Riješeno

Prekid ugovora bez penala zbog smrti ugovaratelja

  • 7 Siječanj 2019
  • 12 odgovora
  • 1453 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora
Carolija.
Nakon smrti ugovaratelja pokusao sam raskiniti ugovor ali ne ide.
Na prodajnome mjestu a1 je obavijesten kao i telefonom kao i e-mailom kao i pisanim putem preporuceno sa povratnicom i znate sta, odgovor je da vlasnik linije mora podnijeti zahtjev.
Da vlasnik nije mrtav ne znam sta bi rekao.
Racuni i dalje stizu a usluga se ne koristi.
Kako rekoh carolija sa Vip-om ili sada sa A1.
Ali citajuci po netu izgleda da nisam jedini.
Tako da, sta se preporuka tice pricekajmo pa cemo vidjeti rasplet.
Pozz..
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 11 Siječanj 2019, 21:00

@Nike, Draženu je drago da je mogao pomoći. ☺ Primi isprike radi nastalih neugodnosti. Procedure su nam jasno propisane, vjerujem da je došlo do nerazumijevanja u komunikaciji jer nam zaista nije u cilju stvarati lošu sliku.
Pogledaj original

Odgovora 12

Uzmi odvjetnika
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kod svih ti je tako kretenski pristup, doživio isto sa t-comom. Ne znam jesi li poslao preporučenom poštom kopiju osobne iskaznice, kopiju svoje osobne, original osmrtnicu, sve sročio i vlastoručno potpisao.
Na prodajnome mjestu obavijestio A1, telefonski, e-mailom i poslao postom preporuceno sa povratnicom.
Jedan od odgovora je bio da vlasnik linije mora zatrazit prekid, a vlasnik mrtav.
Cudo su ovi iz A1.
A sta rec, lagano se prebacit na druge operatere, jer i mobiteli su mi na vipu odnosno a1 i drugi ugovor za internet i telefon mi je kod njih, nista, cekat pa se prebacit, samo kazu da su i drugi operateri isti.
Razina korisnika 1
@Nike bok, moje iskreno saučešće.
Za raskid ugovora preminule osobe potrebno je poslati zahtjev putem pošte/e-maila/faxa obvezno treba sadržavati sljedeće dokumente:

  • Smrtni list platežno odgovorne osobe (osobna iskaznica nije obvezna, ali se također može priložiti)
  • Osobna iskaznica/putovnica osobe koja traži raskid ugovora
  • Kratka izjava (razlog raskida ugovora)
[h4]S obzirom na to da si napisao da si nam već poslao zahtjev, molim te pošalji nam u OVDJEinbox[/url] podatke kako bismo ti detaljnije provjerili što s tim zahtjevom.[/h4]
Dakle na prodajnome mjestu obavijestio o smrti, zatim telefonski u razgovoru sa sluzbom za korisnike kao i putem e-mail-a i na koncu poslao postom, preporuceno sa povratnicom.
Da, jedino sto nisam prilozio i javne biljege, nekadasnje taksene marke da me uzmete u razmatranje. Kazem jedan od odgovora "nekoga" iz sluzbe je bio da, znaci iako je recenica iznad njene bila, da je vlasnik mrtav, kaze ona, da jedino vlasnik linije moze zatraziti raskid ugovora.
Bez obzira na gore navedeno, hvala na javljanju. Saljem podatke.
Ovdje je odgovoran onaj "visoko" rangirani djjelatnik koji je ovo pročitao i nije osobno reagirao i treba ga hitno otpustiti netko iz Uprave tko ovo sve čita i ne haje.
Ko da ih je briga..
To su ljudi kao i politicari koji zive u nekome paralelnome svijetu, daleko od ..
Ma bitno je da se usluga ne koristi ali se uredno i dalje fakturira.
Jasno je da ima ljudi koji potpisu ugovor na dvije godine pa bi iz raznih razloga ga htjeli raskinuti.. ali ipak smrt.. ne bi trebalo biti dvojbe..
Razina korisnika 6
Bedž
Mojoj prijateljici su u HT-u nakon smrti majke tražili kao neko rješenje od ostavinske rasprave i nešto, a htjela je samo promjeniti uslugu na sebe, nije htjela raskinuti ugovor 🙂
Iskoristio bih prigodu i zahvalio se A1-Drazenu.
Ugovor raskinut.
Moram napisat, jednostavno nije mi jasno zbog cega treba doci do toga da jednostavno zamrzite operatera, tolika komplikacija, koji to ljudi rade u sluzbi za korisnike, da nakon poslanog smrtnog lista napisu da vlasnik je jedini koji moze zatraziti raskid ugovora.
I onda odjednom se sve rijesi, vjerojatno kada netko "normalan" dobije zahtjev za raskidom ugovora.
Cinjenica je da do sada nisam imao problema sa Vip-om, kvarove rijesavaju brzo barem u mome slucaju ali ova odiseja sa pokusajem raskida ugovora me razocarala.
Vip je uvijek bio moja prva opcija ali za dalje cemo vidjeti.
U svakome slucaju, HVALA A1-Drazene.
Razina korisnika 2
@Nike, Draženu je drago da je mogao pomoći. ☺ Primi isprike radi nastalih neugodnosti. Procedure su nam jasno propisane, vjerujem da je došlo do nerazumijevanja u komunikaciji jer nam zaista nije u cilju stvarati lošu sliku.

Postovanje u istoj sam situaciji kao i @Nike . U poslovnicama svakakva uvjeravanje. Otac je preminuo i na njega bile dva mobilna broja. Majka mi voljna sve nastaviti ali samo da se na nju prebaci placanje i racuni. Svaka pomoc dobrodosla. I osobno sam A1 korisnik od prvih dana Vipa, ali uz sve razumjevanje zaista korisnici izlude.

gaze preko mrtvih radi hebene kune

Odgovori