Najbolji odgovor od luftinspektor
Pogledaj originalBaš sam o ovome govorio sa ukupno 4 A1 ljudi u tzv. “podršci”.
1. Nakon 20 min na chatu online prek browsera, kaže mi čovjek da moram zvati telefonom
- telefonska podrška, prva 2 operatera me spajaju dalje do tzv. “tehničke podrške”, jer ne znaju odgovor nakon objašnjavanja. Svaki put moram ponovno tumačiti što je problem.
- tehnička podrška (Josip) utvrđuje da HOMEBOX huawei router 315, sa LTE SIM karticom, broji mac adrese i vrijeme od zadnjeg priključenja svakog od korisnika lokalne wifi mreže koja troši promet podataka, ali NITKO NE ZNA koji uređaj vuče koji promet NITI JE TO MOGUĆE utvrditi (WTF?)
Interesantno je isto, da moj A1 preko web browsera na PCu (Chrome ili Mozilla) ne pokazuje moje račune a promet bi morao biti u njima, NITI IM RADI andoid app za telefone (moj A1 štoliveč) jer stalno javlja da je u grešci i da se mora isključiti wifi (!!?).
Huawei app za telefone, “HiLink” isto pokazuej interne korisnike wifi routera ali isto nema prometa, nit iukupnog niti po korisniku… (!!?)
Znači, naplaćeni promet ne može nitko zaista utvrditi u firmi A1, i NIJE JASNO ni korisniku ni firmi tko i što tu naplaćuje. Ako Huawei, kako ih amerikanci optužuju, krade podatke i šalje ih u Kinu, niti to NITKO NE ZNA, jer IZGLEDA NE POSTOJI ANALIZA PROMETA PODATAKA na SERVERIMA A1 (!!? WTF?)
Da u hrvatskoj postoji pravosudstvo, brzo bi se utvrdilo tko tu prodaje maglu ili mačka u vreći ili prosljeđuje nezakonito podatke (na račun korisnika - platiša) - tim više što UK (Engleski) korisnici pišu da routeer Huawei 315 ima GREŠKU i da sam cucla podatke i krivo raportira promet….
my 2c
Tema riješena?
Tema riješena?
potpuno neriješena :
to je isto kao da vam u restoranu naplate iznos bez navedenog što ste i za koliko pojeli:
A1 nije u stanju reći što je (koji uređaji subneta) niti kada, potrošilo koji data promet.
A routeri su im toliko bijedni, da i sami kradu i raportiraju krivo i UKUPNI promet.
(A naplaćuju po volumenu)
Takovo paušalno i ad hoc naplaćivanje vjerojatno je PROTUZAKONITO.
No, koga briga, u Bananovini?
Je li moguće da sustav Moj A1 ima povremeni bug, pa obračunava veću potrošnju? Jučer provjerim potrošnju Flatboxa, oko 450GB, a danas:
Znači, za jedan dan dodano skoro 400GB viška, a ručnom provjerom ispisa potrošnje stvarno stanje potrošnje je nešto više od 500GB. To mi se do sada još nije dogodilo.
Vjerujem da je u pitanju neki bug, jer je danas brojka nešto manja.
A od jučer potrošeno barem 10GB.
Edit: vidim po netu da nisam jedini, pa bi A1 trebao se malo s tim pozabaviti.
Mislim da nije, u routeru (Huawei B535-235) je 10.0.2.1(H195SP2C983) .
Za sad nema neke potrebe za intervencijom, sigurno je bug, jer se brojka konstantno smanjuje.
Brojčanik će se resetirati za tjedan dana, pa ako se ovo bude ponovilo, onda provjera.
Sad je sve OK, vratilo se na normalno stanje.
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.