Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32220 pregleda

Pozdrav svima,
dakle zbog lokacije na kojo jse nalazimo bilo je ili 4G internet ili MAXtv-internet... nema baš neke ponude.
Informirali smo se o ovom VIP 4G homeboxu par mjeseci, imamo VIP 4G smartphone koji rade OK, svjesni smo kaj je to "flat" ponuda, sve 5. Zvali nas iz "zastupniče tvrtke" da nam nude zbog lokacije TURBO homebox... bili smo u VIP centru, kažu nam pazite da li vam dobro radi signal ostalo je "easy peasy".

Došao uređaj MF283 plus, čekali uključenje 2 dana, ajde ono, nije drama... počeli mi koristiti, sve radi... piše full signal, 72mb/s... spojio sam i antene, ajde nisu riblja kost pa koga briga nek se nađu.

Idem gledat malo live stream. I kreće... Trza. Smanjujem rezoluciju. Sa 1080 na 720. Trzucka, al slika je ono... srećom znam napamet brojeve igrača i pozicije. Upalio youtube, HD. nema šanse. rušim opet na 720.

Dakle, idem na speedtest:



Hmm... turbo kažete-- 120mb/s...
OK

Idem provjerit simple uploadom i downloadom filea. Uzmem 160MB, dižem na we transfer.
160 MB uploada 95 sekundi.
160 MB downloada 58 sekundi.

E sada... jel to nekaj čudno, ili kaj? Da možda probam reinstalirat Wifi software na laptopu? Ali i SmartTV se vuče.

Odgovora 128

Bok,
Brzina na Homebox ovisi o više faktora na mreži,a najviše o jačini i vrsti signala.
Pokušaj u postavkama Homebox provjeriti koja je jačina ( koliko crtica) i vrsta signala (3G ili 4G.)
Druga stvar je, radi li se mjerenmje brzine preko kabela ili wlan.
HAKOM proporučuje da se mjerenje radi preko LAN kabela.

Ukoliko je brzina i dalje niska, javi se u Službu za korisnike kako bi se napravile dodatne provjere.

Ja sam se javio službi za korisnike samo da bi mi Vaš agent poklopio slušalicu. Mala brzina veze je zbog interno postavljenog ograničenja na routeru. Kako da povećamo primanje 4G frekvencije na 2600 Mhz ručnim putem u routeru?
Identična SIM kartica iz Homebox uređaja u mobitelu daje brzinu od preko 120Mbit/s dok u Homebox routeru ne ide iznad 40Mbit/s. Dakle problem je u routeru. I ne nisam koristio preko wifija nego preko kabla.
Razina korisnika 2
i sam imam istih problem, danas 15.05. u razgovoru sa djelatnikom tehničke podrške iznio sam svoje probleme koji su isti kao i vaši i prvo sam dobio odgovor da će mi opet zamijeniti ruter a onda da zamjenim gsm karticu u nekom od njihovih prodajnih mjesta, postavio sam i pitanje vezano za 2600 Mhz , a odgovor je bio da oni to ne znaju odnosno nisu u mogućnosti odnosno nemaju "know how" za prije navedeno, također sam se probao posavjetovati koji je najbolji ruter u ponudi, odgovor je bio da ih djelatnik ne koristi pa da ne zna ..... jedino riješenje koje su mi ponudili bilo je da raskinem ugovor!?!?!?!?!?!?!?!?!

Odgovori