Najbolji odgovor od A1_MIvan
Pogledaj originalotkazivanje ugovora
pozz produzio sam ugovor i htio ga prekinuti ali su mi dali izgleda krivu adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr kako god poslo prebaci mi malo a i oni nedobiju email na prodajno mjesto bio dva puta i nemogu raskinuti
Izbrisao sam attachment iz tvog posla budući da su bili vidljivi strogo povjerljivi podaci. Svejedno, po tim podacima vidim da je zahtjev zaprimljen, tako da sad kolege samo trebaju obraditi zahtjev do kraja, i to je to. Tvoj dio je odrađen, sad je na nama da odradimo naš 🙂
onda imaš pravo na raskid tj odustanak. Javi nam se na facebook u inbox s podacima kako bi provjerili gdje je zapelo. Ili pozivom prema Službi za korisnike na 0800 091 091. Na kraju krajeva, ako si mail poslao a mi isti nismo zaprimili, pošalji nam sliku (kao dokaz) na kojoj se vidi mail koji si poslao i na koju adresu i kada.
Bok, kojim putem si zatražio produljenje? aKo si ga radio na prodajnom mjestu, nemaš pravo na odustanak u roku 14 dana. Bez obzira da li si slao mail na zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr ili sluzba.za.korisnike@A1.hr
trebao bi biti proslijeđen na obradu ukoliko ispunjavaš uvjete za raskid u roku 14 dana, i naravno ako si ga u tom roku poslao, neovisno o tome kada je mail preuzet.
A
Kako si ga produžio, u poslovnici, telefonski ili kako?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.