Riješeno

Optika u Kaštel Kambelovcu

  • 6 September 2023
  • 16 odgovora
  • 561 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Pozdrav,

Znam da ste u 7/8 mjesecu postavljali optičke kabele kroz Kaštela, pa me zanima kada će početi priključenja na iste, konkretno Kaštel Kambelovac?

 

Lp,

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 29 March 2024, 22:51

Pogledaj original

Odgovora 16

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @AnteR, s obzirom na to da si nam se javio već privatnom porukom, tamo smo ti i povratno odgovorili. Ako bilo tko drugi od članova foruma ima upit u vezi dostupnosti optike na adresi, možete nam se svi slobodno javiti porukom putem linka ovdje.  

Pozdrav,

Postoji za Kaštela ispred A1 neki Marko i Antonio koji su se javljali mailom dok su imali volje za lagati a kad su izgubili volju onda se više niti ne javljaju, sramota!

 

Imam "svoju" šahtu odmah ispred kuće na cesti u kojoj sam spojen na bakar, kroz tu istu prošla je i optika. Imam cijev iz šahte do kuće koja vodi ravno u mrežni ormar u podrumu. Dakle imam sve ali nema me tko saslušat i spojit. Toliko o optici u ulici Kralja Krešimira 37, u Kambelovcu!!!!!!

Razina korisnika 1
Bedž +1

@antekrivic zamolila bih te da nam se javiš OVDJE  sa svojim podacima.

Nemam vam se što javljati sve moje podatke već imate, i nemate vi nikakav pametan odvovor za mene... nego mlatite praznu slamu, najviše bi volio da vam netko EU, grad, ili neko ministarstvo, složi penale za ovu sramotu u Kaštelima.

Bedž

@antekrivic naš poziv da nam se javiš stoji i dalje. Ako se predomisliš, tu smo za tebe. 

Pa nesposobnjakovići već sam vam se javio više puta i zvali ste me zabadava da mi kažete ništa, da mlatite praznu slamu i ostalo je da će te mi se javiti čim dobijete nove informacije, od toga je prošlo dva mjeseca. Naravno nemate vi meni što javiti jer ste svi skupa beznačajni i nemate pojma što je na terenu ni kad će biti jer ništa ne ovisi o vama nego o drugim na koje ne možete utjecati... 

Razina korisnika 4
Bedž +3

@antekrivic žao mi je što si stekao negativan dojam o našem poslovanju. 🙁 Shvaćam što je dovelo do iskazanog nezadovoljstva. Ne možemo biti sretni što se to dogodilo, no ovdje smo kako bismo to ispravili i zajedno pronašli rješenje. Predomisliš li se, znaš gdje poslati poruku.
Pozdrav

Vi stvarno i dalje nastavljate pričati u prazno?

Pa nevjerojatno je da još uvijek mislite kako mi možete pomoći? Pa ja čekam vaše službe 2 mjeseca da mi se jave, jer su mi to zanje komunicirali u telefonskom razgovoru, i nakon cijele trakavice vi se ovdje postavljate tako što pozivate da šaljemo privatne poruke da nam vi pomognete ?? Wtf? Nemojte tako vam .... Onda na kraju odgovorite pošto smo vam već "odgovorili" u privatnoj poruci nemamo vam više što dodati na temu... e pa nemam ni ja vama što reći više osim da ste jedna velika nulla.

Da znamo konkretan razlog možda bi i shvatili zasto jos nema mogucnosti prikljucenja, pa makar nam rekli da ce ona postojati 2030. Barem bi imali konkretan datum, ovako je samo razocaravajuce...

Razina korisnika 4
Bedž +3

Kome god je potrebna bilo kakva dodatna info na ovu temu, može nam se javiti OVDJE pa ćemo uz podatke izvršiti dodatnu provjeru i zamoliti za povratni kontakt.

Razina korisnika 2

Nažalost samo prijave HAKOM-u i ostalim nadležnim institucijama pomažu, čini mi se. Nakon mjeseci borbe s A1 i pokušaja da saznam o čemu je problem i zašto ne mogu biti spojen iako mi kabel prolazi pored kuće, tek nakon što sam poslao mailove HAKOM-u, nadležnom ministarstvu i na još jednu adresu, zaboravih koju, me nakon par dana nazvao netko iz A1 i rekao da će problem biti riješen za mjesec dana jer trebaju se još nekakvi radovi napraviti. Živi bili pa vidili.

