću bit obaviještena o novom terminu dolaska tehničara. Nazvala sam korisničku službu i tražila da mi pojasne drugu poruku, ali nisu znali zašto je došlo do otkazivanja usluge. S njima dogovaram novi termin i uspijemo dogovoriti isti dan (28.11), ali da će tehničar doći u 11 sati. Tijekom dogovora sam navela kako mi je jako važno da tehničar dođe jer moram koristiti godišnji odmor. Vaša kolegica navodi da nema brige, ali da za svaki slučaj nazovem u 11 i 30 sati ako do tada tehničar ne dođe.
Naravno, 28.11., tehničar ne dolazi i zovem korisničku službu prema dogovoru u 11 i 30, javlja se vaša kolegica i navodi da se tehničar vjerojatno zadržao na nekoj lokaciji i da pričekam.
Čekala sam do 14:45 i ponovno nazvala i tada mi je vaša kolegica rekla da više ne moram čekati, da je prekrasno i da sigurno više neće doći.
I sama sam radila u korisničkoj službi i nikad nemam običaj izderavati se na ikoga, pa sam mirno prihvatila da sam potratila dan godišnjeg odmora.
Sljedeći dan (29.11) vidim propušten poziv od vaše službe i uredno nazovem povratno, javlja se vaš kolega i nema pojma o čemu se radi i zašto me netko zvao. Stvarno mi je čudno da u sustavu ne piše razlog poziva. Zamolim ga negdje navede da sam nazvala povratno pa me druga osoba možda nazove.
Od tada me nitko nije zvao, ali evo, danas je došao račun za 11. mjesec i uredno mi je naplaćena usluga preseljenje interneta :)))
Najbolji odgovor od A1_Magdalena
Pogledaj original