Riješeno

Homebox - Opcija 100GB

  • 23 Listopad 2017
  • 42 odgovora
  • 11938 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 42

Razina korisnika 1
Na Tele2 sa "čuvenim" Cat6 routerom tu kod mene ista brzina čak i gora tako da...
Razina korisnika 2
Na Tele2 sa "čuvenim" Cat6 routerom tu kod mene ista brzina čak i gora tako da...

Neki dokazi, slike mjerenja, ss kakav itd... ili samo Laprdas jer koliko smo iz tvojih poruka shvatili Ti zivis u Sumi ili na Planini kakvoj te nisi u mogucnosti 25 dana otic u tele2 centar po router i otkazao si narudjbu pa se namece jedno pitanje samo po sebi...

Gdje si zagurao SIM, u koju supljinu na sebi ? :?
Razina korisnika 1
Znaš šta, aj otprdi od mene. Jednom sam ti napisao da ne žive svi ljudi u Zagrebu. 25 dana nitko ne čeka (pa ni u najgorem webshopu) da mu se obradi narudžba i neću otići u Tele2 po router čak i da mogu jer sam ga naručio na webshopu, i hoću da mi se dostavi u moju šumu. Ako vip to može za 3-4 dana onda bi Tele2 kao inovativna tvrtka to trebao moći barem za isto toliko. Da su ga dostavljali Cursus publicusom prije bi došlo spaljeni primozgu. Također, ako ti vip ne valja raskini ugovor i ćao. To jesam li ja u šumi, pustinji, mjesecu, ili na 5 km ispod mora je moja stvar. Ako ti napišem da Tele2 ima iste brzine, ili čak lošije onda stojim iza toga, ali ne moram ići skidat ljudima screenshot-ove sa kompjutera da bi tebi nešto dokazao. Još jednom ti ponavljam ako ti ne paše vip koji si racku potpisivao s njima ugovor? A šta se tiče šupljina "zgurao" sam ti ga znaš kome.
Razina korisnika 2
Ako ti napišem da Tele2 ima iste brzine, ili čak lošije onda stojim iza toga, ali ne moram ići skidat ljudima screenshot-ove sa kompjutera da bi tebi nešto dokazao.

Kakve veze imaju drugi ljudi sa tvojom lokacijom osim ako su ti drugi u istoj Pecini kao i ti ? Uostalom... ti na svojem kraju pecine mozes imati jednu brzinu a 100m dalje u drugom kutku Pecine moze biti sasvim druga brzina.

Nemas iza cega "stajati" osim Laprdati neprovjerene informacije, izmjeri kod sebe i okaci pa mozemo prokomentarisati ali ovako laprdanje tipa vidio sam kod drugih i necu ici skidati ss kod drugih je vrlo neozbiljno cak i za Pecinskog covjeka.
Razina korisnika 1
S tobom se ne isplati normalno razgovarati.
Pisao sam o komunikaciji mailom sa SZK. Konkretno, moj slučaj je bio ovakav: 25.10. poslao mail , 30.10. dobio automatski odgovor
"Poštovani,
Ovo je automatski odgovor.
Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku.
Vaš upit je zaprimljen te ćete odgovor dobiti u najkraćem mogućem roku.
Hvala Vam na strpljenju i razumijevanju."
Tek danas 08.11. živa osoba u VIPu mi je poslala odgovor.
Prva stvar čudna je ta što za automatski odgovor treba pet dana, a uobičajeno je do pet minuta jer bi to trebalo biti automatski kao što u poruci i piše.
Druga stvar je ta što sam odgovor dobio za 12 dana i što je stvarno previše.
Meni to više nije bitno jer sam svoj problem sa VIPom riješio, ali ostali koji imaju problema u VIPu su osuđeni na lošu komunikaciju i podršku koju VIP pruža.
Sretno
opcija dodatni 100gb

čekam drugi dan i ništa??
nije vraga da je ovo brzina poslje potošeni GB!!!!!???
napravio sam i reboot rutera
Bok @joka
Jesi li aktivirao dodatnu opciju i dobio potvrdu da je uključena? Možeš li nam poslati podatke vlasnika usluge OVDJE pa da vidimo kakva je situacija?
sad je okey,, imam opciju da aktiviram dodatni 100gb.
samo me brine brzina kad potrošim gb, što je prikazana gore u prilogu.
Razumijem. Ako što pomaže, od ponoći do 8 ujutro uvijek imaš punu brzinu interneta, a promet koji tad ostvariš se ne oduzima od 100 GB tvoje tarife 🙂
vodim istu borbu s vipom.... al moja prica je drugacija od price ostalih:
ja sam dakle kad sam vidio u roku tjedan dana da je u tarifu ukljucenih samo 100 gb, odmah 10. il 11. dan od pocetka usluge TRAŽIO RASKID UGOVORA, na što sam imao pravo bez naknade! vip ov agent mi je na taj zahtjev odgovorio da mi je bolja opcija trazit prebacivanje usluge na žicu te cu tako dobiti stvarni neograniceni brzi internet, ja sam mu odgovorio da pristajem na to, na što je on odgovorio da će to biti provedeno u roku 45 dana.
problem se javlja nakon sto to nije bilo provedeno u roku 45 dana, zovem sluzbu za korisnike, oni meni odgovaraju da ja to nikad nisam ni trazio! naravno, ostao sam bez svog prava na raskid ugovora bez naknade i borbu vodim sve do danas bez ikakvo uspjeha... bio u poslovnici dosta puta vec, slao mailove, pricao sa sluzbom za korisnike 10 sati i nista... VIP nikad vise... i važno je napomenit da ništa nisam fizicki potpisao u poslovnici vipa nego sve dogovorio putem telefona, gdje mi je agent jasno rekao da je internet neogranicen po minimalnoj brzini 50 mbits a maksimalnoj 112mbits
@jurehabs svakako ćemo provjeriti što se dogodilo i kako možemo pomoći. Molim te da nam podatke vlasnika usluge (ime, prezime i OIB) pošalješ OVDJE
poslao sam vam podatke vlasnika usluge
I mene ste na isti način prevarili,nitko mi nije rekao da nije to FLAT internet,nego nazovem da prijavim smetnju jer mi je brzina jako pala,gospodine potrošili ste 100 gb mjesecno,ja sam htio FLAT internet,ako nudite internet onda se napomene da je 100 gb mjesečno,jer u 21 stoljeću kad kažete samo internet,onda se podrazumijeva da je FLAT,što je još gore ugovor na dvije godine,da napomenem u ugovoru ne stoji nigdje da je 100 gb mjesčno :S
😠 😠
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije mi jasno da i ovoliko vremena nakon uvođenja ovog paketa još uvijek postoje zbunjeni i prevareni korisnici... Stvarno mi nije jasno. Pa ovo je bila izlizana tema još i prije redizajna foruma 😞

Odgovori