Preselio sam u novi stan. Htio bih preseliti uslugu fiksnig interneta+TV. Svaki pokušaj dogovora je propao zbog loše komunikacije s A1 strane. U zgradi je infrastruktura od T-coma. Dogovoren je termin dolaska A1 tehničara, ali se nije javio. A na računu je naplaćena usluga preseljenja? Koje su to fore? Već dva mjeseca se s tim borim. Da li je to dovoljan razlog za raskid ugovora bez penala?
Više nisam vlasnik usluge. Prebacio sam na suprugu. Zahtjev sam zatražio u par navrata dok sam bio vlasnik. To je učinila i sadašnja vlasnica. Zatražili smo putem poziva, tako da ja nemam pisani dokaz.
Ona je dogovarala termin putem aplikacije i putem poziva. Nije došao.
Bio je samo jednom i rekao da je problem jer moraju dogovoriti s T-comom. Rekao je da to traje tjedan dana. A proslo je 2 mjeseca.
Bolje se nemoj puno opće tu po forumima sa njima raspravljati.
Tehnička služba im je katastrofa…. pošalji prigovor na sluzba.za.korisnike@a1.hr i za 10-15 dana prica gotova
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.