Preseljenje fiksnih usluga na novu adresu

  • 8 November 2023
  • 4 odgovora
  • 88 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora

Preselio sam u novi stan. Htio bih preseliti uslugu fiksnig interneta+TV. Svaki pokušaj dogovora je propao zbog loše komunikacije s A1 strane. U zgradi je infrastruktura od T-coma. Dogovoren je termin dolaska A1 tehničara, ali se nije javio. A na računu je naplaćena usluga preseljenja? Koje su to fore? Već dva mjeseca se s tim borim. Da li je to dovoljan razlog za raskid ugovora bez penala?


Odgovora 4

Bedž +1

@Lario , žao mi je ako je došlo do nesporazuma, ali ovo bi trebalo detaljnije provjeriti po tvojim podacima ako si vlasnik usluge. Što se tiče obračuna usluge: ako se ne slažeš s obračunom ili određenom stavkom na računu, slobodan si uputiti prigovor na sluzba.za.korisnike@a1.hr sa svoje potvrđene e-mail adrese i tražiti provjeru. U prijašnjoj poruci sam napisala da nam možeš i putem Foruma proslijediti podatke pa ćemo vidjeti što se dogodilo. Stojimo ti na raspolaganju:)

Više nisam vlasnik usluge. Prebacio sam na suprugu. Zahtjev sam zatražio u par navrata dok sam bio vlasnik. To je učinila i sadašnja vlasnica. Zatražili smo putem poziva, tako da ja nemam pisani dokaz.

Ona je dogovarala termin putem aplikacije i putem poziva. Nije došao.

Bio je samo jednom i rekao da je problem jer moraju dogovoriti s T-comom. Rekao je da to traje tjedan dana. A proslo je 2 mjeseca.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Lario svakako nek vlasnica napravi prigovor na naplatu naknade za preseljenje ako ista nije izvršena. E-mail adresa je sluzba.za.korisnike@a1.hr i prigovor treba biti poslan s potvrđene e-mail adrese ili vlastoručno potpisan.

Razina korisnika 2
Bedž

Bolje se nemoj puno opće tu po forumima sa njima raspravljati.

Tehnička služba im je katastrofa…. pošalji prigovor na sluzba.za.korisnike@a1.hr i za 10-15 dana prica gotova

 

Odgovori