Riješeno

Nemoguc pristup moj a1, ni preko aplikacija ni preko weba

  • 28 February 2024
  • 8 odgovora
  • 398 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Pozdrav,

Već 7 dana ne mogu pristupit aplikaciji moj a1, a ni preko Web stranice ne mogu takodjer. Neće da učita stranicu. Trenutno sam u nizozemestvu, kartica mi je u mobitelu,  proba sam na sve načine i uključit mobilne podatke i sve ništa ne pomaže. 

Kad kliknem na aplikaciju upali se samo bijeli ekran, sa logom a1, i poslije se pojavi plavi ekran na kom piše radovi na sustavu. Nemam uopce mogućnost prijavit se preko mail-a i sifre. I tako vec evo 7 dana. Zovem ove iz korisničke podrške,  oni pojma nemaju sto se desava. Nisu uopće od pomoći. Zna li neko što se dešava sta je problem? Jel to samo van Hrvatske problem ili je i u Hrvatskoj? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 7 March 2024, 13:30

Pogledaj original

Odgovora 8

Bedž

@Bozex Pozdrav. Ako se nalaziš u inozemstvu, svakako bi trebao moći pristupiti Moj A1 aplikaciji putem mobilne mreže. Ali to svakako mora biti A1 mreža. Da li si pokušao deinstalirati aplikaciju i ponovno ju instalirati? Ako nisi, svakako pokušaj i to napraviti i pokušaj spajanje putem mobilnih podataka svoje A1 kartice. 

@A1_Tatjana Pokuša sam sve sto kažeš, neće ništa od toga. Meni je najcudnije što preko laptopa na primjer, neće ni da učita stranicu moj.a1.hr 

Jel to neki problem do vas? Ili do toga što sam van hr?

.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Bozex Ponavljam i ovdje bitno iako imamo već temu za koju si se javio. Naime, useri se u Moj A1 aplikaciju mogu ulogirati izvan Hrvatske samo putem mobilnih podataka. Opcija spajanja na Wi-Fi i unos korisničkog imena i lozinke trenutno nije moguća i u ovom trenutku nemamo info kada će biti dostupna. Što se tiče WEB A1 stranice njoj se može pristupiti izvan HR. Na Moj A1 selfcare stranicu (moj.a1.hr) se ne može pristupiti izvan Hrvatske.

Razina korisnika 1

meni se nekad neće da spoji na moj a1 stranicu a u hrvatskoj sam tako da definitivno imate nekih problema

@darko1601 ,

prilikom korištenja aplikacije u Hrvatskoj, ne bi trebao imati problema. Svakako ti i provjerimo. Koju grešku ti javlja prilikom prijave na aplikaciju? 

Razina korisnika 1

@darko1601 ,

prilikom korištenja aplikacije u Hrvatskoj, ne bi trebao imati problema. Svakako ti i provjerimo. Koju grešku ti javlja prilikom prijave na aplikaciju? 

ne preko aplikacije nego na web stranici, mobilna mreža mi je od tcoma, i čim se spojim na wifi koji je preko a1 mogu se spojiti, što je jako čudno da se vašoj stranici ne može pristupiti s druge mreže jer evo ja a vjerujem i jako puno ljudi imaju fiksne kod jednog operatera a mobilne kod drugog. ne baca nikakvu grešku nego učitavanje stranice jednostavno stane i tako stoji

Razina korisnika 1

Pozdrav,mene zanima kako na napravim a1 racun tj kako se prijavit putem aplikacije!

 

naime imam homebox uslugu vec duze vrijeme i kad se idem prijavit u aplikaciju pita me registracijski kod!

a ja ne znam koji je i ne znam gdje mi je ugovor!

kako doznat taj kod da mogu napravit prijavu u aplikaciju???

Razina korisnika 2
Bedž +3

@zuti14 da bi mogao koristiti Moj A1 uslugu, potrebno se registrirati :) Registraciju vršiš OVDJE, a registracijski kod koji trebaš upisati se nalazi na zadnjem ugovoru. Ako ga nemaš, a vlasnik si usluge, možeš nam se javiti OVDJE za detaljniju provjeru.  

Odgovori