Riješeno

optički internet Kaštel Gomilica

  • 7 January 2024
  • 25 odgovora
  • 778 pregleda

Optika je provučena kroz ulicu Podstinice. Kada će spajanje po stanovima?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 7 January 2024, 14:01

Pogledaj original

Odgovora 25

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @Ivo123, molim te, javi nam svoje podatke i točnu adresu OVDJE kako bismo mogli napraviti provjeru za tebe. 

Razina korisnika 2

Optika je provučena kroz ulicu Podstinice. Kada će spajanje po stanovima?

 

Ja sam vam se javio u inbox prije 18 dana i još nikakve informacije od vas. Vaš odjel za proširenje mreža mora da je zaposlio same Japance, svi radovi se naprave mnogo prije zadanih rokova a informacije se dobiju prije nego ih i zatražiš. Mailom sam kontaktirao vaša oba djelatnika (Marko Domić i Silvestar Andrić, prvoga još u devetom mjesecu prošle godine) a koji su zaduženi za područje koje spada u prši Kaštela i nijedan od obojice nije ni odgovorio na njih, valjda plaću ne dobivaju od računa koje mi plaćamo. Davno ste premašili krajni rok za završetak svih radova (spajanje korisnika i pružanje usluge) koji je bio 15.10.2023. Iz EU fondova ste kao firma povukli pola novca za projekt a taj novac mi porezni obveznici uplaćujemo u EU proračun dakle sami smo financirali polovicu projekta čija infrastruktura će u cijelosti pripasti vama a vi kao firma niste niti tri mjeseca nakon krajnjeg roka sposobni nama spojiti optiku na kućne adrese. To ima samo kod nas, vjerovatno ni u Zanzibaru nema više. Ne znam ima li ikakvog smisla kontaktirati HAKOM jer je to leglo korumpiranosti i još gorih uhljeba . Ovaj narod zaista može trpit što nitko ne može a dok je ovaca bit će i vune.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@SC0RPl0N nakon javljanja nama privatnom porukom s kontakt podacima, nisi primio povratni telefonski poziv? Ako je tako, molim te potvrdu kako bismo mogli slučaj poslati na provjeru. Hvala!

Razina korisnika 2

U inboxu mi stoji da sam prije 18 dana poslao ovaj upit vama privatnom porukom: 

“Kontaktirao sam jednog od odgovornih ljudi u firmi Konektor koja za A1 odrađuje spajanje korisnika na vašu optičku mrežu po projektu PRŠI Kaštela a po kojem se treba spajati i stanovnike moga mjesta Žrnovnica. Dobio sam slijedeći odgovor od njega:

Adresa će biti dostupna ovaj mjesec.
Mreža do zadnjeg zdenca prije kuće je odrađena.
Treba povući privod.

Možete li provjeriti dali je vaš odjel za proširenje mreža dobio istu informaciju?”

 

i dobio odgovor od vaših kolega da će poslat upit nadležnoj službi i ubrzo se javit sa odgovorom. Ne, nitko me nije nazvao, nisam dobio povratnu informaciju preko vaših poruka niti su gore spomenuta dvojica odgovorila na direktan mail njima.  

Razina korisnika 2
Bedž +3

@SC0RPl0N, hvala ti na pruženim informacijama. Proslijedio sam tvoj upit kolegama na dodatnu provjeru i molim te samo za još malo strpljenja. Ako ćeš trebati dodatnu podršku, tu smo za tebe. 

Razina korisnika 2
Bedž

U inboxu mi stoji da sam prije 18 dana poslao ovaj upit vama privatnom porukom: 

“Kontaktirao sam jednog od odgovornih ljudi u firmi Konektor koja za A1 odrađuje spajanje korisnika na vašu optičku mrežu po projektu PRŠI Kaštela a po kojem se treba spajati i stanovnike moga mjesta Žrnovnica. Dobio sam slijedeći odgovor od njega:

Adresa će biti dostupna ovaj mjesec.
Mreža do zadnjeg zdenca prije kuće je odrađena.
Treba povući privod.

Možete li provjeriti dali je vaš odjel za proširenje mreža dobio istu informaciju?”

 

i dobio odgovor od vaših kolega da će poslat upit nadležnoj službi i ubrzo se javit sa odgovorom. Ne, nitko me nije nazvao, nisam dobio povratnu informaciju preko vaših poruka niti su gore spomenuta dvojica odgovorila na direktan mail njima.  

Sve što si napravio je krivo.

1.Niti jedan taj radnik sigurno ne dobiva plaću od računa koje ti plačaš, niti netko drugi ovdje od privatnih korisnika.

Zato ti je ta izreka u najmanju ruku smiješna postoje korisnici koji su uvijek bili prioritet i bit će prioritet. Jedan telekom da bi dao plaću jednom tehnicaru treba 40-50 privatnih korisnika.

Nas dvoje plaćamo  20-30 eura mjesecno svoj internet a drugi korisnik može plaćati po par desetina tisuca eura pa sve do 100 tisuca eura.

Matematika je jedina egzaktna znanost brojke nikad ne lažu.


Moj prijedlog onako kako sam i ja radio kad nisam dobio odgovor.

1.Pošalješ upit u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i duzni su ti odgovoriti kroz 15 dana sa detaljnim informacijama. Ovako ti te sitne upite mozes slati koliko god hoces a nitko to ni ne gleda.

Razina korisnika 2

Sve što si napravio je krivo.

1.Niti jedan taj radnik sigurno ne dobiva plaću od računa koje ti plačaš, niti netko drugi ovdje od privatnih korisnika.

Zato ti je ta izreka u najmanju ruku smiješna postoje korisnici koji su uvijek bili prioritet i bit će prioritet. Jedan telekom da bi dao plaću jednom tehnicaru treba 40-50 privatnih korisnika.

Nas dvoje plaćamo  20-30 eura mjesecno svoj internet a drugi korisnik može plaćati po par desetina tisuca eura pa sve do 100 tisuca eura.

