Trenutno koristim Homebox već godinu i pol. Prije nego što sam uzeo Homebox, nudili su mi prvih 14 dana da isprobam i da odlučim hoću li nastaviti ili odustati od Homeboxa. U ta 14 dana internet veza je bila vrlo dobra (80-100 mbps download i 20-30 mbps upload). Odlučio sam nastaviti s Homeboxom jer sam mislio da će i dalje biti ista brzina internetske veze, ali nije. Kada su prošla ta dva tjedna brzina internetske veze se počela smanjivati i to je postalo veliki problem. Zvao sam A1 više od 20 puta (u toj godini i pol). Prvo su mi rekli da kupim pojačivač interneta, na to sam potrošio 200 kn, i opet ništa. Pa opet zvanja i zvanja i ništa... Kada zovem oni riješe problem na 1 dan ako i to, stalno zvanje svaki drugi dan da bi riješio problem koji će mi se opet dogoditi drugi dan nije rješenje! Pisao sam im mail-ove oni mi na to odgovaraju da oni meni garantiraju (uz ugovornu obvezu) da će mi mbps download biti 5, ali sada mi je 1.84 mbps download i 5 mbps upload (kao i u većini puta), a za ping i da ne govorim... Možemo li rještiti ovaj problem?
Najbolji odgovor od A1_Leona
Pogledaj original