Riješeno

Očajne brzine na optici

  • 23 April 2024
  • 5 odgovora
  • 129 pregleda

Razina korisnika 2

Večeras mjerim Hakometrom i tri puta ispod 100 Mbit/s u downloadu  kao što se vidi iz priloženog screenshoota a krenuo sam mjerit hakometrom jer sam na speedtestu prije toga izmjerio 12 Mbit/s!!!!!!!!!!!!! Uredno ste najavili kako ćete podignut cijene a ovaj problem korisnici imaju i dan danas nakon punu godinu dana. Niste punu godinu dana reagirali na pisanja korisnika po forumu i ukazivanje na kriminalne brzine i oscilacije u pingu. Meni se na mjerenju oscilacije pinga nisu pokazale al ih itekako osjetim svaki dan svako malo. Dosta mi vas je, prešli ste svaku mjeru!!!!!!!!!!! Napominjem da sam jedan od rijetkih spojen na ovaj državni čvor (samo nekoliko nas u mom mjestu zasad je uzelo optički priključak) a što se može tek očekivat kad ljudi masovnije krenu sa ugovorima?????? Ide prijava Hakomu sa linkovima na stotine tema kroz zadnju godinu otvorenih u vezi istih problema kod korisnika diljem države! Odlučite  Ili nećete isporučivat račune za ovakvu sramotnu uslugu ili uložite novce i napor da se ovo u najkraćem roku prestane korisnicima događat.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 23 April 2024, 22:39

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bedž +3


Pozdrav @SC0RPl0N 🖐🏼 Shvaćam što je dovelo do iskazanog nezadovoljstva. ☹️ Ne možemo biti sretni što se to dogodilo, no ovdje smo kako bismo to ispravili i zajedno pronašli rješenje. Naša želja i konačni cilj je dugogodišnja i uspješna suradnja, a nju ne možemo očekivati ako obje strane nisu zadovoljne dosadašnjom suradnjom. Tvoje nezadovoljstvo ne ide nam na ruku i u interesu nam je ispraviti ga. Molim te javi nam se porukom OVDJE s podacima o priključku (adresa i šifra korisnika s računa ili broj ID Adaptera) i kontakt brojem. Po izvršenoj dijagnostici se povratno javimo s više info. Hvala ti!

Razina korisnika 2


Pozdrav @SC0RPl0N 🖐🏼 Shvaćam što je dovelo do iskazanog nezadovoljstva. ☹️ Ne možemo biti sretni što se to dogodilo, no ovdje smo kako bismo to ispravili i zajedno pronašli rješenje. Naša želja i konačni cilj je dugogodišnja i uspješna suradnja, a nju ne možemo očekivati ako obje strane nisu zadovoljne dosadašnjom suradnjom. Tvoje nezadovoljstvo ne ide nam na ruku i u interesu nam je ispraviti ga. Molim te javi nam se porukom OVDJE s podacima o priključku (adresa i šifra korisnika s računa ili broj ID Adaptera) i kontakt brojem. Po izvršenoj dijagnostici se povratno javimo s više info. Hvala ti!

Nije do mog priključka jer sam jedan od samo 4 spojena na državni čvor a i ostala tri imaju iste probleme. Pošto sam državni čvor nije još uvijek preopterećen ne treba tražit uzrok u mom priključku nego u međugradskim rutama koje imaju pedeset ili više puta manju propusnost nego što je  ukupan bandwidth svih korisnika. Znate dizat cijene i pratit inflaciju a svu dobit strani vlasnici izvlače van zemlje ne ulažu u međugradske dionice ništa

Razina korisnika 2
Bedž +2

@SC0RPl0N da bismo mogli napraviti provjeru potrebni su nam tvoji podaci pa te molim da se javiš po uputi iz prethodne poruke. 

Razina korisnika 2

@SC0RPl0N da bismo mogli napraviti provjeru potrebni su nam tvoji podaci pa te molim da se javiš po uputi iz prethodne poruke. 

Sad su se normalizirale brzine. Moguće su bili neki radovi jer mi je i na bratovom priključku sad brzina ok

Razina korisnika 1
Bedž +1

@SC0RPl0N drago mi je da ipak sve radi kako bi trebalo :)

Odgovori