Matematika je jedina egzaktna znanost brojke nikad ne lažu.


Moj prijedlog onako kako sam i ja radio kad nisam dobio odgovor.

1.Pošalješ upit u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i duzni su ti odgovoriti kroz 15 dana sa detaljnim informacijama. Ovako ti te sitne upite mozes slati koliko god hoces a nitko to ni ne gleda.

Baljezgaš. Istina je da poslovni korisnici plaćaju uslugu daleko skuplje al da je samo poslovnih korisnika telekomi nebi mogli pokrit ni osnovne troškove a kamoli podijelit plaće radnicima.  Nemam ništa protiv ljudi koji rade u službi za korisnike jer oni zaista rade (to što pojedini nemaju adekvatno znanje da bi korisnicima mogli pružiti adekvatnu pomoć nije njihova krivica nego krivica poslodavca) .  Kad je u pitanju konkretno projekt prši Kaštela on je započeo još 2016-te godine, svi potrebni dokumenti i dozvole bili su doneseni do 2020-te godine dakle skoro 4 godine prije krajnjeg roka završetka svih radova. Znaš li kad su krenuli sa radovima? U ljeto 2023!! Taj isti kooperant (firma Konektor) je provukao optiku kroz cijelo mjesto u samo tri mjeseca! I sad se opet ne čeka na njih (Konektor)da nam spoje kuće na gotovu mrežu nego na nekog jebivjetra iz A1 da to odobri iako je rok već premašen tri mjeseca.  Taj isti jebivjetar ili neki sličan njemu kolega je bio odgovoran zašto se sa radovima nije počelo već 2020te a ne tek pred kraj kraja svih rokova.  U slučaju bilo kakvih upita korisnika A1 je  javno istaknuo e mail adrese odgovornih za taj projekat ali njima nije ni na kraj pameti da odgovaraju na upite tamo nekih korisnika jer tko smo mi da bilo što pitamo mi smo samo tu na nas se muze i da budemo sretni da imamo bilo kakvu uslugu.

Razina korisnika 2
Bedž

Sve što si napravio je krivo.

1.Niti jedan taj radnik sigurno ne dobiva plaću od računa koje ti plačaš, niti netko drugi ovdje od privatnih korisnika.

Zato ti je ta izreka u najmanju ruku smiješna postoje korisnici koji su uvijek bili prioritet i bit će prioritet. Jedan telekom da bi dao plaću jednom tehnicaru treba 40-50 privatnih korisnika.

Nas dvoje plaćamo  20-30 eura mjesecno svoj internet a drugi korisnik može plaćati po par desetina tisuca eura pa sve do 100 tisuca eura.

Matematika je jedina egzaktna znanost brojke nikad ne lažu.


Moj prijedlog onako kako sam i ja radio kad nisam dobio odgovor.

1.Pošalješ upit u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i duzni su ti odgovoriti kroz 15 dana sa detaljnim informacijama. Ovako ti te sitne upite mozes slati koliko god hoces a nitko to ni ne gleda.

Baljezgaš. Istina je da poslovni korisnici plaćaju uslugu daleko skuplje al da je samo poslovnih korisnika telekomi nebi mogli pokrit ni osnovne troškove a kamoli podijelit plaće radnicima.  Nemam ništa protiv ljudi koji rade u službi za korisnike jer oni zaista rade (to što pojedini nemaju adekvatno znanje da bi korisnicima mogli pružiti adekvatnu pomoć nije njihova krivica nego krivica poslodavca) .  Kad je u pitanju konkretno projekt prši Kaštela on je započeo još 2016-te godine, svi potrebni dokumenti i dozvole bili su doneseni do 2020-te godine dakle skoro 4 godine prije krajnjeg roka završetka svih radova. Znaš li kad su krenuli sa radovima? U ljeto 2023!! Taj isti kooperant (firma Konektor) je provukao optiku kroz cijelo mjesto u samo tri mjeseca! I sad se opet ne čeka na njih (Konektor)da nam spoje kuće na gotovu mrežu nego na nekog jebivjetra iz A1 da to odobri iako je rok već premašen tri mjeseca.  Taj isti jebivjetar ili neki sličan njemu kolega je bio odgovoran zašto se sa radovima nije počelo već 2020te a ne tek pred kraj kraja svih rokova.  U slučaju bilo kakvih upita korisnika A1 je  javno istaknuo e mail adrese odgovornih za taj projekat ali njima nije ni na kraj pameti da odgovaraju na upite tamo nekih korisnika jer tko smo mi da bilo što pitamo mi smo samo tu na nas se muze i da budemo sretni da imamo bilo kakvu uslugu.

Prvo i osnovno moraš procitati dokument sa razumijevanjem.

Svi ti datumi koji pišu na objavama namjere gradnje su planirani datumi tako da radovi niti moraju poceti niti završiti na datum koji je naveden.

Ne vidim razloga zašto bi tebi kao privatnoj osobi morao odgovarati tvrtka koja izvodi radove.
Ukoliko ti nešto nije uredu fino se obrati direktno A1 koji ima sve potrebne informacije.

Kod mene u mjestu su iza svojih radova ostavili oštečenje gdje su se građani žalili mjesnom odboru (clan sam vjeca mjesnog odbora) fino smo poslali sve prema A1 i prića je bila gotova za desetak dana. A1 je objavio radove i odabrali su fimu znaći oni su zaduženi za bilo kakve dozvole i kasnije sanacije.

Ne govorim ja ovdje o poslovnim korisnicima samo, no stavi si samo na papir matematiku koliko jedna velika firma od 200 zaposlenika mjesecno placa operateru.

Dodatno ovaj cirkus sa A1 sam sam prošao prije malo više od godinu dana i sve je bilo onako kako sam dobio u mailu koji sam slao u formi prigovora.
 

Razina korisnika 2

Sve što si napravio je krivo.

1.Niti jedan taj radnik sigurno ne dobiva plaću od računa koje ti plačaš, niti netko drugi ovdje od privatnih korisnika.

