Najbolji odgovor od MELI
Pogledaj originalMobilni podaci
Imam Samsung galaxy j3, neradi mi internet, a uključeni su mi mobilni podaci, zvala sam službu za korisnike i poslali mi poruku sa podacima, kada sam ih unijela opet ništa... Zna možda netko u čemu je problem?
Sve napravila i opet ništa, kada ugasimo wi fi, piše ako ga isključim da neće raditi ni mobilni podaci 😠
Ako si ručno unosila, možda da napraviš screenshot postavki i staviš ovdje slike (nešto sigurno je). Ili pravac neki od VIP centara pa neka ti tamo probaju namjestiti.
Sve sam probala... Danas sam i sa tehničkom službom pokušala, ali nažalost ništa... Navodno je došlo do problema kod automatskog kopiranja podataka jer je produžena tarifa, ne znam više šta je, rekli su da će srediti danas no međutim ništa još uvijek... 😠
Pronašla sam problem, bio mi je uključen LTE/2G/3G Internet, a ja sam sada prebacila na samo 2G i konačno proradilo?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.