Riješeno

Homebox brzina

  • 30 January 2022
  • 11 odgovora
  • 4230 pregleda

Trenutno koristim Homebox već godinu i pol. Prije nego što sam uzeo Homebox, nudili su mi prvih 14 dana da isprobam i  da odlučim hoću li nastaviti ili odustati od Homeboxa. U ta 14 dana internet veza je bila vrlo dobra (80-100 mbps download i 20-30 mbps upload). Odlučio sam nastaviti s Homeboxom jer sam mislio da će i dalje biti ista brzina internetske veze, ali nije. Kada su prošla ta dva tjedna brzina internetske veze se počela smanjivati i to je postalo veliki problem. Zvao sam A1 više od 20 puta (u toj godini i pol). Prvo su mi rekli da kupim pojačivač interneta, na to sam potrošio 200 kn, i opet ništa. Pa opet zvanja i zvanja i ništa... Kada zovem oni riješe problem na 1 dan ako i to, stalno zvanje svaki drugi dan da bi riješio problem koji će mi se opet dogoditi drugi dan nije rješenje! Pisao sam im mail-ove oni mi na to odgovaraju da oni meni garantiraju (uz ugovornu obvezu) da će mi mbps download biti 5, ali sada mi je 1.84 mbps download i 5 mbps upload (kao i u većini puta), a za ping i da ne govorim... Možemo li rještiti ovaj problem?

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 15 February 2022, 22:21

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 11

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Ante Ponos pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naših usluga. Možeš li mi samo javiti podatke od vlasnika usluge te kontakt broj mobitela OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Ante, ista iskustva imam i ja na području Zagrebačke Brezovice. To je uhodana prevarantska taktika A1 da nas navuku. Isto se dogodilo i meni pred cca 2 godine, u tih 14 dana veza odlična, a tada su se hvalili da HOMEBOX može downlodati do 30Mbps.. meni je bilo 20-ak i to mi je bilo sasvim dovoljno za Neflix, ponekad Youtube, malo Fusion360 i tako… kada je prošlo tih 14 dana, veza katastrofa. Izgleda da oni to namjerno rade i “rješavaju” probleme samo onima koji se požale. Ali ne zadugo, kako si i sam primjetio. Tada sam se žalio, zvao SZK bezbroj puta, a oni uvijek rade majmuna od mene: “ dajte ugasite router, pa ga ponovo upalite.. ajde pomaknite router prema prozoru pa vidite onda… ajde malo izvadite SIM karticu pa je ponovo gurnite… mi ne vidimo nikakav problem...” a brzina toliko spora da mi i obične stranice učitava kao da sam na modemu.. OOKLA mjerila brzine od 0,05Mbps do 3Mbps.  NETFLIX i YOUTUBE stalno vrte one krugove kao dok učitavaju podatke, a žena već luda, ne može pogledati ni jednu seriju bez zastajkivanja slike. Spominje rođake i meni i A1. Kada mi je prekipilo, uložio sam pisani prigovor mejlom, a onda dobio bezobrazan, generički odgovor kakav šalju vjerovatno svima gdje kažu da “nisu ustanovili nikakve probleme u radu mreže”. Meni je tek to kao crvena krpa, jer ako imaju probleme, neka onda barem to priznaju i ispričaju, pa ponude neku kompenzaciju, a ne da me rade majmunom. Svatko tko je vezan u A1 na neki način uz tehniku mobilne mreže na mom području Brezovice ZNA da je mreža preopterećena spajanjem previše korisnika na mrežu koja to ne podržava. Ali uredno rade majmune od nas jer se čude “ko pura dreku” kada spominjem “probleme” i kao prvi put čuju za to. Kada je stvar došla na višlju instancu u A1, dobio sam novi router i dosta dugo upotrebljivu vezu. Međutim, A1 pohlepan za novac, neumorno spaja konstantno nove korisnike i svjesno radi dodatne probleme u ionako preopterećenoj mreži je, naravno opet uspio moju vezu dovesti do granica upotrebljivosti i ponovo mi, na pisani prigovor, odgovorio ( tj. odgovorila djelatnica Antonija) da je “ kod njih sve u redu i ne vide nikakve probleme”. A veza katastrofa. Evo, upravo opalio OOKLA i brzina 1,5 Mbps. Volio bih da mi je ta Antonija blizu da joj nabijem nos na monitor točno između broja 1 i 5, baš tu gdje je zarez na stranici OOKLA SPEED TEST. Evo, čujem i svoju ženu iz druge sobe opet razignirano mi govori da se ne može gledati NETFLIX. E, da, pazi ovo: SZK mi je čak dala odgovor da je sada doba korone i da više ljudi radi od kuće pa im to preopterećuje mrežu i da oni tu ne mogu ništa napraviti. LOL. znači, kada prođe korona, sve će se vratiti u normalu. I to je neka normalna provajderska firma? Pa koja bi teta računovođa u A1 sa razumijevanjem rekla “ ne morate onda platiti račun” kada bih joj govorio o preopterećenosti mog kućnog buđeta i da moj kućni  buđet im nije u mogućnosti isporučiti im kune za ispostavljeni račun?!?!  A ja bih, kao, trebao imati razumijevanja za njih i i dalje im plaćati 179kn za praktički neupotrebljiv internet jer su, miceki mali jadni, u problemu zbog korone. Hehehe, ako i nisu dobri pružatelj intenetskih usluga, taj A1 je bar komična firma.