Zato ti je ta izreka u najmanju ruku smiješna postoje korisnici koji su uvijek bili prioritet i bit će prioritet. Jedan telekom da bi dao plaću jednom tehnicaru treba 40-50 privatnih korisnika.

Nas dvoje plaćamo  20-30 eura mjesecno svoj internet a drugi korisnik može plaćati po par desetina tisuca eura pa sve do 100 tisuca eura.

Matematika je jedina egzaktna znanost brojke nikad ne lažu.


Moj prijedlog onako kako sam i ja radio kad nisam dobio odgovor.

1.Pošalješ upit u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i duzni su ti odgovoriti kroz 15 dana sa detaljnim informacijama. Ovako ti te sitne upite mozes slati koliko god hoces a nitko to ni ne gleda.

Baljezgaš. Istina je da poslovni korisnici plaćaju uslugu daleko skuplje al da je samo poslovnih korisnika telekomi nebi mogli pokrit ni osnovne troškove a kamoli podijelit plaće radnicima.  Nemam ništa protiv ljudi koji rade u službi za korisnike jer oni zaista rade (to što pojedini nemaju adekvatno znanje da bi korisnicima mogli pružiti adekvatnu pomoć nije njihova krivica nego krivica poslodavca) .  Kad je u pitanju konkretno projekt prši Kaštela on je započeo još 2016-te godine, svi potrebni dokumenti i dozvole bili su doneseni do 2020-te godine dakle skoro 4 godine prije krajnjeg roka završetka svih radova. Znaš li kad su krenuli sa radovima? U ljeto 2023!! Taj isti kooperant (firma Konektor) je provukao optiku kroz cijelo mjesto u samo tri mjeseca! I sad se opet ne čeka na njih (Konektor)da nam spoje kuće na gotovu mrežu nego na nekog jebivjetra iz A1 da to odobri iako je rok već premašen tri mjeseca.  Taj isti jebivjetar ili neki sličan njemu kolega je bio odgovoran zašto se sa radovima nije počelo već 2020te a ne tek pred kraj kraja svih rokova.  U slučaju bilo kakvih upita korisnika A1 je  javno istaknuo e mail adrese odgovornih za taj projekat ali njima nije ni na kraj pameti da odgovaraju na upite tamo nekih korisnika jer tko smo mi da bilo što pitamo mi smo samo tu na nas se muze i da budemo sretni da imamo bilo kakvu uslugu.

Prvo i osnovno moraš procitati dokument sa razumijevanjem.

Svi ti datumi koji pišu na objavama namjere gradnje su planirani datumi tako da radovi niti moraju poceti niti završiti na datum koji je naveden.

Ne vidim razloga zašto bi tebi kao privatnoj osobi morao odgovarati tvrtka koja izvodi radove.
Ukoliko ti nešto nije uredu fino se obrati direktno A1 koji ima sve potrebne informacije.

Kod mene u mjestu su iza svojih radova ostavili oštečenje gdje su se građani žalili mjesnom odboru (clan sam vjeca mjesnog odbora) fino smo poslali sve prema A1 i prića je bila gotova za desetak dana. A1 je objavio radove i odabrali su fimu znaći oni su zaduženi za bilo kakve dozvole i kasnije sanacije.

Ne govorim ja ovdje o poslovnim korisnicima samo, no stavi si samo na papir matematiku koliko jedna velika firma od 200 zaposlenika mjesecno placa operateru.

Dodatno ovaj cirkus sa A1 sam sam prošao prije malo više od godinu dana i sve je bilo onako kako sam dobio u mailu koji sam slao u formi prigovora.
 

Opet baljezgaš! Što ti iz druge točke ugovora koji je sklopio A1 za projekt prši Kaštela nije jasno? Što se tiče poslovnih korisnika i A1 ponavljam: točno je da poslovnik korisnici plaćaju znatno više nego privatni ali firma od 200 zaposlenika i da zakupi  npr 10Gbit link za 20 000 kuna (cca 3000 eura) to je opet manje nego 30 eurax200 privatnih korisnika=6000 eura a koliko RH ima firmi koje su spremne plaćati takav internet?

Razina korisnika 2

Sve što si napravio je krivo.

1.Niti jedan taj radnik sigurno ne dobiva plaću od računa koje ti plačaš, niti netko drugi ovdje od privatnih korisnika.

Zato ti je ta izreka u najmanju ruku smiješna postoje korisnici koji su uvijek bili prioritet i bit će prioritet. Jedan telekom da bi dao plaću jednom tehnicaru treba 40-50 privatnih korisnika.

Nas dvoje plaćamo  20-30 eura mjesecno svoj internet a drugi korisnik može plaćati po par desetina tisuca eura pa sve do 100 tisuca eura.

Matematika je jedina egzaktna znanost brojke nikad ne lažu.


Moj prijedlog onako kako sam i ja radio kad nisam dobio odgovor.

1.Pošalješ upit u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i duzni su ti odgovoriti kroz 15 dana sa detaljnim informacijama. Ovako ti te sitne upite mozes slati koliko god hoces a nitko to ni ne gleda.

Baljezgaš. Istina je da poslovni korisnici plaćaju uslugu daleko skuplje al da je samo poslovnih korisnika telekomi nebi mogli pokrit ni osnovne troškove a kamoli podijelit plaće radnicima.  Nemam ništa protiv ljudi koji rade u službi za korisnike jer oni zaista rade (to što pojedini nemaju adekvatno znanje da bi korisnicima mogli pružiti adekvatnu pomoć nije njihova krivica nego krivica poslodavca) .  Kad je u pitanju konkretno projekt prši Kaštela on je započeo još 2016-te godine, svi potrebni dokumenti i dozvole bili su doneseni do 2020-te godine dakle skoro 4 godine prije krajnjeg roka završetka svih radova. Znaš li kad su krenuli sa radovima? U ljeto 2023!! Taj isti kooperant (firma Konektor) je provukao optiku kroz cijelo mjesto u samo tri mjeseca! I sad se opet ne čeka na njih (Konektor)da nam spoje kuće na gotovu mrežu nego na nekog jebivjetra iz A1 da to odobri iako je rok već premašen tri mjeseca.  Taj isti jebivjetar ili neki sličan njemu kolega je bio odgovoran zašto se sa radovima nije počelo već 2020te a ne tek pred kraj kraja svih rokova.  U slučaju bilo kakvih upita korisnika A1 je  javno istaknuo e mail adrese odgovornih za taj projekat ali njima nije ni na kraj pameti da odgovaraju na upite tamo nekih korisnika jer tko smo mi da bilo što pitamo mi smo samo tu na nas se muze i da budemo sretni da imamo bilo kakvu uslugu.

