Riješeno

Raskid ugovora

  • 20 Siječanj 2019
  • 5 odgovora
  • 601 pregled

Poštovani, istekao mi je ugovor za fiksnu liniju i internet, međutim prije par dana su me zvali i ugovor sam produljila, trebao bi stići valjda sljedeći mjesec na mail adresu, imam problem u vezi toga koji je vrlo osoban, postoji li mogućnost da se to obustavi? Molim boga da da jer ne želim ga iz osobnih razloga produljiti, jer ga neću koristiti vise nema smisla da ga plaćam ???
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 20 Siječanj 2019, 10:06

Ugovor sklopljen na daljinu imaš pravo raskinuti u roku 14 dana od dana sklapanja Ugovora.
Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Ne znam o kakvom se razlogu radi, no prouci ovu temu: Link
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ugovor sklopljen na daljinu imaš pravo raskinuti u roku 14 dana od dana sklapanja Ugovora.
Pozdrav.
Uzeo sam homebox uredaj na probni period od 14 dana.
Nakon nekoliko dana nezadovoljan brzinom interneta ( od 5 do 8 mbps ) zovem broj 0800091091.
Oni mi salju mail adresu na koju trebam poslatio mail sa podacima i preslikom osobne iskaznice kako bi odustao od usluge. Sastavio sam mail po dogovoru sa izjavom kako odustajem od usluge. Poslao sam ga 3 puta. Danas mi je 14-ti dan od primitka homebox uredaja i prebacili su mi broj na A1.
Nakon zvanja korisnicke sluzbe rekli su mi da mail nisu zaprimili . Molim za pomoc
Šalji danas ponovo email na pravu adresu i pošalji poštom preporučeno da imaš dokaz.
po kojoj cijeni (ako nije tajna) si produljila ugovor?

Odgovori