Homebox prekid interneta kod tel. poziva

  • 13 December 2016
  • 69 odgovora
  • 11681 pregled


Prikaži prvu objavu

Odgovora 69

Bok,

lijepo molim nekoga za novi primjer.
Znači, homebox bi trebao biti u automaskom modu odabira mreže i da je na 4G. Pozvati se na homebox liniju i zabilježiti slijedeće podatke:
A broj (broj pozivatelja)
B broj (broj primatelja poziva - homebox broj)
točno vrijeme poziva u minutu

Pošaljite mi to na privatnu poruku pa ćemo opet analizirati.

Hvala
Hvala @Jajalo
primio sam podatke i nastavljamo sa troubleshooting-om.
Primili smo nekoliko primjera s pucanjem konekcije pri dolaznom pozivu i to analiziramo.
Molit ću vas još malo stpljenja.
Razina korisnika 3
Prije sat vremena sam probavao, i svaki put prilikom pozivanja na telefonu, uredno prebaci na 3g UMTS i pukne veza interneta, otvorio sam sučelje-meni od homeboxa pa sam tamo pratio.
Inače još imam ovaj zamjenski broj pa tako da još i ne koristim fiksni preko homeboxa, ali sam išao testirati i vidim da ne valja.
Zvao sam SZK i kažu da moram ostaviti samo na 3g i onda neće pucati, ali nije mi to riješenje onda mi je mala brzina interneta, probao sam i to.
Razina korisnika 3
Pošalji OIB osobe na koga glasi ugovor u privatnoj poruci pa ćemo proučiti.
Poslao sam OIB, nadam se da će se to moći riješiti.
Razina korisnika 3
Nije ništa još riješeno sa tim pucanjem veze interneta, par puta sam uspio uhvatiti da nije pukla veza interneta, ali Internet nije svejedno radio dok je telefonski poziv bio aktivan.
I kod mene sa 4G LTE prebaci na 3G odnosno DC-HSPA na kojem imam 1 ili 2 crtice signala, ne znam zašto se softverski ne složi da prebaci odmah na HSPA+ na kojem ima 5 crtica signala, jer je uglavnom svuda dobro pokriven.
Razina korisnika 3
Danas je došlo do kratkotrajnog prekida 4G signala, ali se ubrzo vratio. No međutim tijekom popodneva došlo je već par puta do prekida pucanja veze interneta što se vidi u korisničkom sučelje pod "trajanje trenutne veze" i bez upotrebe telefona.
Taj problem nije bio prisutan sve do danas, nadajmo se da se to bude riješilo i da je do privremenih poteškoća.
Razina korisnika 3
Evo i dalje točno svaki sat vremena dođe do kratkog prekida interneta i dobivanja nove IP adrese.
Zbog čega se to danas dešava ?
Sada sam ugasio/upalio ruter, pa ću vidjet da li će opet biti prekida nakon sat vremena.
Razina korisnika 3
Signal je OK 4 crtice kao uvijek što imam, i evo opet sam pratio točno nakon 59 minuta dolazi do prekida i nakon 1 minute se ponovo spoji.
Razina korisnika 3
Ja sam jučer probavao i uglavnom svaki put pukne veza kod primanja kao i kod pozivanja telefonskih poziva.
Prije tjedan dana mislim da 2 puta sam uspio ostvariti poziv a da nije pukla veza, ali svejedno Internet nije dobro radio, na momente je htjelo otvoriti stranicu pa opet ne, kao da se zamrzne.
Baš me čudi da se to ne može riješiti u današnje vrijeme tehnologije i napretka, sada kao da smo se vratili na nekadašnji Internet prije 20 god. preko modema, ali dobro barem imamo veliku brzinu interneta.
Razina korisnika 3
Jel ima kakvih vijesti od tehničke strane u vezi ovoga problema.
Evo danas sam primio 3 dolazna poziva u vremenu od 14:25 do15:15 h i vidim da nije pukla veza kod prebacivanja na 3G. Ali Internet svejedno nije radio dok se odvijao telefonski poziv. Otvorio sam korisničko sučelje homeboxa i pratio stanje dok je poziv bio aktivan, i vidim da je prebačeno na 3g DC Hspa po signalu gdje imam samo 2 crtice signala, ali gore u statusu i nazivu mreže vidim da se mjenjalo malo pise Umts pa Hspa+.....
Ja mislim da tu dolazi do toga zamrzavanja interneta kod te zbrke oko mreže, zašto odmah ne prebaci na Hspa+ gdje ima full signal, mozda bi onda Internet radio.
Razina korisnika 3
Par dana mi nije pucala konekcija interneta kod telefonskih poziva ali nije ni radio Internet dok je telefon bio aktivan.
Jutros sam gasio/palio ruter i resetirao ga (zbog nekih problema sa wifi) i danas opet puca veza kod prebacivanja na 3G, tek kada se ponovo vrati na 4G onda se ponovo spoji.
Baš sam mislio da ima nekog napretka kada mi ovih dana nije pucala veza, ipak se malo brže onda ponovo povrati Internet, nego danas kada se skroz odspoji.
Razina korisnika 3
Danas se pojavio još jedan problem kod samog telefonskog razgovora.
Signal se uredno prebacio na 3g mrežu ali u tijeku razgovora došlo je do puknuća veze na telefonu, pozivatelj je primijetio da nešto kao šumi i za par sekundi pukao je razgovor. U korisničkom sučelju vidim da nije bilo prekida konekcije interneta, ali očito je došlo do gubljenja signala DC HSPA, koji i je inače slab tek 1 ili 2 crtice i dosta zna varirati jačina signala u dBm.
Zašto onda barem odmah ne prebaci na HSPA+ gdje je full signal, siguran sam da je taj problem baš zbog te mreže DC.
Razina korisnika 3
Primjetio sam da u zadnje vrijeme već 2 tjedna prilikom telefonskog razgovora sada stalno prebaci na DC HSPA mrežu (vidim po signalu samo 2 crtice) i internet mi sada uopće ne radi. Prije je znao prebaciti na HSPA+ (signal 5 crtica) i onda mi je internet radio malo usporeno ali je barem bilo upotrebljivo. I sada dok se razgovor odvija vidim u sučelju od rutera da nešto malo troši interneta prijenos podataka stalno izbacuje neke brojke, to prije se nije dešavalo.
Molim nekoga od nadležnih sa Vipa da mi odgovori ili provjeri zašto se sada to događa kod mene.
@selk Bok,
Analiziramo sve prikljupljene informacije te se svakak javimo nakon provjere
Razina korisnika 4
Imam isti problem kao kolega @selk,
@:Vip_Berislav što mije činiti??
Razina korisnika 4
Od danas i fiksni telefon ide preko rutera, prilikom pozivanja ili javljanja dolazi do pucanja interneta. Nakon 15 sekundi, spaja se na HSPA, na rutureu jedva imam 2 crtice, i jačina signala je 107 dBm.
I naravno dok razgovor traje ja sam bez interneta, jer pokušao sam izmjeriti brzinu, ali stranica se nije otvorila...
Razina korisnika 4
Mislim da tu moderator ne može učiniti ništa. Ali zanimljivo kako su bezobrazni, kako imaš rok od 14 dana za testiranje, tu možeš samo brzinu interneta testirati i vidiš sve super, i onda kad istekne zakonski rok, oni uključe telefon i onda skužiš, problem..