Prvo i osnovno moraš procitati dokument sa razumijevanjem.

Svi ti datumi koji pišu na objavama namjere gradnje su planirani datumi tako da radovi niti moraju poceti niti završiti na datum koji je naveden.

Ne vidim razloga zašto bi tebi kao privatnoj osobi morao odgovarati tvrtka koja izvodi radove.
Ukoliko ti nešto nije uredu fino se obrati direktno A1 koji ima sve potrebne informacije.

Kod mene u mjestu su iza svojih radova ostavili oštečenje gdje su se građani žalili mjesnom odboru (clan sam vjeca mjesnog odbora) fino smo poslali sve prema A1 i prića je bila gotova za desetak dana. A1 je objavio radove i odabrali su fimu znaći oni su zaduženi za bilo kakve dozvole i kasnije sanacije.

Ne govorim ja ovdje o poslovnim korisnicima samo, no stavi si samo na papir matematiku koliko jedna velika firma od 200 zaposlenika mjesecno placa operateru.

Dodatno ovaj cirkus sa A1 sam sam prošao prije malo više od godinu dana i sve je bilo onako kako sam dobio u mailu koji sam slao u formi prigovora.
 

Opet baljezgaš! Što ti iz druge i četvrte točke iz ugovora koji je A1 sklopio za prši Kaštela nije jasno?Tko treba čitati sa razumjevanjem ti ili ja? Dakle A1 kao operater je bio obavezan da sve bude u funkciji do 15.10.2023 i da najmanje 6 mjeseci prije tog roka drugi operateri moraju imat mogućnost najma te mreže (dakle nuđenje svojih paketa preko te mreže). A koji je datum danas? Što se tiče ugovora koji imaju veći poslovni korisnici sa 200 zaposlenika opet je to neusporedivo koliko A1 dobije ukupno od privatnih korisnika. Npr 10 gbit poslovni link za 200 zaposlenika ne dođe preko  3000 eura dok 200 privatnih korisnika ukupno plati 6000 eura. O tome da privatnih korisnika ima neusporedivo više nego zaposlenika firmi koje zakupljuju tako skupe linkove ne treba ni govorit

Razina korisnika 2
Bedž

Sve što si napravio je krivo.

1.Niti jedan taj radnik sigurno ne dobiva plaću od računa koje ti plačaš, niti netko drugi ovdje od privatnih korisnika.

Zato ti je ta izreka u najmanju ruku smiješna postoje korisnici koji su uvijek bili prioritet i bit će prioritet. Jedan telekom da bi dao plaću jednom tehnicaru treba 40-50 privatnih korisnika.

Nas dvoje plaćamo  20-30 eura mjesecno svoj internet a drugi korisnik može plaćati po par desetina tisuca eura pa sve do 100 tisuca eura.

Matematika je jedina egzaktna znanost brojke nikad ne lažu.


Moj prijedlog onako kako sam i ja radio kad nisam dobio odgovor.

1.Pošalješ upit u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i duzni su ti odgovoriti kroz 15 dana sa detaljnim informacijama. Ovako ti te sitne upite mozes slati koliko god hoces a nitko to ni ne gleda.

Baljezgaš. Istina je da poslovni korisnici plaćaju uslugu daleko skuplje al da je samo poslovnih korisnika telekomi nebi mogli pokrit ni osnovne troškove a kamoli podijelit plaće radnicima.  Nemam ništa protiv ljudi koji rade u službi za korisnike jer oni zaista rade (to što pojedini nemaju adekvatno znanje da bi korisnicima mogli pružiti adekvatnu pomoć nije njihova krivica nego krivica poslodavca) .  Kad je u pitanju konkretno projekt prši Kaštela on je započeo još 2016-te godine, svi potrebni dokumenti i dozvole bili su doneseni do 2020-te godine dakle skoro 4 godine prije krajnjeg roka završetka svih radova. Znaš li kad su krenuli sa radovima? U ljeto 2023!! Taj isti kooperant (firma Konektor) je provukao optiku kroz cijelo mjesto u samo tri mjeseca! I sad se opet ne čeka na njih (Konektor)da nam spoje kuće na gotovu mrežu nego na nekog jebivjetra iz A1 da to odobri iako je rok već premašen tri mjeseca.  Taj isti jebivjetar ili neki sličan njemu kolega je bio odgovoran zašto se sa radovima nije počelo već 2020te a ne tek pred kraj kraja svih rokova.  U slučaju bilo kakvih upita korisnika A1 je  javno istaknuo e mail adrese odgovornih za taj projekat ali njima nije ni na kraj pameti da odgovaraju na upite tamo nekih korisnika jer tko smo mi da bilo što pitamo mi smo samo tu na nas se muze i da budemo sretni da imamo bilo kakvu uslugu.

Prvo i osnovno moraš procitati dokument sa razumijevanjem.

Svi ti datumi koji pišu na objavama namjere gradnje su planirani datumi tako da radovi niti moraju poceti niti završiti na datum koji je naveden.

Ne vidim razloga zašto bi tebi kao privatnoj osobi morao odgovarati tvrtka koja izvodi radove.
Ukoliko ti nešto nije uredu fino se obrati direktno A1 koji ima sve potrebne informacije.

