Pozdrav,
kako doći do tehničke podrške u smislu tehničara na terenu ili nekoga tko će se htjeti pozabaviti mojom “situacijom”?
Naime, htio bih aktivirati Turbo internet na coax kabelu, međutim na mojoj adresi nije dostupno. Ja sam na adresi xy 1a, a zgrada koja je 5 metara od moje na adresi xy 1b i sve ostale zgrade u ulici imaju dostupan Turbo internet.
Zvao sam i korisničku podršku → rekli su mi da će se javit što čekam već danima.
Zvao sam čak i prodajnog predstavnika, ali on mi je prvo tvrdio da je gigabit moguć samo na optici i da te zgrade pored imaju optiku (što naravno nije istina, niti da je gigabit moguć samo na optici niti da te zgrade imaju optiku.). Nitko nema volje se pozabaviti mojim problemom.
99% sam siguran da imam tehničku mogućnost za tu brzinu, samo da netko nije negdje stavio kvačicu u sustavu. A oni koji mi “provjeravaju” nemaju volje se pozabaviti dublje osim klasične provjere.
Imao sam sličnu situaciju prije godinu dana kada smo uselili u zgradu, gdje su mi tvrdili da nemam mogućnost za internetu uopće jer nije bilo zavedeno u sustavu, a svaki stan je imao coax kabel doveden u komunikacijski ormar od strane bneta/A1.
Nakon 2 mjeseca natezanja, došao je tehničar i spojio me za 2 minute doslovno na coax.
tnx svima
Najbolji odgovor od A1_Leona
Pogledaj original