Pozdrav,
uzeo sam homebox i dosao mi je kuci u cetvrtak i ne mogu ga koristit jer mi pise neispravna sim kartica,kada ce se to aktivirat
Forum inače nije kanal komunikacije putem kojega se prijavljuju tehničke poteškoće, jer se iz postova korisnika ne može znati o kojem se priključku radi i u većini situacija se treba pristupati individualno.
Na forumu članovi foruma postavljaju upite i iznose poteškoće, a ostali članovi foruma pokušavaju savjetom riješiti nastalu situaciju. Rješenje je tada svima vidljivo, i neki od budućih čitatelja foruma tako mogu doći do rješenja.
Na forumu članovi foruma postavljaju upite i iznose poteškoće, a ostali članovi foruma pokušavaju savjetom riješiti nastalu situaciju. Rješenje je tada svima vidljivo, i neki od budućih čitatelja foruma tako mogu doći do rješenja.
Nazovi SZK, to ti je najbrži način.
Možeš im i poslati mail s upitom, ali za mail im je službeni rok za odgovor 15 dana pa ne preporučam za ove hitne slučajeve. Na Facebooku u inbox isto relativno brzo reagiraju.
Možeš im i poslati mail s upitom, ali za mail im je službeni rok za odgovor 15 dana pa ne preporučam za ove hitne slučajeve. Na Facebooku u inbox isto relativno brzo reagiraju.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.