Riješeno

Homebox noc

  • 27 March 2018
  • 27 odgovora
  • 4692 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 27

Nije istina, opciju nude tako da se promet preko noci ne skida niti dok imas aktivnih gigabajta iz ponude,neovisno o tome...ma lazi na sve strane od njih...ja evo imam nocnu opciju uz tesetiranje uredaja sada,ali ne pada mi napamet za 165 kn resetirati svaki dan uredaj,a za 185 kn imam tele2 pokucni sa terabajtom prometa i bez resetiranja,alo ljudi pa nisam s neba pala da vama dajem pare za vase lazi i varanja hahaha..kao sto sam rekla ludima nas prave i javno sramote, njih sram moze biti
Pozdrav svima na forumu.
Javljam se prvi put i imam identično pitanje kao i korisnica ValentinaM. Naime, pristao sam na Homebox uslugu (100gb, nocna opcija, 2 god., ugovor potpisan krajem prošlog tjedna) no odmah pri aktivaciji usluge, doživio sam isti problem kao i dotična korisnica, a to je da mi se broje mb u nocnoj tarifi kao regularni mb u 100 gb prometa. Iz moje perspektive to izgleda kao kršenje ugovora, odnosno neisporučivanje usluge koju ste mi obećeali i koju sam obavezan svaki mjesec uredno platiti. Prošlu noć sam resetirao homebox uređaj kao jedno od potencijalnih rješenja koje ste naveli (što je poražavajuće za 21. stoljeće), međutim ni to nije pomoglo. Otvoren sam za komunikaciju i potencijalna rješenja kroz slijedeća 3 dana, u suprotnom homebox uređaj dobijate natrag (s obzirom da je uređaj na probnom roku) i trajno gubite korisnika koji je s Vama zadnjih 16 godina. Lijep pozdrav, Marko

Odgovori