Kod mene u mjestu su iza svojih radova ostavili oštečenje gdje su se građani žalili mjesnom odboru (clan sam vjeca mjesnog odbora) fino smo poslali sve prema A1 i prića je bila gotova za desetak dana. A1 je objavio radove i odabrali su fimu znaći oni su zaduženi za bilo kakve dozvole i kasnije sanacije.

Ne govorim ja ovdje o poslovnim korisnicima samo, no stavi si samo na papir matematiku koliko jedna velika firma od 200 zaposlenika mjesecno placa operateru.

Dodatno ovaj cirkus sa A1 sam sam prošao prije malo više od godinu dana i sve je bilo onako kako sam dobio u mailu koji sam slao u formi prigovora.
 

Opet baljezgaš! Što ti iz druge i četvrte točke iz ugovora koji je A1 sklopio za prši Kaštela nije jasno?Tko treba čitati sa razumjevanjem ti ili ja? Dakle A1 kao operater je bio obavezan da sve bude u funkciji do 15.10.2023 i da najmanje 6 mjeseci prije tog roka drugi operateri moraju imat mogućnost najma te mreže (dakle nuđenje svojih paketa preko te mreže). A koji je datum danas? Što se tiče ugovora koji imaju veći poslovni korisnici sa 200 zaposlenika opet je to neusporedivo koliko A1 dobije ukupno od privatnih korisnika. Npr 10 gbit poslovni link za 200 zaposlenika ne dođe preko  3000 eura dok 200 privatnih korisnika ukupno plati 6000 eura. O tome da privatnih korisnika ima neusporedivo više nego zaposlenika firmi koje zakupljuju tako skupe linkove ne treba ni govorit

Opet nisi procitao sta sam napisao.

Svi datumi koji pišu na OBJAVAMA O NAMJERI GRADNJE su planirani rokovi. Svi ti dokumenti prvo se moraju objaviti na HAKOM stranicama. Ovo što se dalje objavljuje po drugim stranicama okaci macku o rep. Jedini sluzbeni i validan podatak je HAKOM web stranica.

Ono što je ključno u svemu ovome da se moraš javiti A1 telekomu a ne izvođdaću radova.

Tu se raspravljamo nas dva a već si mogao dobiti odgovor od A1 telekoma.

A ovo za cijene poslovnih korisnika i njihovih linkova ti mogu objasniti preko PM….

Postovani,

opticka infrastruktura je provucena kroz gotovo citavu Kastel Gomilicu, ukljucujuci i ulicu Fra Zarka Careva. Kao sto je vec jedan forumas komentirao ovdje, sto se tocno dogada i sto se ceka s prikljucenjima obiteljskih kuca?

Vec mjesecima zovemo sluzbu za korisnike da posaljemo zahtjev za spajanje, ali nitko se ne javlja povratno. Molimo sto prije odgovor i upute kako doci do optickog prikljucka – kabeli su nam doslovno ispred kuce, ne razumijemo sto je problem.  

LP,

Antonio

Razina korisnika 2

Sve što si napravio je krivo.

1.Niti jedan taj radnik sigurno ne dobiva plaću od računa koje ti plačaš, niti netko drugi ovdje od privatnih korisnika.

Zato ti je ta izreka u najmanju ruku smiješna postoje korisnici koji su uvijek bili prioritet i bit će prioritet. Jedan telekom da bi dao plaću jednom tehnicaru treba 40-50 privatnih korisnika.

Nas dvoje plaćamo  20-30 eura mjesecno svoj internet a drugi korisnik može plaćati po par desetina tisuca eura pa sve do 100 tisuca eura.

Matematika je jedina egzaktna znanost brojke nikad ne lažu.


Moj prijedlog onako kako sam i ja radio kad nisam dobio odgovor.

1.Pošalješ upit u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i duzni su ti odgovoriti kroz 15 dana sa detaljnim informacijama. Ovako ti te sitne upite mozes slati koliko god hoces a nitko to ni ne gleda.

Baljezgaš. Istina je da poslovni korisnici plaćaju uslugu daleko skuplje al da je samo poslovnih korisnika telekomi nebi mogli pokrit ni osnovne troškove a kamoli podijelit plaće radnicima.  Nemam ništa protiv ljudi koji rade u službi za korisnike jer oni zaista rade (to što pojedini nemaju adekvatno znanje da bi korisnicima mogli pružiti adekvatnu pomoć nije njihova krivica nego krivica poslodavca) .  Kad je u pitanju konkretno projekt prši Kaštela on je započeo još 2016-te godine, svi potrebni dokumenti i dozvole bili su doneseni do 2020-te godine dakle skoro 4 godine prije krajnjeg roka završetka svih radova. Znaš li kad su krenuli sa radovima? U ljeto 2023!! Taj isti kooperant (firma Konektor) je provukao optiku kroz cijelo mjesto u samo tri mjeseca! I sad se opet ne čeka na njih (Konektor)da nam spoje kuće na gotovu mrežu nego na nekog jebivjetra iz A1 da to odobri iako je rok već premašen tri mjeseca.  Taj isti jebivjetar ili neki sličan njemu kolega je bio odgovoran zašto se sa radovima nije počelo već 2020te a ne tek pred kraj kraja svih rokova.  U slučaju bilo kakvih upita korisnika A1 je  javno istaknuo e mail adrese odgovornih za taj projekat ali njima nije ni na kraj pameti da odgovaraju na upite tamo nekih korisnika jer tko smo mi da bilo što pitamo mi smo samo tu na nas se muze i da budemo sretni da imamo bilo kakvu uslugu.

Prvo i osnovno moraš procitati dokument sa razumijevanjem.

Svi ti datumi koji pišu na objavama namjere gradnje su planirani datumi tako da radovi niti moraju poceti niti završiti na datum koji je naveden.

