Najbolji odgovor od A1_Tomislav
Pogledaj originalMoj Vip - greška u sustavu
Koristin Home box turbo opciju i imam problema sa Moj vip portalom.Zadnjih par dana svaki put kada se prijavim na svoj račun i želim provjeriti potrošnju samo mi piše greška u sustavu.Probao sam se prijaviti i preko mobitela i računala i uvijek je isto.Zanima me u čemu je točno problem i kako to mogu riješiti.
Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.
Razina korisnika 2
Hvala!
I hvala nama na strpljenju, jel. 🙂
I hvala nama na strpljenju, jel. 🙂
Bok,
poteškoća je otklonjena prikaz potrošnje sada radi.
poteškoća je otklonjena prikaz potrošnje sada radi.
Bok,
znamo za navedenu poteškoću , javimo kada se riješi.
znamo za navedenu poteškoću , javimo kada se riješi.
Imam isti problem, prilikom odabira "Provjera potrošnje" iskoči poruka "Greška u sustavu".
Da li može netko iz VIP podrške to provjerit?
Lp
Viliam
Da li može netko iz VIP podrške to provjerit?
Lp
Viliam
I kod mene na voice tarifi je isto ali samo kada se ulogiravam iz druge mreže (pa se treba ulogirat sa svojim podatcima), onda nema šanse da uđem u aplikaciju, sa druge strane kad pristupam aplikaciji izravno sa svoje kartice (pa zapravo nije potrebno se ulogiravat već on sam automatski ulazi) onda nakon 2-3 pokušaja uspijem ući. Ako ne uspije iz prve "ubijem" aplikaciju u pozadini i pokušam ponovno dokle god ne uđem. Uglavnom, banana totalna.
Razina korisnika 2
Naravno i kod mene isto!
Prošlo je već par dana od početka ove greške i bio bi red da se to više sredi!?
Prošlo je već par dana od početka ove greške i bio bi red da se to više sredi!?
i kod mene , već nekoliko dana.
Razina korisnika 1
I kod mene isto.
Razina korisnika 3
I kod mene ista stvar, ne može se vidjeti potrošnja a ostale stavke su vidljive. To greška kod Vipa a ne kod nas.
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.