Najbolji odgovor od MELI
Pogledaj originalMobilni podaci
Imam Samsung galaxy j3, neradi mi internet, a uključeni su mi mobilni podaci, zvala sam službu za korisnike i poslali mi poruku sa podacima, kada sam ih unijela opet ništa... Zna možda netko u čemu je problem?
Pronašla sam problem, bio mi je uključen LTE/2G/3G Internet, a ja sam sada prebacila na samo 2G i konačno proradilo?
Ako si ručno unosila, možda da napraviš screenshot postavki i staviš ovdje slike (nešto sigurno je). Ili pravac neki od VIP centara pa neka ti tamo probaju namjestiti.
Sve napravila i opet ništa, kada ugasimo wi fi, piše ako ga isključim da neće raditi ni mobilni podaci 😠
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.