Ne vidim razloga zašto bi tebi kao privatnoj osobi morao odgovarati tvrtka koja izvodi radove.
Ukoliko ti nešto nije uredu fino se obrati direktno A1 koji ima sve potrebne informacije.

Kod mene u mjestu su iza svojih radova ostavili oštečenje gdje su se građani žalili mjesnom odboru (clan sam vjeca mjesnog odbora) fino smo poslali sve prema A1 i prića je bila gotova za desetak dana. A1 je objavio radove i odabrali su fimu znaći oni su zaduženi za bilo kakve dozvole i kasnije sanacije.

Ne govorim ja ovdje o poslovnim korisnicima samo, no stavi si samo na papir matematiku koliko jedna velika firma od 200 zaposlenika mjesecno placa operateru.

Dodatno ovaj cirkus sa A1 sam sam prošao prije malo više od godinu dana i sve je bilo onako kako sam dobio u mailu koji sam slao u formi prigovora.
 

Opet baljezgaš! Što ti iz druge i četvrte točke iz ugovora koji je A1 sklopio za prši Kaštela nije jasno?Tko treba čitati sa razumjevanjem ti ili ja? Dakle A1 kao operater je bio obavezan da sve bude u funkciji do 15.10.2023 i da najmanje 6 mjeseci prije tog roka drugi operateri moraju imat mogućnost najma te mreže (dakle nuđenje svojih paketa preko te mreže). A koji je datum danas? Što se tiče ugovora koji imaju veći poslovni korisnici sa 200 zaposlenika opet je to neusporedivo koliko A1 dobije ukupno od privatnih korisnika. Npr 10 gbit poslovni link za 200 zaposlenika ne dođe preko  3000 eura dok 200 privatnih korisnika ukupno plati 6000 eura. O tome da privatnih korisnika ima neusporedivo više nego zaposlenika firmi koje zakupljuju tako skupe linkove ne treba ni govorit

Opet nisi procitao sta sam napisao.

Svi datumi koji pišu na OBJAVAMA O NAMJERI GRADNJE su planirani rokovi. Svi ti dokumenti prvo se moraju objaviti na HAKOM stranicama. Ovo što se dalje objavljuje po drugim stranicama okaci macku o rep. Jedini sluzbeni i validan podatak je HAKOM web stranica.

Ono što je ključno u svemu ovome da se moraš javiti A1 telekomu a ne izvođdaću radova.

Tu se raspravljamo nas dva a već si mogao dobiti odgovor od A1 telekoma.

A ovo za cijene poslovnih korisnika i njihovih linkova ti mogu objasniti preko PM….

Ti uporan, djeluješ mi kao muška verzija one nickno. Ponavljam da ne pišem o tome koje je namjere o izgradnji imao i bilo gdje naveo A1 nego o ugovoru koji je taj A1potpisao sa lokalnom zajednicom! U tom ugovoru se jasno vidi da se obvezuje dovesti optičku mrežu u FUNKCIJU do 23.10.2023. Što ti u tome nije jasno???? Što se tiče Hakoma njih sam kontaktirao prije nekoliko godina (2020) sa upitom zašto na mojoj adresi nije skraćena bakrena parica tehnologijom FTTC kad je nekim mojim susjedima koji žive pola kilometra od mene to napravljeno i dobio od njih slijedeći odgovor: konkretno za vašu adresu i još 354 druge adrese u vašem mjestu se A1 operater obvezao najkasnije do tri godine dovesti U FUNKCIJU optičku mrežu. Dakle nije do Hakoma, nije do izvođača radova nego isključivo do A1!!  Odgovornog djelatika firme izvođača radova sam kontaktirao zato jer mi odgovorni jebivjetri iz A1 nisu niti na mail odgovarali a ta firma koja će spajat nas korisnike mora dobit “signal”  a nakon toga i nalog od A1 kad će započet te završne radove i postoji mogućnost da imaju tu informaciju, dakle to je jedini razlog zašto sam njih kontaktirao jer od jebivjetara koji krše sve rokove na štetu nas korisnika nisam mogao dobit TU informaciju. Pisao sam im jučer i mail na koji sam dobio automatski odgovor da imaju previše upita i da se strpim jer je moguće da zakonski rok u kojem su dužni odgovorit može bit prekoračen što me u njihovom sličaju uopće ne čudi pošto jebivjetri prekoračuju sve rokove niti me čudi da imaju previše upita iz ISTOG RAZLOGA. Oni su odgovorni zašto ja nemam zadnje 4 godine normalan internet nego adsl brzine ispod 10 mbit jer do nedavno nisam imao ni adekvatnu mobilnu brzinu pa hibridni internet nije dolazio u obzir i to u gradskom kotaru drugog jebenog grada po veličini u državi! Oni su odgovorni zašto sam plaćao sve te godine dva internetska paketa jer mi jedan ne zadovoljava potrebe obitelji a ni ta dva zajedno nemaju bandwidth koji ima prosječni susjedni nam Bosanac u bilo kojem bosanskom gradu! Oni su ti koji 4 godine odugovlače izgradnju mreže i krše ugovor te zbog toga probijaju krajnje rokove a ja sam taj kojem je puna kapa više toga!

Postovani,

opticka infrastruktura je provucena kroz gotovo citavu Kastel Gomilicu, ukljucujuci i ulicu Fra Zarka Careva. Kao sto je vec jedan forumas komentirao ovdje, sto se tocno dogada i sto se ceka s prikljucenjima obiteljskih kuca?

Vec mjesecima zovemo sluzbu za korisnike da posaljemo zahtjev za spajanje, ali nitko se ne javlja povratno. Molimo sto prije odgovor i upute kako doci do optickog prikljucka – kabeli su nam doslovno ispred kuce, ne razumijemo sto je problem.  

