Riješeno

aktivacija usluge

  • 30 December 2023
  • 1 odgovor
  • 168 pregleda

Pozdrav, 

LAGANJE, NEZNANJE ili NEPROFESIONALNOST?

Zašto nudite opciju odabira datuma i vremena dolaska tehnicara kad oni ne dolaze po dogovoru i zašto se aktivacija usluge (nakon priključenja) čeka 30 dana i zašto vaši beskorisni agenti jedino što znaju reći je “riješit ćemo u roku od 30 dana zakonskog roka ali vjerovatno i ranije”,a na vašoj stranici piše kako se uređaj šalje 14 dana od priključenja usluge? I posljednje, zašto vas uopće ne zanima problem korisnika nego nas tjerate da vas ovako javno ismijavamo? Pričao sam s vašim agentima 15 puta do sad. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 30 December 2023, 14:26

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @A1tragedijaOdUsluge , u slučaju dogovoranja termina isntalacije, naši instalateri trebaju biti na tvojoj adresi u tom terminu. Ako instalater nije došao u dogovorenom terminu napravit ćemo provjeru s nadležnim odjelom, no za to te molim da nam pošalješ svoje podatke privatnom porukom. Vazeno za komunikaciju agenata, ista daje informacije o zakonskom roku te o prosječnom trajanju aktivacije usluge. Nadalje, nisam sigurna na koji uređaj misliš pa nam ovim putem možeš poslati poveznicu na stranicu na koju se referiraš kako bismo razjasnili i taj dio. Posljednje, korisnikov problem jest naš problem i istome pristupamo na taj način, no za detaljnije informacije o tvojem zahtjevu i poteškoćama bih trebala tvoje podatke. 

Odgovori