Riješeno

Moj Vip - greška u sustavu

  • 1 May 2017
  • 9 odgovora
  • 738 pregleda

Koristin Home box turbo opciju i imam problema sa Moj vip portalom.Zadnjih par dana svaki put kada se prijavim na svoj račun i želim provjeriti potrošnju samo mi piše greška u sustavu.Probao sam se prijaviti i preko mobitela i računala i uvijek je isto.Zanima me u čemu je točno problem i kako to mogu riješiti.
icon

Najbolji odgovor od A1_Tomislav 2 May 2017, 10:03

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 9

Razina korisnika 3
I kod mene ista stvar, ne može se vidjeti potrošnja a ostale stavke su vidljive. To greška kod Vipa a ne kod nas.
Razina korisnika 1
I kod mene isto.
i kod mene , već nekoliko dana.
Razina korisnika 1
Naravno i kod mene isto!
Prošlo je već par dana od početka ove greške i bio bi red da se to više sredi!?
Razina korisnika 6
Bedž +3
I kod mene na voice tarifi je isto ali samo kada se ulogiravam iz druge mreže (pa se treba ulogirat sa svojim podatcima), onda nema šanse da uđem u aplikaciju, sa druge strane kad pristupam aplikaciji izravno sa svoje kartice (pa zapravo nije potrebno se ulogiravat već on sam automatski ulazi) onda nakon 2-3 pokušaja uspijem ući. Ako ne uspije iz prve "ubijem" aplikaciju u pozadini i pokušam ponovno dokle god ne uđem. Uglavnom, banana totalna.
Imam isti problem, prilikom odabira "Provjera potrošnje" iskoči poruka "Greška u sustavu".
Da li može netko iz VIP podrške to provjerit?

Lp
Viliam
Bok,
znamo za navedenu poteškoću , javimo kada se riješi.
Bok,

poteškoća je otklonjena prikaz potrošnje sada radi.
Razina korisnika 1
Hvala!
I hvala nama na strpljenju, jel. 🙂