Tako ti je to moj Ante, sa A1 nema napretka, nema obećanih brzina, samo kidanje živaca i gubljenje vremena sa službom za korisnike.  Upravo sam u postupku traženja smanjenje pretplate na vrijednost koja je adekvatna usluzi koju mi daju. Znači, ako imam 10% brzine za koju su govorili da je moguće postići na ovaj način spajanja ( primjetio sam da više u reklamama UOPĆE NE GOVORE ni o kakvim brzinama jer znaju da će to biti smeće od brzine pa da se mogu vaditi riječima da nisu ni obećali nikakve brzine), realno bi bilo da mi onda ispostavljaju i 10% od dogovorenog iznosa računa, znači umjesto 179kn trebaju davati račune od cca 20kn. To bi bilo realno, zar ne? Molim ove admine i revnosne tehničare A1 koji će ovo pročitati da mi ne pišu da im se javim pisanim putem jer više nemam živaca za A1 i ponavljanja stalno iste stvari svakom tehničaru/adminu/kuharici koja mi se javi na mejl/telefon i čudom čudi kakve ja to probleme imam.

I da, samo mi je jednom, u telefonskom razgovoru, službenik SZK potvrdio da na mom području imaju velike i konstantne probleme sa propusnošću baznih stanica zbog velikog broja korisnika i da se to NEĆE tako brzo promijeniti jer zahtjeva malo veća ulaganja. Samo JEDAN pošten službenik u A1 kojem skidam kapu na poštenju ( nadam se da nije poštenjem već zaradio otkaz) dok me svi ostali  laži i rade majmunom. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa ljudi dragi, već i ptice na grani znaju za ovu izvanrednu temu 

i za odličnog forumaša @daworin koji je uložio puno vremena i truda i svakom vrlo rado pomaže kako izvući maksimalne brzine u vašim tarifama. Pa proučite malo temu i kontaktirajte daworina, najlakše je samo kukati 😉

nickno, hvala ti na inputu i želji da pomogneš, ali prepostavka za tvoju ideju je da znam podosta o tome, što kod mene nije slučaj. A s druge strane, ne radi se o kukanju, već o jednostavnom očekivanju da ćeš dobiti uslugu za novce koje plaćaš. I inzistiranju na tome. Imam li pravo tražiti od A1, kome plaćam svaki mjesec 179kn da mi za te novce omogući normalno korištenje interneta što uključuje gledanje YT ili Netfliksa i normalno surfanje? Imam li pravo napisati muke po A1 da i oni koji još nisu korisnici ili oni koji jesu kao Ante i ja znaju što se događa i da nisu jedini kojeg uvaženi provajder A1 vesla ko malo dijete? Trebaju li i drugi znati da će izgubiti živce uzimajući HOMEBOX pa razgovarati svaki tjedan sa službom za korisnike? TREBAJU :D