LP,

Antonio

@A1_Darka Moze i meni odgovor u inbox? Poslao sam svoje podatke.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne spominji moje ime uzalud, @SC0RPl0N , ali kad si me već spomenul, uzalud buš nekaj očekival od hakoma, kad i on sam (država) kasni 6 godina 😛😂 

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/veliki-projekt-drzavnog-interneta-na-korak-do-uvodenja-kostat-ce-oko-200-milijuna-20231127

https://www.novilist.hr/ostalo/sci-tech/tehnologija/krece-gradnja-nacionalne-sirokopojasne-infrastrukture-brzi-internet-trebalo-bi-dobiti-svako-selo/

Razina korisnika 4
Bedž +3

@apavlinovic provjeri si poruke, odgovor maloprije poslan. 😉

Ja sam odustao od borbe sa vjetrenjačama u K. Sućurcu. Problem sa potpunim nestankom interneta i telefona sam prijavio Iskonu 15.12., dobijem link za praćenje tijeka radova. 19.12. tehničari su izašli na teren i zadnja informacija tog istog dana je bila “Utvrdili smo smetnje na kabelu, u tijeku je sanacija n aterenu.”, i nakon toga muk. Ja zovem Iskon, oni šalju požurnicu, ali opet nema nikakve promjene stanja niti na terenu, niti na tom linku za praćenje statusa rješavanja kvara, ja opet zovem Iskon, oni opet šalju požurnicu tehničarima, koja je ovaj put i vidljiva na tom linku za praćenje statusa kvara, ali opet ništa ?!

 

Misteriozno, internet se u nekom obliku pojavi za Božić na nekih sat i 10min i nestane kako je i došao, i opet se pojavi 1. 1. i tu i tamo iza toga koji dan.

Vidim ja da ni od A1 nema sreće kroz dogledno vrijeme i naručim od HT-a MAX2 5G paket i evo jučer je došao HT-ov tehničar za montirati tu 5G antenu, s tim da sam ja tražio da se ne montira vani kako se najčešće radi jer imam kamenu fasadu, ali i jer ovo ionako gledam kao prijelazno rješenje do optike, pa sam zbog toga i uzeo paket bez ugovorne obaveze, već unutra negdje. na kraju smo je samo naslonili na prozor koji gleda na more, a kako sam ga shvatio, njihova antena je negdje zapadnije, kod novog Lidla prije Crodux pumpe, tu negdje, lokalci će znati gdje je to ;) Tehničar je izmjerio mobitelom brzinu od preko 300mbps, pa je nakon toga bio siguran da pozicija antene u mom slučaju neće praviti probleme, a ostavio mi je i taj UTP flat kabel od nekih 15m koji ide za vanjsko spajanje i metalni nosač, ukoliko ju nekad budem htio prebaciti vani. Možda to jednom i napravim, imam neku kombinaciju da je zakačim za antenski nosač, pa nekako provučem taj kabel, no….

Spojio je tu antenu preko POE injektora na router, s tim da iz nekog razloga se prvi router nije ponašao kako treba, pa je tip donio drugi i u biti je sve proradilo relativno brzo. Isprobali smo i telefon, broj je prebačen jednostavno sa Iskona, jer je to naravno ista firma, iako mi fiksni telefon u biti ne treba no u paketu je sa 1000min free, možda ga budemo koji put i koristili :)

Suma sumarum, brzina na računalu koje je spojeno preko LAN kabela je punih 200/100 Mbps, kako je i deklarirano u paketu, a dolje u prizemlju je preko WiF-ai na kompu od mlađeg sina (sa novijim PCIEx WiFi  adapterom kupljenim danas u Links-a, je oko 100/90 što je OK, ping u idlu je oko 30ms.

Taj HT-ov MAX2 5G nudi 2TB po punoj brzini od 200/100Mbps, a nakon toga i nternet isto radi sa OK brzinom od 20/10Mbps.

Išao sam bez ugovorne obaveze jer se ipak nadam optici u skorijoj budućnosti, no u neformalnoj priči sa tehničarem sam dobio neke informacije o mogućim razlozima kašnjenja uvođenja optike u Kaštelima, ali ih ipak ne bih ovako javno podijelio, no ovo pod točkom 2, sa Hakomove nedavne sjednice je isto interesantno:

https://www.hakom.hr/hr/dnevni-red-sjednice-vijeca-hakom-a-od-11-sijecnja-2024/11372

Razina korisnika 2

Ja sam odustao od borbe sa vjetrenjačama u K. Sućurcu. Problem sa potpunim nestankom interneta i telefona sam prijavio Iskonu 15.12., dobijem link za praćenje tijeka radova. 19.12. tehničari su izašli na teren i zadnja informacija tog istog dana je bila “Utvrdili smo smetnje na kabelu, u tijeku je sanacija n aterenu.”, i nakon toga muk. Ja zovem Iskon, oni šalju požurnicu, ali opet nema nikakve promjene stanja niti na terenu, niti na tom linku za praćenje statusa rješavanja kvara, ja opet zovem Iskon, oni opet šalju požurnicu tehničarima, koja je ovaj put i vidljiva na tom linku za praćenje statusa kvara, ali opet ništa ?!

 

Misteriozno, internet se u nekom obliku pojavi za Božić na nekih sat i 10min i nestane kako je i došao, i opet se pojavi 1. 1. i tu i tamo iza toga koji dan.

Vidim ja da ni od A1 nema sreće kroz dogledno vrijeme i naručim od HT-a MAX2 5G paket i evo jučer je došao HT-ov tehničar za montirati tu 5G antenu, s tim da sam ja tražio da se ne montira vani kako se najčešće radi jer imam kamenu fasadu, ali i jer ovo ionako gledam kao prijelazno rješenje do optike, pa sam zbog toga i uzeo paket bez ugovorne obaveze, već unutra negdje. na kraju smo je samo naslonili na prozor koji gleda na more, a kako sam ga shvatio, njihova antena je negdje zapadnije, kod novog Lidla prije Crodux pumpe, tu negdje, lokalci će znati gdje je to ;) Tehničar je izmjerio mobitelom brzinu od preko 300mbps, pa je nakon toga bio siguran da pozicija antene u mom slučaju neće praviti probleme, a ostavio mi je i taj UTP flat kabel od nekih 15m koji ide za vanjsko spajanje i metalni nosač, ukoliko ju nekad budem htio prebaciti vani. Možda to jednom i napravim, imam neku kombinaciju da je zakačim za antenski nosač, pa nekako provučem taj kabel, no….

