Riješeno

Potrosnja interneta

  • 25 December 2018
  • 16 odgovora
  • 2178 pregleda

Kako kontrolirati potrosnju kucnog interneta,homebox
icon

Najbolji odgovor od luftinspektor 12 January 2019, 23:48

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 16

Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav Zacko.zac 🙂 Potrošnju je najjednostavnije pratiti putem Moj A1 aplikacije koju možeš skinuti putem Trgovine play ili se ulogirati putem računala na linku https://moj.a1.hr/. Lucija
Neke verzije routera imaju brojač prometa. Spojiš se kao administraor na 192.168.0.1 (ili 1.1 ovisi o routeru) i ako imaš sreće, postoji brojač. Na zte283 postoji i opcija postavljanja limita prometa. Nažalost, stari problem koji A1 uporno ignorira, brojanje tzv. noćnog prometa i dalje nije riješen pa će ti taj brojač pokazivati sveukupni promet ostvaren routerom. Ipak, za neku kontrolu može bit ok.
Razina korisnika 4
Bedž +3
@luftinspektor, korištenjem Moj A1 portala možeš imati na uvid specifikaciju usluga po datumu i vremenu pa vjerujem da je to ono što svima treba.
Naravno, kad bi to još biloi točno... gdje bi našoj sreći bio kraj. Meni su objasnili da je zbog lakšeg praćenja promet agregiran u blokove po 2 sata. Jednom prilikom kod promjene tarife dobio sam ispis prometa gdje je u jednom tom agregiranom periodu od 2 sata iznos prometa bio oko 40 GB 🙂, kako je to bilo između 6 i 8 ujutro, taj se promet nije mogao čak ni pokušati naplatiti, al zgodno bi bilo vidjeti kako je to moguće uz brzinu koju svatko može izmjeriti, ajde recimo neinformiranom korisniku, to je kao da od Zagreba do Gospića dođeš autom za 10 minuta, auto izaberi po želji 🙂.

Baš sam o ovome govorio sa ukupno 4 A1 ljudi u tzv. “podršci”.

       1. Nakon 20 min na chatu online prek browsera, kaže mi čovjek da moram zvati telefonom

  1. telefonska podrška, prva 2 operatera me spajaju dalje do tzv. “tehničke podrške”, jer ne znaju odgovor nakon objašnjavanja. Svaki put moram ponovno tumačiti što je problem.
  2. tehnička podrška (Josip) utvrđuje da HOMEBOX huawei router 315, sa LTE SIM karticom, broji mac adrese i vrijeme od zadnjeg priključenja svakog od korisnika lokalne wifi mreže koja troši promet podataka, ali NITKO NE ZNA koji uređaj vuče koji promet NITI JE TO MOGUĆE utvrditi (WTF?)

Interesantno je isto, da moj A1 preko web browsera na PCu (Chrome ili Mozilla) ne pokazuje moje račune a promet bi morao biti u njima, NITI IM RADI andoid app za telefone (moj A1 štoliveč) jer stalno javlja da je u grešci i da se mora isključiti wifi (!!?). 

Huawei app za telefone, “HiLink” isto pokazuej interne korisnike wifi routera ali isto nema prometa, nit iukupnog niti po korisniku… (!!?)

Znači, naplaćeni promet ne može nitko zaista utvrditi u firmi A1, i NIJE JASNO ni korisniku ni firmi tko i što tu naplaćuje. Ako Huawei, kako ih amerikanci optužuju, krade podatke i šalje ih u Kinu, niti to NITKO NE ZNA, jer IZGLEDA NE POSTOJI ANALIZA PROMETA PODATAKA na SERVERIMA A1 (!!? WTF?)

Da u hrvatskoj postoji pravosudstvo, brzo bi se utvrdilo tko tu prodaje maglu ili mačka u vreći ili prosljeđuje nezakonito podatke (na račun korisnika - platiša) - tim više što UK (Engleski) korisnici pišu da routeer Huawei 315 ima GREŠKU i da sam cucla podatke i krivo raportira promet….

my 2c

Tema riješena?

Tema riješena?

potpuno neriješena :

to je isto kao da vam u restoranu naplate iznos bez navedenog što ste i za koliko pojeli: 

A1 nije u stanju reći što je (koji uređaji subneta) niti kada, potrošilo koji data promet.
A routeri su im toliko bijedni, da i sami kradu i raportiraju krivo i UKUPNI promet.

(A naplaćuju po volumenu)

Takovo paušalno i ad hoc naplaćivanje vjerojatno je PROTUZAKONITO.

No, koga briga, u Bananovini?

Razina korisnika 4
Bedž +1

Je li moguće da sustav Moj A1 ima povremeni bug, pa obračunava veću potrošnju? Jučer provjerim potrošnju Flatboxa, oko 450GB, a danas:

 

 

Znači, za jedan dan dodano skoro 400GB viška, a ručnom provjerom ispisa potrošnje stvarno stanje potrošnje je nešto više od 500GB. To mi se do sada još nije dogodilo.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ord za detaljnu ćemo provjeru morati pričekati formiranje računa, jer prije toga nećemo imati uvid u točnu specifikaciju prometa. Trenutna je potrošnja informativnog karaktera i moguće je da postoje odstupanja u prikazu.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Vjerujem da je u pitanju neki bug, jer je danas brojka nešto manja.

 

A od jučer potrošeno barem 10GB.

 

Edit: vidim po netu da nisam jedini, pa bi A1 trebao se malo s tim pozabaviti.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Ord da li je jučer možda došlo do ažuriranja softwera? 

Razina korisnika 4
Bedž +1

Mislim da nije, u routeru (Huawei B535-235) je 10.0.2.1(H195SP2C983) .

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Ord ,pošalješ nam privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima za provjeru?

Razina korisnika 4
Bedž +1

Za sad nema neke potrebe za intervencijom, sigurno je bug, jer se brojka konstantno smanjuje.

 

 

Brojčanik će se resetirati za tjedan dana, pa ako se ovo bude ponovilo, onda provjera.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Sad je sve OK, vratilo se na normalno stanje.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ord drago mi je to čuti :wink: Ako se nešto promijeni, stojimo ti na raspolaganju!