Onda pola familije uzme telefon i zove tehničku i zahtijeva da se problem riješi. 😉
Misliš da ne zovem već pola godine? Uplaodam file of 8 Gigi, zaguši se internet na 4G,i uplodaj ponovno i tako svaki put, 3G kao i radi, ali na 2Mbps, kažu "Možemo raskinit ugovor samo jer ne možemo dostaviti uslugu, a nemamo terensku podršku". Bravooo
@LUMIXG7 Da, ovo je jako loša brzina. S obzirom na to da se Homebox koristi putem strujne utičnice i SIM kartice, istina, nemamo "terensku" podršku. Raskid pretplatničkog odnosa ti ne odgovara? Iako ti je isti ponuđen sukladno Uvjetima korištenja.
Imao sam T-Com, žice za optički internet nisu proveli pa mi i ne treba 500kbps, a na šta god drugo da pređem, svi su na 4G, i zato su vjerojatno dosta slični vašoj ponudi, ne želim raskid ugovora, iako ga mogu dobiti kad hoću, bez penala, jer, mjesečno stvarno ne plaćam puno, a internet ima trenutaka kad je dobar, na potpisivanju ugovora je bio 60mbps, godina poslije 15, očito je da smanjuju korisnicima brzine kad uđu malo dublje u ugovor. Prešao bi ja preko svega, samo da nemam problem da mi se gasi internet dok uploadam pri velikim brzinama, ako uploadam 1mbps, ne sruši se, čim pređe 1mbps, guši se i moram gasit ruter.. i na taj način se brzo gube kupljeni i limitirani gigabajti.. šteta
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.