Najbolji odgovor od A1_MIvan
Pogledaj originalhomebox *sreća*
Pisete brz internet,a nije ni b od brzog. Lazete sve kupce, a racune uredno saljete. Tko god se odluci uzimat internet naka ne uzima od a1.
Potrošio 100 Gb limit pa se smanjila brzina? Zovi tehničku ako nije gore navedeno.
Ludo, zbog neprikladnog vokabulara bio sam primoran editirati tvoj post i naslov teme. Htio bih iskoristiti priliku da te upoznam s našim kućnim redom na forumu, kojim je propisan prikladan stil komunikacije, kao i posljedice nepoštivanja istog.
Tu smo kako bismo ti mogli pomoći, tako da nam se slobodno javi na 0800 091 091 gdje će naši tehničari odraditi detaljnu dijagnostiku i ponuditi rješenje poteškoća koje spominješ.
Tu smo kako bismo ti mogli pomoći, tako da nam se slobodno javi na 0800 091 091 gdje će naši tehničari odraditi detaljnu dijagnostiku i ponuditi rješenje poteškoća koje spominješ.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.