Poštovani,
Koristim A1 usluge optičkog interneta na području Osijeka već neko vrijeme tj. otkad su dostupne. Do sada nisam imao problema s signalom optičkog interneta. Antuna Barca 55, 31 207 Tenja.
Od jučer (18.8.2023.) imam konstantne prekide u radu, nemam optički signal. Zbog navedenog problema nedostupne su mi sve tri A1 usluge koje inače koristim: Internet, TV, telefon.
Koristim mrežni modem HUAWEI HG8145V5. Navedeni modem ima 2 signalne lampice: PON i LOS. U mojoj situaciji PON lampica je ugašena, a LOS lampica zatreperi jednom crvenom bojom u 2 sekunde. Prema korisničkom priručniku problem je slijedeći "OPTIČKI SIGNAL DOVOLJAN ZA RAD ILI GA NEMA".
Pokušavao sam restartirati uređaj više puta, lampice počnu raditi zeleno kako treba, internet konekcija je dostupna 2-3min nakon čega opet nestane i signalne lampice opet ne rade i trepere.
Pokušao sam koristiti usluge Digitalnog tehničara putem web portala A1 i problem se opet pojavljuje.
Mobilna aplikacija A1 je nedostupna uz poruku "Radovi na sustavu".
Pokušao sam zvati Službu za korisnike na broj 0800 091 091 i dobio poruku da je "Usluga trenutno nedostupna zbog radova na sustavu. Molim ponesite vaš zahtjev u ponedjeljak prijepodne".
Molim vas otklanjanje kvara ili kontakt tehničke podrške kako bi mi pomogli u otklanjanju problema. Po mogućnosti e-mail adresu.
Hvala I lp.
Lp,
Najbolji odgovor od A1_Karlo
Pogledaj original