Korisnik sam A1 usluge Homebox i u zadnjih nekoliko mjeseci, a osobito u zadnjih nekoliko tjedana, brzina veze je najčešće ispod 2-4Mbps.
Zvao sam Vašu teh.podršku nekoliko puta u tom razdoblju i do sada je uvijek bio savjet beskorisni restart routera ili factory restart routera. Prošli tjedan sam od Vaše teh. službe konačno dobio savjet za test provjere rada routera i kartice.
Rezultat testa je da kada karticu izvadim iz routera i stavim u mobitel ona daje 10-ak puta veće brzine. Trenutno imam router Huawei, model: B310s-22.
Drugi dan sam ponovno zvao A1 tehničku podršku kako bi im rekao rezultate mjerenja i ukazao na problem u radu routera. Ovaj put mi je gospodin koji se javio rekao da od routera koji trenutno imam ne mogu ni očekivati bolji rad jer je to uređaj starije generacije, ali da mi nema pomoći jer prema ugovoru nemam pravo na noviji router osim u slučaju produljenja ugovora. Nema nikakve veze to što je korištenje usluge s ovom opremom gotovo nemoguće. Još mi je i rekao da Homebox usluga nigdje ne podrazumijeva korištenje telefona i interneta istovremeno (?!), a ako se i uspijem izboriti za promjenu routera - prema ugovoru mogu jedino opet dobiti isti takav. Vjerujem da bi im ga ustupili momci iz Tehničkog muzeja :-)
Jel je bilo sličnih situacija kod nekoga i jel postoji mogućnost promjene routera tj. da se dobije neki router novije generacije?
Najbolji odgovor od A1_JosipD
Pogledaj original