Razina korisnika 6
Bedž +6

Sve ok, naravno da imaš pravo na sve to kaj si napisal, ali valjda isto tako znaš da kod mobilne veze nema minimuma brzine kojeg A1 mora ispoštovati kao kod fiksnog interneta. Pa se nemreš nikom ni žaliti po tom pitanju. Mislim, nemaš baš neke koristi od toga, samo frustracije. Zato sam ti i stavila link na zaista vrlo dobru temu, nije da moraš biti expert po pitanju routera, zato je tu @daworin , on bu ti sve fino pojasnil 

Pda, SZK mi stalno govori da nema minimalne brzine i time mi govore isto ovo što i ti. Ali ne mirim se s time, ne želim biti ovca koju šišaju bez posljedica.  Pišem ovo iz razloga što, da sam mogao pročitati sam svoj tekst PRIJE nego sam se odlučio za HOMEBOX, ne bih to napravio, pa možda A1 ostane bez kojeg korisnika ubuduće. Evo par slikica mojih suludih brzina snimanih različitim danima, ali sve se svodi uvijek na isto. Brzine kao da sam na modemu ( ili kao da je izbacil osigurač u baznoj stanici pa je bez štroma :) ). I onda mi se javi Antonija iz SZK, odgovarajući na moj pisani prigovor, šaljući mi pisani generički odgovor u koverti ( pazi, žele biti provajder No1, a dopisuju se papirnatom poštom i doprinose globalnom zatopljenju zbog sjeće šuma da bi se isprintao taj papir) i kaže da “A1 ne vidi nikakve tehničke probleme”. Pa da se raniš… Ponaša se kao da je iz druge galaksije i nesvjesna stvari oko sebe. Ona jadna ( a predstavlja sluzbu za korisnike, znači službeno je) “ ne vidi problem”, pa zaključujem da ili gleda na krivu stranu ili joj nešto nije u redu s vidom jer sam im poslao barem 10 print screenova kao ovdje. 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Joj ojoj joj, @KarloDelPontiac , pa bar je ovaj forum prepun sličnih sličica kao ove tvoje, a koliko vidim nisu baš odvratile potencijalne buduće homebox korisnike 🤭, svakih par dana nova tema o homeboxu…

Na žalost nas mobilnih korisnika- A1 nam može i gprs (G, da, čak sam i G vidjela na svojoj ultri par puta 🤣)uvaliti i reći da je mreža preopterećena. Daleko smo mi od Amerike. Tamo gase 3G mrežu, eeej- 3G mreža je zastarjela i najsporija bu im bila 4G. 

 

Evo, ljudi dragi, samo da znate da sam riješio problem. A riješio ga tako da sam otkantao A1 i prešao na drugu mobilnu mrežu ( neću reći koju da ne ispadne reklama). Na drugoj mreži imam brzine veće i do 10x, između 20 i 30Mbits( što je i dalje malo za današnje pojmove, ali meni prihvatljivo). Ista lokacija, čak sam tu drugu SIM karticu stavio u isti A1 router koji sam koristio do sada ( Huawei 535-235). Od mobilne internet mreže A1 nema nikakve koristi, uvaljavaju loš proizvod po punoj cijeni i nema naznaka da će se išta promijeniti u budućnosti, bar ne skoroj. Žalio sam se i službi za korisnike i njhovom povjerenstvu i oni se čude ko pura dr*** jer “oni ne vide problem”. Valjda sam ja idiot što očekujem veće brzine za 179kn mjesečno, prosjek 0d 1,5-2Mbits mi je premali, a po njima aman-taman. Valjda misle da imam samo Gmail pa da bi to sve trebalo super raditi. Užas, preporuka svakome da ne nasjedaju na prazne i neistinite reklame od A1 i zaobiđu to “čudo tehnologije” u širokom luku. Uz opasku da će prvih 14 dana vjerovatno to raditi super da vam istekne period za vraćanje proizvoda bez objašnjenja i onda ste njihovi, spuste vam brzinu na minimum i sprdaju se u rukavicama poslije s vama kada se žalite.