Spojio je tu antenu preko POE injektora na router, s tim da iz nekog razloga se prvi router nije ponašao kako treba, pa je tip donio drugi i u biti je sve proradilo relativno brzo. Isprobali smo i telefon, broj je prebačen jednostavno sa Iskona, jer je to naravno ista firma, iako mi fiksni telefon u biti ne treba no u paketu je sa 1000min free, možda ga budemo koji put i koristili :)

Suma sumarum, brzina na računalu koje je spojeno preko LAN kabela je punih 200/100 Mbps, kako je i deklarirano u paketu, a dolje u prizemlju je preko WiF-ai na kompu od mlađeg sina (sa novijim PCIEx WiFi  adapterom kupljenim danas u Links-a, je oko 100/90 što je OK, ping u idlu je oko 30ms.

Taj HT-ov MAX2 5G nudi 2TB po punoj brzini od 200/100Mbps, a nakon toga i nternet isto radi sa OK brzinom od 20/10Mbps.

Išao sam bez ugovorne obaveze jer se ipak nadam optici u skorijoj budućnosti, no u neformalnoj priči sa tehničarem sam dobio neke informacije o mogućim razlozima kašnjenja uvođenja optike u Kaštelima, ali ih ipak ne bih ovako javno podijelio, no ovo pod točkom 2, sa Hakomove nedavne sjednice je isto interesantno:

https://www.hakom.hr/hr/dnevni-red-sjednice-vijeca-hakom-a-od-11-sijecnja-2024/11372

Nije mi jasno kako stupovi javne rasvjete u gradu Kaštela pripadaju drugom gradu (Splitu) . U mom slučaju optika je povučena podzemno kroz cijelo mjesto i došla je u zdenac 10 metara od moje kuće. Iz tog zdenca se nastavlja gumena cijev meni u kuću i kroz nju već postoji bakrena parica. Dakle nije problem provući i optiku i nemaju što koga pitat za dozvolu pa su opet probili rok za tri mjeseca. Pošalji mi PM što si saznao od tehničara ako nije problem.

Postovani, nitko se nije javio a proslo je 7 dana – kad mozemo ocekivati poziv?

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @apavlinovic, kako si nam se javio i privatnom porukom, odgovor te već čeka. 

Razina korisnika 2

Pozdrav @apavlinovic, kako si nam se javio i privatnom porukom, odgovor te već čeka. 

Javio sam se i ja privatnom porukom prije vise od mjesec dana da bi mi A1_Boris prije 13 dana rekao ovdje da se strpim još malo. Koliko je to malo da se barem zna? Rokove iz ugovora sa lokalnom zajednicom za spajanje na mrežu naših kuća ste probili preko 3 mjeseca a ni neke suvisle razloge za toliko kašnjenje ne mogu dobit od vas ovdje preko mjesec dana

Razina korisnika 1

ista stvar i u sućurcu, ne znam da je itko spojen na optiku, još prije mjesec i po dana su mi provukli kabel od kuće do šahte gdje su mi rekli da je neko malo začepljenje na početku ulice al da će se brzo riješiti, i evo nakon mjesec i po dana ništa, prestali su i odgovarati na mailove, čak mi ni služba za korisnike nije ništa odgovorila. a1 nek se zamisli nakon ovakve ažurnosti spajanjem, odgovoranjem i ostalim da li ćemo ih izabrati za operatora kod spajanja optike ako i dođe

Razina korisnika 1

ista stvar i u sućurcu, ne znam da je itko spojen na optiku, još prije mjesec i po dana su mi provukli kabel od kuće do šahte gdje su mi rekli da je neko malo začepljenje na početku ulice al da će se brzo riješiti, i evo nakon mjesec i po dana ništa, prestali su i odgovarati na mailove, čak mi ni služba za korisnike nije ništa odgovorila. a1 nek se zamisli nakon ovakve ažurnosti spajanjem, odgovoranjem i ostalim da li ćemo ih izabrati za operatora kod spajanja optike ako i dođe

evo dns su mi se javili iz a1, privod je provučen, rok za spajanje je 2 tjedna, pa ćemo vidjeti, odmah su mi ponudili ugovor, 6mj promocije, plaća se 1 euro net,tv i telefon

Vezano za datum završetka radova, očigledno nitko za ništa ne odgovara, pa se samim time i to prolongira.. Čisti primjer trebam se spojiti na DČ3- Kaštel Lukšić (https://ssc.a1.hr/documents/10307706/1432561264/Objava+namjere+postavljanja+SDM+-+PR%C5%A0I+Ka%C5%A1tela+D%C4%8C3.pdf/6ba0eae2-5e7c-5800-e8b0-00c6096fa5fa?t=1645606786548).. Nikakav info kada, u 7 mjesec je DČ - kutija spojena (kod Krešimira), zadnje što znam po Kaštelima je bilo spajanje oko granice Lukšić/Stari - hotel Palace.. U međuvremenu Solin je spojen, Okrug je krenilo spajanje preko stupova - prijatelju su prije 15 dana došli na info, sutra poslali ugovor i onda ga 2 tehničara srbina koji rade za A1 spojili na optiku - smišno kako su mu utrpali spoj vanjski kabel/optička nit - https://prnt.sc/mhQgD80nds9M
Najbliže meni ulica Sibovica je do nedavno imala unutar A1 provjera dostupnosti - optika, sada više nema.. Ima li kakav info i pomak oko spajanja u Kaštel Lukšiću, ulica Franje Tuđmana?

Razina korisnika 1

meni su došli tehničari uvest instalaciju u stan al glavni kabel kroz ulicu uopće nije provučen, katastrofa

Odgovori