Riješeno

Kućanstvo bez usluge od ukopčanja (8. dan)

  • 16 August 2023
  • 8 odgovora
  • 224 pregleda

Pozdrav,

 

kao što naslov kaže cijelo kućanstvo mi je bez usluge Interneta i telefonije već 8. dan. Radilo se prebacivanje s parice na optiku te usluga ne radi od kada je ukopčana. Kvar je prijavljen, jedini odgovor koji dobivam je “poslano je prema nadležnom odjelu te će Vam se povratno javiti kada bude riješeno”.

 

Iz dosadašnjeg iskustva, ne samo osobnog već i od drugih ljudi, jasno je da se nitko neće povratno javiti. 

 

Prilično sam siguran da je potreban izlazak tehničara na teren, ali s obzirom da nitko ne zove kako bi odradili kratki troubleshoot ne preostaje mi ništa nego “naokolo” moliti i nadati se da će mi netko dati neke konkretnije informacije. Mrežni sam inženjer po struci te mi nije problem odraditi tehnički razgovor kako bi lakše i brže otklonili problem…

 

Lp,

Matija

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 16 August 2023, 11:10

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @mkljucar, ako si već kontaktirao našu tehničku podršku (telefonskim putem ili mailom), a kolege su ti pružili informaciju da je proslijeđeno na drugi nadležni odjel, onda je to doista i tako. U tom slučaju će ti se kolege iz tehničke podrške povratno javiti nakon što nadležni odjel provjeri o čemu je riječ.

@A1_Karlo  Nije upitno da je poslano na nadležni odjel već me zanima konkretni status prijave, npr. prespoj je od HT-a te postoji neki problem koji čekamo da se riješi s njihove strane.

 

Odgovor “Povratno će Vam se javiti kolege kada riješe prijavu” nema apsolutno nikakav značaj. Djelatnik je mogao preuzeti prijavu i otići na godišnji te bi i dalje dobio identičan odgovor.

 

A dobro… postoje pritužbe, tužbe i otkazivanje ugovora. Očito je to jedini način kako da se stvari riješavaju jer pristojnošću i čekanjem nisam postigao ništa.

Razina korisnika 2
Bedž