Riješeno

Homebox lokacija korištenja

  • 16 Listopad 2018
  • 37 odgovora
  • 5610 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Pozdrav. Ugovorio sam Homebox internet na probni rok 5 dana u Vip centru. Sve radi ok, i brzina i stabilnost veze. Imam dva pitanja:

  1. Zanima me dali router mogu prenositi na drugu lokaciju, npr. 15 dana za vrijeme godišnjeg odmora, da ga iz Slavonije prenesem u Dalmaciju i tamo koristim? -čuo sam neslužbene informacije da ne dopuštate korištenje na drugim baznim stanicama od prijavljene lokacije.
  2. Dali ostvarujem popust od 10 kuna, ako prenesem broj mobitela na vašu mrežu i uzmem tarifu na bonove ili moram uzeti pretplatu?

Hvala unaprijed!
icon

Najbolji odgovor od nickno 20 Srpanj 2020, 23:48

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Da ti nisi pobrkao Pokućni od teleta sa Homebox? Jer se upravo Pokućni tako reklamirao.

Homebox je fiksna usluga i kao takva-logično-nepreseljiva. Isto tako nemreš sam tak uzeti fiksni telefon od HT-a i otići na drugi kraj Hrvatske,moraš zatražiti preseljenje broja.

Pogledaj original

Odgovora 37

Razina korisnika 4
Iz mog iskustva ne daju seljenje Homeboxa, pravdaju se kao telefonskim brojem koji je vezan za lokaciju a opet znam ljude koji ga seljakaju i boli ih briga a VIP nije ništa napravio. Popust samo ako imaš pretplatu jer mora biti isti zbirni račun za popust.
Razina korisnika 3
Bok tomo21,

Homebox je fiksna usluga te se stoga moraš poslati zahtjev za preseljenje prije prenošenja uređaja na drugu adresu. U slučaju promjene adrese uređaja bez zahtjeva za preseljenje doći će do suspenzije usluge. Preseljenje Homeboxa se može zatražiti jednom u 6 mjeseci.
Popust na mjesečnu naknadu ostvaruješ u slučaju povezivanja Homebox usluge s mobilnom pretplatom ili drugom fiksnom uslugom. Usluge ne moraju biti na zbirnom računu, samo moraju biti povezane u grupu.
Bok tomo21,

Homebox je fiksna usluga te se stoga moraš poslati zahtjev za preseljenje prije prenošenja uređaja na drugu adresu. U slučaju promjene adrese uređaja bez zahtjeva za preseljenje doći će do suspenzije usluge. Preseljenje Homeboxa se može zatražiti jednom u 6 mjeseci.
Popust na mjesečnu naknadu ostvaruješ u slučaju povezivanja Homebox usluge s mobilnom pretplatom ili drugom fiksnom uslugom. Usluge ne moraju biti na zbirnom računu, samo moraju biti povezane u grupu.



To mi se ne sviđa. Dakle, čak i ako uzmem homebox bez fiksnog telefona, uvjeti su opet isti tj. moram pisati zahtjev za preseljenje? Probvni rok od 2 dana mi je sasvim dovoljan da ne prihvatim ponudu A1. U Tele 2 se dobiva 1000 GB po punoj brzini, a nakon potrošenog prometa , smanjuje se brzina na 1mb/s, ali samo od 18 do 23h...

i meni vrlo bitno - možeš uređaj prenositi bilo gdje sa sobom, tj.nije ograničen lokacijom.
Primjedba je na to, i na slabo istaknuto 100GB, ograničenje jer.. navodite neoograničeno, ali ne navodite koja brzina. Loša trgovačka praksa, gospodo. To mi se ne čini napredno niti 'novim oblikom života', uz CAT 4 router. Na brzinu i stabilnost veze nemam primjedbe, ali ovo navedeno - katastrofa i indirektno prikrivanje činjenica pri oglašavanju.
Može li se homebox povremeno prenesti na drugu lokaciju unutar iste županije? Znači, i na jednoj i na drugoj lokaciji je isti pozivni broj, samo su međusobno udaljene 12 km (stan i vikendica).
Razina korisnika 7
Bedž +3
@hrc7 - sve je opisano gore, službeni odgovor je NE a neslužbeni je da seljakaju. Koga su i da li su isključili, ne zna se. Dakle, na vlastitu odgovornost. 🙂
Razina korisnika 3
Bok hrc7,

Homebox je fiksna usluga, što znači da se mora nalaziti na adresi na kojoj je prijavljena. Ako uslugu želiš preseliti potrebno je poslati pravovaljani zahtjev za preseljenje. Ako neslužbeno preseliš uslugu, na istoj će službeno biti stavljena zabrana dok se ne vrati na prijavljenu adresu.

Poštovani,

želim izraziti nezadovoljstvo (jako sam razočaran), jer sam homebox paket

uzeo iz razloga da za vrijeme godišnjeg odmora na moru u trajanju 2-3 tjedna,

mogu koristiti internet. Kod uzimanja paketa rečeno mi je da mogu 2 puta godišnje

preseliti homebox uz prethodnu najavu. Prvenstveno sam iz tog razloga prešao na

homebox uslugu. Vaš sam korisnik ( i moja šira obitelj ) od samog početka Vip-a u Hrvatskoj, te koristim više paketa na dvije lokacije. 

