Riješeno

Homebox spori internet

  • 11 March 2024
  • 5 odgovora
  • 171 pregled

Korisnik sam A1 usluge Homebox i u zadnjih nekoliko mjeseci, a osobito u zadnjih nekoliko tjedana, brzina veze je najčešće ispod 2-4Mbps.

Zvao sam Vašu teh.podršku nekoliko puta u tom razdoblju i do sada je uvijek bio savjet beskorisni restart routera ili factory restart routera. Prošli tjedan sam od Vaše teh. službe konačno dobio savjet za test provjere rada routera i kartice.
Rezultat testa je da kada karticu izvadim iz routera i stavim u mobitel ona daje 10-ak puta veće brzine. Trenutno imam router Huawei, model: B310s-22.

Drugi dan sam ponovno zvao A1 tehničku podršku kako bi im rekao rezultate mjerenja i ukazao na problem u radu routera. Ovaj put mi je gospodin koji se javio rekao da od routera koji trenutno imam ne mogu ni očekivati bolji rad jer je to uređaj starije generacije, ali da mi nema pomoći jer prema ugovoru nemam pravo na noviji router osim u slučaju produljenja ugovora. Nema nikakve veze to što je korištenje usluge s ovom opremom gotovo nemoguće. Još mi je i rekao da Homebox usluga nigdje ne podrazumijeva korištenje telefona i interneta istovremeno (?!), a ako se i uspijem izboriti za promjenu routera - prema ugovoru mogu jedino opet dobiti isti takav. Vjerujem da bi im ga ustupili momci iz Tehničkog muzeja :-)

Jel je bilo sličnih situacija kod nekoga i jel postoji mogućnost promjene routera tj. da se dobije neki router novije generacije?

icon

Najbolji odgovor od A1_JosipD 11 March 2024, 16:22

Pogledaj original

Odgovora 5

Pozdrav @KRUNOSLAV.VARZIC89851 , nije mi drago vidjeti da se susrećeš s poteškoćama prilikom korištenja naše usluge. ☹️ Inačeti novi ruter možemo  poslati jedino prilikom produljenja ugovorne obveze.

U slučaju kvara na usluzi, tehnička podrška ti može poslati zamjenski ruter, ali ne i novi. Josip

Razina korisnika 7
Bedž +4

Dobit ćeš novi router i samo budi uporan. Trenutno uz 4G homebox ide ZTE MF297d router. Moj prijedlog ti je da nabaviš sam 4G router i nemaš brige. I to router tipa Huawei B818-263 ili ZTE MF289f i imat ćeš max dostupne brzine ovisno o opterećenosti bazne stanice i jačini 4G signala. I ta dva routera su bolja od routera koji A1 ima u ponudi ZTE MF297d router. Prolistaj ovu temu imaš sve što te zanima ili će te zanimati.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ako imaš UO moraju ti dati zamjenski router i sigurno će ti dati bolji nego što sad imaš.

Hvala “daworin” na lijepim željama, ali mi se čini da je ovo bitka koja se ne može dobiti.
Rekli su mi na teh. potpori da je mom routeru istekla garancija (naravno da mi nitko nikad kod telefonskog produljenja ugovora nije rekao da uređaju može isteći garancija prije isteka ugovorene obaveze), a da novijeg mogu jedino kupiti u svom aranžmanu ili kod novog produljenja ugovora. Naravno, razgovor s agentom pri zadnjem produljenju ugovora se ne može provjeriti iako stalno slušamo kako se sve snima radi naše bolje usluge. Na pitanje što znači zapis u ugovoru kojeg su mi zadnje poslali: “Pretplatnik preuzima Homebox uređaj (dalje u tekstu: uređaj) i pripadajuću opremu: mrežni adapter za napajanje uređaja, LAN kabel, PIN/PUK kartica, priručnik
za korisnike i CD sa opširnim uputama (na engleskom jeziku), u ispravnom stanju i spremne za upotrebu.”
...odgovor njihove službe je: “to za Vas ne znači ništa jer niste kupili novi router”. Ne moram napomenuti da pri tom zadnjem produljenju ugovora nisam ništa od navedenog dobio ni preuzeo.
Za sada sam od njih dobio samo mail da su me pokušali kontaktirati na mob (naravno da nemam nikakav propušteni poziv na mobu) i da im javim kako i kada mogu sa mnom stupiti u kontakt.
 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@KRUNOSLAV.VARZIC89851 pozdrav, žao mi je to čuti. Možeš li mi samo proslijediti podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. Zaista se nadam i vjerujem kako ćemo uspjeti pronaći rješenje te da ćemo tako vratiti tvoje povjerenje. 

Odgovori