 

Ništa drugo, iz mog iskustva, ne pali. Agenti samo davaju generičke odgovore, a kad ih pritisnite za konkretan odgovor onda kažu “nemamo tu informaciju”. Uglavnom užas. Još kad čujem iskustva onih koji jesu spojeni nije mi ni do optike više uz, kako kažu, pucanje veze, pad brzine i visoke pingove jer su, navodno, stavljali ONT-ove koji nemaju dovoljnu propusnost da svi korisnici bez problema koriste internet deklariranom brzinom.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Naša želja i konačni cilj je dugogodišnja i uspješna suradnja, no nju ne možemo očekivati ako obje strane nisu zadovoljne. Tvoje nezadovoljstvo ne ide nam na ruku iako tebi to možda tako sada ne zvuči. Odgovori nisu generički već ih dijelimo prema dobivenim info od strane odjela zaduženim za proširenje mreže, ali razumijem zašto to govoriš i žao mi je što tako zvučimo. 😕

Razina korisnika 2

Naša želja i konačni cilj je dugogodišnja i uspješna suradnja, no nju ne možemo očekivati ako obje strane nisu zadovoljne. Tvoje nezadovoljstvo ne ide nam na ruku iako tebi to možda tako sada ne zvuči. Odgovori nisu generički već ih dijelimo prema dobivenim info od strane odjela zaduženim za proširenje mreže, ali razumijem zašto to govoriš i žao mi je što tako zvučimo. 😕

Vidis, ovo je tipicni genericki odgovor bez sadrzaja.

 

Konkretan odgovor bi bio: svjesni smo problema s optickom vezom, brzinama i pingom, vec smo u procesu nabavke propusnijih ONTova i kvalitetnijih ruta koje cemo zakupiti, stvar bi trebala bit rijesena tad i tad. Sto se tice optike u Kastelima, nazalost kooperant koji je provlacio infrastrukturu je napravio propuste, a propuste smo napravili i mi u zurbi da zavrsimo projekt, jer rokovi su tekli, i da nam ne propadne novac od EU. Povjerenje koje ste nam dali cemo opravdati tako sta cemo svim zahvacenim korisnicima ponuditi to i to.

 

Ali vasi odgovori su: trudimo se biti bolji iz dana u dan omogucavajuci nasim korisnicima sto korisniju uslugu i svjetlosne brzine. Kao pijanac kad kaze: trudim se iz dana u dan biti sto bolja osoba, ali i dalje udara po pivi ispred kvartovskog ducana.

 

Moje iskustvo s vama je, izmedju ostalog, uzasno jer mjesecima nisam mogao dobiti konkretnu informaciju i rok kad cu biti spojen. Sve informacije koje sam dobio su ili od kooperanata koje bi sreo na terenu ili od vas nakon sta sam institucijama poslao prituzbu. A tesko mi je planirati posao kad ne znam kad ce mi usluga biti dostupna i upravo radi toga mi je par poslova i propalo ili se odgodilo. Nadam se da shvacate moju poziciju.

Dajte nam napišite mailove kome se sve treba žaliti tj kome ste se žalili pa ćemo ih zatrpat!

Razina korisnika 2
Bedž +3

@TomasRosicky, stvarno mi je žao radi iskazanog nezadovoljstva. Kako u konačnici ne ovisi sve o nama nismo u mogućnosti komunicirati točne datume.  Mislim da nikom nije u interesu da dajemo polovične i ne provjerene informacije. Čim zaprimimo konkretnije informacije rado ćemo ih podijeliti s korisnicima. 

@TomasRosicky, stvarno mi je žao radi iskazanog nezadovoljstva. Kako u konačnici ne ovisi sve o nama nismo u mogućnosti komunicirati točne datume.  Mislim da nikom nije u interesu da dajemo polovične i ne provjerene informacije. Čim zaprimimo konkretnije informacije rado ćemo ih podijeliti s korisnicima. 

 

Vi da želite davati prave informacije znali bi ste, da ste se za neke dijelove Kaštela,  kao operator, izjasnili da su od komercijalnog interesa, i da možete pružiti brzinu od između 30-100 Mbit/s (čitaj bakar) pa u skladu s tim za ta područja nije odobrena izgradnja mreže sufinanciranjem od strane EU projekta, koji nam je eto sad donio svjetlovodnu mrežu a po prethodnom nadmetanju na natječaju, koji ste eto vi dobili.

Apsurdi su da od te nove upravo sagrađene mreže do nekih adresa nema niti 1m udaljenosti i vama u sustavu ta npr adresa kao što je moja, nije pod dostupna, i možemo mi svirati koliko hoćemo… ili zuriti u sunce dok vi ne dovršite ono što morate pa onda možda razmislite o nekima kao što su ovi neki ljudi ovdje na forumu, uključujući i mene. 

Odgovori