Najbolji odgovor od A1_MIvan
Pogledaj originalotkazivanje ugovora
pozz produzio sam ugovor i htio ga prekinuti ali su mi dali izgleda krivu adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr kako god poslo prebaci mi malo a i oni nedobiju email na prodajno mjesto bio dva puta i nemogu raskinuti
Danas sam bio u a1 centru ako raskinem ugovor preko onog broja moram platiti penale iako u 14 dana raskidam ugovor a meilove moje u a1 centru što sam poslao vide a služba za korisnike mi kaže da ih nema da neznam poslati email i šta napraviti
A
Kako si ga produžio, u poslovnici, telefonski ili kako?
Bok, kojim putem si zatražio produljenje? aKo si ga radio na prodajnom mjestu, nemaš pravo na odustanak u roku 14 dana. Bez obzira da li si slao mail na zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr ili sluzba.za.korisnike@A1.hr
trebao bi biti proslijeđen na obradu ukoliko ispunjavaš uvjete za raskid u roku 14 dana, i naravno ako si ga u tom roku poslao, neovisno o tome kada je mail preuzet.
onda imaš pravo na raskid tj odustanak. Javi nam se na facebook u inbox s podacima kako bi provjerili gdje je zapelo. Ili pozivom prema Službi za korisnike na 0800 091 091. Na kraju krajeva, ako si mail poslao a mi isti nismo zaprimili, pošalji nam sliku (kao dokaz) na kojoj se vidi mail koji si poslao i na koju adresu i kada.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.