Poštovani, ovim putem vam pišem zadnji put, nakon nekoliko desetaka odlazak u A1 centar i telefonskih poziva korisničkoj službi. Kažem zadnji put jer ukoliko se nešto ne riješi u roku sedam dana, odustajem od ovoga, onda iz A1 odlazimo svi.
U listopadu prošle godine brat je uzeo optiku i sve je radilo super, radi i dalje.. Preselio sam se na novi kućni broj, kuća u istoj ulici samo sam dobio novi kućni broj u ožujku ove godine. Znači optika je provedena kroz ulicu, ali sam ja jedina osoba koja ne može dobiti optiku. Prvo je razlog bio kako još nemate novi kućni broj u sustavu, u redu čekao sam 3-4 mjeseca. Nakon toga kada je kućni broj vidljiv u vašem sustavu i na portalu gdje mogu provjeriti dostupnost, govore mi kako se čeka proširenje mreže. Proširenje koje nije potrebno jer svi u ulici imaju dostupnu optiku, samo ja nemam zbog novog kućnog broja. Znači potrebno je dovesti kabel od ulice do moje kuće, kao i za svaku ostalu kuću u ulici. Princip je isti. Sada je kraj listopada, što znači da punih osam mjeseci ja molim da se meni dovede optika. Molim vas za kontakt nekog tehničara, a ne nekog iz korisničke službe, jer što znaju studenti koji tamo rade? Jedino što mogu je slati mailove i pisati zahtjeve tehničarima. Do sada nije upalilo.
Najbolji odgovor od A1_IvanL
Pogledaj original