Razina korisnika 4
Bedž +1

I ranije sam govorio da pokućni internet nije neka generalna stvar i da neće kod svakoga raditi isto. Eto meni sa istim routerom na A1 trenutne brzine su:

 

Ne kažem ja da ta mobilna tehnologija ne može bolje, naravno da može, ali problem je u tome što mobilna mreža ima svoje kapacitete ( kao i žičana, ali je ovo očito osjetljivije). Problemi se javljaju u određenim područjima, lokacijama i A1 je toga jako dobro svjestan. Dokaz tome je što se puno ljudi javljaju sa ISTIM problemom, kao ja i Ante, autor teme, što dokazuje da nas A1 laže kada se pretvara da ne zna za to. I sad, ako je već mobilna mreža preopterećena na nekoj lokaciji, jedino normalno bi bilo da NE PRIMAŠ NOVE korisnike na tu istu mrežu dok je ne pojačaš i da postojećim korisnicima kojima ne isporučuješ ono što je dogovoreno ( te priče o neimanju minimalne zagarantirane brzine je zavaravanje jer brzina od 1,5Mbps nije uopće brzina nego koma mreža) smanjiš račun u skladu s onime što mu isporučuješ. NE MOŽEŠ ljudima uzimati 179kn kao da im isporučuješ uslugu kao npr. tebi jednako kao i meni kojemu isporučuješ brzinu 1,5Mbps. I NE MOŽEŠ spajati nove korisnike na te bazne stanice, i ovako već preopterećene i dodatno komplicirati situaciju postojećim korisnicima. A oni to rade. Na lokaciji Brezovica imaju debelo preopterećenu mobilnu mrežu, ne pojačavaju bazne stanice odnosno protok podataka, a uredno sutra možeš ugovoriti HOMEBOX uslugu kao novi korisnik na tom području. To je veliko NEPOŠTOVANJE svojih korisnika, kako postojećih, tako i novih jer ZNAJU da će mu internet biti koma. A1 je gramziv za novcem i novim korisnicima i pri tome ga uopće nije briga za postojeće korisnika. Mada, s druge strane, smo mi ljudi opet ovce, pa se samo naljutimo na jednog operatera i odemo drugome i tako u krug između tih par operatera koji nam mogu pružiti uslugu. Ja bih izuzetno cijenio da A1 bude toliko fer i PRIZNA da ima problema sa mobilnom mrežom na mojoj lokaciji i ponudi umanjenje računa dok se to ne normalizira, pa makar i da ga smanji simbolično. Ili da mi da obećanje da će povećati brzinu u neko dogledno vrijeme i zamoli me, kao korisnika, da mu budem vjeran i strpljiv do tada, a on će naći način da to i nagradi. Međutim, toga nema, to je utopija. Ja sam bio strpljiv skoro 2 godine, a zauzvrat sam dobio NIŠTA, samo odgovore da “ oni ne vide problem”. A vidi screen shootove u prethodnim mejlovima gdje su brzine, variraju od 0,9 do 2 Mbps, ponekad skoče i na vrtoglavih 3Mbps. Tolike brzine bi valjda imali i da ugasimo router jer samo strujanje zraka prenese toliko informacija i bez njihove mobilne mreže :)

Razina korisnika 3
Bedž +3

@KarloDelPontiac žao mi je što ipak nismo uspjeli naći rješenje za tvoju poteškoću i da si raskinuo ugovor :frowning2: Moram se nadovezati na tvoj zadnji komentar. Homebox kao usluga je specifičan jer je fiksna usluga koja funkcionira putem mobilnog signala pa na samo funkcioniranje iste utječe više faktora, a zagušenost mreže je jedan od njih. Dostupnost usluge ovisi o slobodnim mrežnim kapacitetima. Iz tog razloga postoji i pravilo maksimalnog broja aktivacija na pojedinom području. Što to znači? U slučaju da na nekom području postoje češći periodi zagušenosti mrežom, na tom istom području nije moguća aktivacija tj. prijava aktivacije nove Homebox usluge. Zato je i prije preseljenja Homeboxa s njegove prijavljene adrese potrebno napraviti provjeru je li ta usluga na toj adresi dostupna. Ipak nam je u cilju osigurati što kvalitetniju i stabilniju uslugu našim korisnicima.