Naravno onda poludiš zoveš Vip i kažu da to tako mora biti, i da se njima zbog par korisnika vršiti izmjene na anteni.

Eto moderatori, ja Vam mogu poslati podatke, pa da Vi to popravite!
Razina korisnika 4
Hvala Vip za ovo ostao bez signala i sad sam na "UMTS" i što reći Nova godina i op ja bez interneta, baš me zanima koji je razlog tome, jer evo već 1h bez usluge sam, sjedi i plaći (ili kradi od drugog)

Hvala Vipu od srca! Prvo nitko od moderatora se nije javio da, kaže nešto više o prekidu signala prilikom razgovora, i sad ovo!
Razina korisnika 4
I kod mene isti problem, sumnjam da je došlo do opterećenja signalom, jer opet nismo svi spojeni na istu antenu....
Razina korisnika 4
Prošlo je Više od mjesec dana, strpljenja više nema, Vi se sigurno niste niti potrudili pronaći riješenje za ovaj problem, da jeste sigurno bi nas obavijestili.

I dragi Vip-ovci koliko još moramo čekati, nadam se nakon što kontaktiram Hakom o svemu ovome nešto i pomaknuti!
Razina korisnika 4
I vip-ovci gdje je zapelo....
Samo da pitam da li sam dobro shvatio: problem je kad uopće nema internet veze za cijelo vrijeme telefonskog poziva, ili je problem kad nema interneta samo u trenutku dok se ruter prebacuje sa 4G na 3G mrežu? Meni je ovo drugo problem, npr. download mi pukne, te ako sam nešto skidao sa servera koji nema resume support, moram download započeti isponova. Ako za vrijeme trajanja telefonskog poziva ipak mogu koristiti internet (iako spori 3G), da li ipak imam temelj za prijavu kvara, ili je to najbolje što vip može iskombinirati? Imao sam ozbiljnu namjeru koristiti homebox telefon, ali još uvijek koristim stari žični baš zbog ovog problema jer smeta internetu koji mi je važniji. Dodatno pitanje: ako ruter podržava VoLTE (a prema tehničkim podacima podržava), zašto ne možemo ostvarivati pozive preko 4G mreže? Da li ruter, tj. verzija softvera u njemu nema tu podršku, ili vipovi odašiljači/centrale to ne podržavaju?
Hvala dečki na odgovoru. Da li mi netko može još odogovoriti na prvo pitanje?
Da li se može izvesti da internet barem i zašteka na 5-10 sekundi, ali da veza ne pukne?
Iako mislim da je to nemoguće, jer se ruter tehnički odspaja s jedne/3G mreže i spaja na drugu/4G, ne?
Ja sam još do ovog tjedna koristio taj Huawei E5172, ali imao sam samo paket Internet bez granica.
Da znam da se na njemu ne događaju ti problemi, na svoju bih odgovornost skinuo "warranty" naljepnicu sa ZTE-a, i prebacio SIM karticu u njega, i dalje ga nastavio koristiti. Tolko mi je to važno, a i mislim da je bolji (više opcija, napredniji softver, jače interne antene). Možda se tko drugi javi i potvrdi...
edit: btw, može neko nabacit link na onu "drugu temu" gdje se diskutira o VoLTE?

Odgovori