Riješeno

Prekidi u radu (signal) optičkog interneta

  • 19 August 2023
  • 1 odgovor
  • 523 pregleda

Poštovani,

Koristim A1 usluge optičkog interneta na području Osijeka već neko vrijeme tj. otkad su dostupne. Do sada nisam imao problema s signalom optičkog interneta. Antuna Barca 55, 31 207 Tenja. 

Od jučer (18.8.2023.) imam konstantne prekide u radu, nemam optički signal. Zbog navedenog problema nedostupne su mi sve tri A1 usluge koje inače koristim: Internet, TV, telefon.

Koristim mrežni modem HUAWEI HG8145V5. Navedeni modem ima 2 signalne lampice: PON i LOS. U mojoj situaciji PON lampica je ugašena, a LOS lampica zatreperi jednom crvenom bojom u 2 sekunde. Prema korisničkom priručniku problem je slijedeći "OPTIČKI SIGNAL DOVOLJAN ZA RAD ILI GA NEMA".

Pokušavao sam restartirati uređaj više puta, lampice počnu raditi zeleno kako treba, internet konekcija je dostupna 2-3min nakon čega opet nestane i signalne lampice opet ne rade i trepere. 

Pokušao sam koristiti usluge Digitalnog tehničara putem web portala A1 i problem se opet pojavljuje. 

Mobilna aplikacija A1 je nedostupna uz poruku "Radovi na sustavu". 

Pokušao sam zvati Službu za korisnike na broj 0800 091 091 i dobio poruku da je "Usluga trenutno nedostupna zbog radova na sustavu. Molim ponesite vaš zahtjev u ponedjeljak prijepodne". 

Molim vas otklanjanje kvara ili kontakt tehničke podrške kako bi mi pomogli u otklanjanju problema. Po mogućnosti e-mail adresu. 

Hvala I lp. 

Lp, 

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 19 August 2023, 11:55

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @ThorOS, žao mi je zbog poteškoća s uslugom. Da, ovaj vikend imamo redovito ažuriranje sustava tj. radove. Naša tehnička podrška je dostupna na 0800 091 091 0-24h, no zbog prethodno spomenutih radova određeni servisi i provjere neće biti dostupne do ponedjeljka. Mailom nam se možeš javiti na sluzba.za.korisnike@a1.hr. 

Odgovori