U razgovoru sa vašim operaterom, rečeno mi je da za eventualno preseljenje moram na drugoj lokaciji biti 6 mjeseci, te da neću moći koristiti

internet ako se vratim s godišnjeg. 

 

Dobro ću razmisliti kad produljenja ugovora, hoću li više koristit A1 usluge,

te ću isto sugerirati obitelji i poznanicima.

 

Mislim da sam našao rješenje, samo treba pričekati istek ugovora.

 

Vaš debelo razočarani korisnik

 

pozdrav,

Dražen Jeren

@sony55 pozdrav. Prema uvjetima korištenja Homebox je fiksna usluga koja se može seliti jednom u 6 mjeseci. Što znači da ako ju sada preseliš na more, ponovo ćeš ju moći preseliti tek za 6 mjeseci.  Mogu predložiti aktivaciju opcije Neograničeni net ako ti ili netko od tvojih koristi Mobilnu M ili L tarifu. Opcija uz Mobilnu M tarifu košta 40 kn/mj, dok je uz Mobilnu L tarifu besplatna. Možda ti to može zamijeniti promet koji bi inače koristio na Homeboxu. Također, imamo i razne podatkovne mobilne tarife u ponudi koje možeš pogledati na: https://bit.ly/2WenWn7.

Meni je kod razgovora, prije sklapanja ugovora rečeno da home box mogu seliti dva puta godišnje uz najavu. Kad sam pitao da li mogu uzeti homebox na more u vrijeme godišnjeg, dobio sam potvrdni odgovor. Sad vidim da ipak ne može i osjećam se prevarenim. Kod drugih operatera npr; Tele2, slični Pokućni bežični internet se može seliti na drugu lokaciju, a prijenos podataka pri najvećoj brzini je do 1000 GB.  Platio bi i određeni iznos za preseljenje, da mogu koristiti internet na godišnjem. Razmislite malo o Homebox paketu i što u njemu nudite, jer čete ovako izgubiti korisnike. Da ne možete dopustiti jedno preseljenje godišnje, stvarno je razočaravajuće. Hoće li se što mijenjati u budućnosti, glede promjene lokacije homeboxa ?

 

 

Razina korisnika 3

Pozdrav @sony55 

Homebox se može preseliti, kako si naveo, dva puta godišnje u razmaku od minimalno šest mjeseci. Navedeni uvjeti postoje zato što se radi o fiksnoj usluzi.

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Možeš preseliti homebox, ali na drugoj lokaciji mora ostati 6 mjeseci. Što bi značilo preseljenje moguće u rijetkim slučajevima, ako mijenjaš mjesto prebivališta ili sl. Loša opcija čak i za podstanare, jer ne mogu tako precizno odrediti kad će se preseliti na drugu lokaciju. Kod sklapanja ugovora govori se jedno, na kraju ispadne da je homebox u većini slučajeva neprenosiv. Ovo mi je škola za ubuduće. Dobro ću proučiti pakete i ono što se nudi prije sklapanja ugovora. Nažalost dogodi se da vam paket lijepo zamotaju u celofan, no kad ga otvorite shvatite da u njemu nije ono što ste očekivali. 

Homebox je največa prevara na tržištu u svakom pogledu.

Razina korisnika 5
Bedž

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Da ti nisi pobrkao Pokućni od teleta sa Homebox? Jer se upravo Pokućni tako reklamirao.

Homebox je fiksna usluga i kao takva-logično-nepreseljiva. Isto tako nemreš sam tak uzeti fiksni telefon od HT-a i otići na drugi kraj Hrvatske,moraš zatražiti preseljenje broja.

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Da ti nisi pobrkao Pokućni od teleta sa Homebox? Jer se upravo Pokućni tako reklamirao.

Homebox je fiksna usluga i kao takva-logično-nepreseljiva. Isto tako nemreš sam tak uzeti fiksni telefon od HT-a i otići na drugi kraj Hrvatske,moraš zatražiti preseljenje broja.

Meni je kod ugovaranja paketa rečeno da se homebox može preseliti, zato sam i prešao s fiksnog na homebox. Homebox nije vezan za žicu, tako da postoji mogućnost preseljenja. Druga je stvar što A1 to ne dopušta. Zato će izgubiti korisnike, koji će otići kod konkurencije, ili će se pak odlučiti za operatera koji omogućuje preseljenje rutera tog tipa. Meni osobno treba preseljenje kad idem na godišnji 2-3 tjedna, no to nažalost nije moguće.

Razina korisnika 5
Bedž

 

 

Meni je kod ugovaranja paketa rečeno da se homebox može preseliti, zato sam i prešao s fiksnog na homebox. Homebox nije vezan za žicu, tako da postoji mogućnost preseljenja. Druga je stvar što A1 to ne dopušta. Zato će izgubiti korisnike, koji će otići kod konkurencije, ili će se pak odlučiti za operatera koji omogućuje preseljenje rutera tog tipa. Meni osobno treba preseljenje kad idem na godišnji 2-3 tjedna, no to nažalost nije moguće.

