Ovako, nakon gubljenja zivaca i visesatnog razgovora s operaterima koji vas samo vrte u prokleti krug i koji nemaju pojma o cemu JA njima pricam a izgleda nemaju pojma ni oni o cemu oni pricaju... Radi se o tom da smo uzeli taj vip homebox duo, i eto, potrosili smo tih 100gb ukljucenih u tarifu i brzina je logicno pala na 1mbps... sve je to u redu jer tako stoji i na web stranici i sve ljepo pise, međutim pise i da od 00 do 08 imas "NEOGRANICENI" internet, da u tom razdoblju se ne ubraja podatkovni promet od 100gb i brzina NE PADA... to kod nas nazalost nije situacija, jer u nasoj "nocnoj opciji" brzina je i dalje 1mbps a promet od 100gb nam se ubrajao. Zovem danas sluzbu za korisnike i od svih tih agenata jedan mi je cak i uspio potvrditi da to nije aktivirano i da on nezna zasto...Nek zovemo sad nekog vraga da se ta opcija aktivira sa strane osobe koja je potpisala ugovor jer ja kao njen decko s njenog telefona to nemogu i da ona mora potvrditi da je to.. ona? mobilnim putem? kako? wtf xD
I tako se samo vrtimo u krug i opcija na koju imamo pravo dalje stoji neaktivirana!!! pa cekajte malo, tko tu koga placa!? ja vas ili vi mene!? 😠