 

Je, možeš ga seljakati iz dnevne u spavaću sobu, na tavan ili u podrum, a ako ti je baš takva sila, moreš ga i u wc nosit- mobilan je, lako prenosiv i jednostavno ga samo uključiš u struju i on dela (uostalom-TAKO se i reklamira), ali to svejedno ne umanjuje činjenicu da predstavlja FIKSNU uslugu, a fiksna usluga ima točno određeno značenje i znači samo to-fiksna usluga vezana za jednu točku u svemiru, nije mobilna kao mobitel, laptop, itd.

Jel netko od vas možda nosi televizor sa sobom na g.o.? Ne? Zakaj? Mislim, moreš ga nosit, ako usred ljeta želiš gledati snijeg 🤣

Meni je kod ugovaranja paketa rečeno da se homebox može preseliti, zato sam i prešao s fiksnog na homebox. Homebox nije vezan za žicu, tako da postoji mogućnost preseljenja. Druga je stvar što A1 to ne dopušta. Zato će izgubiti korisnike, koji će otići kod konkurencije, ili će se pak odlučiti za operatera koji omogućuje preseljenje rutera tog tipa. Meni osobno treba preseljenje kad idem na godišnji 2-3 tjedna, no to nažalost nije moguće.

I moze se preseliti, jednom svakih 6 mjeseci :)

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Da ti nisi pobrkao Pokućni od teleta sa Homebox? Jer se upravo Pokućni tako reklamirao.

Homebox je fiksna usluga i kao takva-logično-nepreseljiva. Isto tako nemreš sam tak uzeti fiksni telefon od HT-a i otići na drugi kraj Hrvatske,moraš zatražiti preseljenje broja.

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Tehnicki gledano nije lazno oglasavanje vec ti samo nije sve detalje objasnio.

Da se razumijemo ne odobravam i meni isto to dize zivac. Konkretno imam Homebox bez UO koji mislim ugasiti nakon ljeta i opet na slijedece ljeto aktivirati, ali…. ako prekinem suradnju odnosno “bez ugovornu obvezu” ove godine, vise nisam korisnik. Slijedece ljeto ako hocu Homebox trebam novi ugovor bez UO sto vodi i kupnju novog Homebox uredjaja iako me vec imaju u bazi da sam kupio Homebox ove godine.

Postoji jos jedna opcija, a to je sezonsko mirovanje od 9 mjeseci, ali….. da me ponovno ukljuce nakon 9 mjeseci trebam platiti za ukljucenje 100 kn po online cjeniku odnosno 70 kn po informaciji s helpdeska. Kod mene su i dalje najbolja opcija jer mi je brzina kod njih najveca, imam 100 gb prometa za 145 kn (mogu dokupiti jos po potrebi). 

Na forumu se mozemo samo zaliti, ali nece bas puno pomoci, mozemo samo razmijeniti iskustva i svako pronaci ono sto mu najbolje odgovara :wink:

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Tehnicki gledano nije lazno oglasavanje vec ti samo nije sve detalje objasnio.

 

Objasnio je ovako kako sam napisao, uz napomenu da ga zato i on koristi i nosa ga sa sobom na more.

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Tehnicki gledano nije lazno oglasavanje vec ti samo nije sve detalje objasnio.

 

Objasnio je ovako kako sam napisao, uz napomenu da ga zato i on koristi i nosa ga sa sobom na more.

Ako znas datum i vrijeme razgovora, trazi ih da provjere snimku.

Sve sto pitam podrsku ide preko chata, na kraju snimim i cuvam za arhivu :)

Nema snimke, sve se događalo u A1 poslovnici. Znači, nije telefonski kad ti obećaju brda i doline, nego uživo na šalteru.

Razina korisnika 5
Bedž

E upravo to, zaboravi rekla-kazala, vrijedi samo crno na bijelom. Kao i priče-ako na mobitelu loviš 4G ,nema sumnje da bu i homebox radil. Teoretski možda i bude, ali najmjerodavnija je A1 karta dostupnosti. Ako ne piše za tvoju adresu da je Homebox dostupan-onda i nije, ma kako god te agenti uvjeravali u suprotno. Na mojoj adresi Homebox dostupan NIJE. Bila bih budala ako bih ga svejedno uzela.

Nemam problema sa signalom, niti brzinom interneta, s time sam zadovoljan. Problem je jedino telefoniranje bez VoLTE tehnologije (dobro, to sad nije tema) i ovaj friški; lažno obećanje o mobilnosti.

Razina korisnika 5
Bedž

Ali on i je mobilan, lako se premijesti u bilo koji kutak tvoje kuće, stana, dvorca ili imanja. Ali pruža FIKSNU uslugu. A ako nemaš crno na bijelom da ti je agent rekao da ga smiješ nositi na more- onda ga nosiš na vlastiti rizik. 

Ne možeš se vaditi na prevaru. Valjda ZNAŠ što znači FIKSNO. Kako se Homebox reklamira? Fiksna usluga interneta i telefona putem mobilne mreže. Jasno, da jasnije nemre biti.

Odgovori