Riješeno

Homebox lokacija korištenja

  • 16 October 2018
  • 38 odgovora
  • 8332 pregleda

Pozdrav. Ugovorio sam Homebox internet na probni rok 5 dana u Vip centru. Sve radi ok, i brzina i stabilnost veze. Imam dva pitanja:

  1. Zanima me dali router mogu prenositi na drugu lokaciju, npr. 15 dana za vrijeme godišnjeg odmora, da ga iz Slavonije prenesem u Dalmaciju i tamo koristim? -čuo sam neslužbene informacije da ne dopuštate korištenje na drugim baznim stanicama od prijavljene lokacije.
  2. Dali ostvarujem popust od 10 kuna, ako prenesem broj mobitela na vašu mrežu i uzmem tarifu na bonove ili moram uzeti pretplatu?

Hvala unaprijed!
icon

Najbolji odgovor od nickno 20 July 2020, 23:48

Pogledaj original

Odgovora 38

Razina korisnika 4
Bedž +1

@Ord , evo što sam pronašla na jednom drugom forumu o homeboxu

"Stopiraju uslugu ako se koristi tel. broj koji je kreiran u sustavu prilikom ugovaranja(zbog promjene predbroja). Ako se koristi samo net može funkcionirati ko klasični mobilni Internet gdje god se hoće...
101% točna informacija :)"

 

Dakle, izgleda da ako imaš samo internet, bez telefonskog broja, možeš nositi svoj homebox bilo kuda. Ali ako imaš i telefon- ne možeš

Izgleda da je do toga. Napisao sam da ne bih, ali iz znatiželje što će biti, ponio sam Homebox na more. Ili su me registrirali ali nisu reagirali, ili me nisu registrirali ili me možda nisu registrirali jer nisam koristio telefon, nisam ga ni ponio. Uglavnom, Homebox radio uredno, a klinci najzadovoljniji jer su se u noćnim satima znali pridružiti prijateljima u online ratnim igrama.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Nažalost, vjeruješ da ljudi nisu ipak toliko pokvareni, ali onda shvatiš da rade na proviziju.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Zato se i osiguraš nekim pismenim tragom, pogotovo ako znaš da muljaju. Mogu nosit homebox na more? Ok, želim pismenu potvrdu da mogu Homebox nosit na more!

Razina korisnika 4
Bedž +1

Opet pričaš napamet. Nikakav Tele2, kod nas ga ni nema. A ovi iz A1 dobro znaju da njihovi operatori znaju muljati i nikome ništa.

Razina korisnika 6
Bedž +6

...

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

 

Izgleda da si očiti primjer, jer uporno pišeš jedno te isto ne čitajući što sam napisao. Službenika niti sam pitao za prenosivost, niti za ikakvo more, sam se raspričao o tome kao o prednosti Homeboxa, iako je znao da trebam i telefon uz njega. Ne trebam ja nikome ništa dokazivati, niti se boriti sa vjetrenjačama, nego ono što sam napisao; gubitak povjerenja u budućim vremenima.

 

Da, trebaš dokazivati, jer ovo kaj tvrdiš je za tužbu i na mjestu A1 ja bih te tužila za klevetu.

 

I  izgleda da ti uporno ne želiš priznati da si bio i u Tele 2, jer jedino oni reklamiraju svoj Pokućni upravo riječima koje si i naveo. Homebox čisto sumnjam da tako reklamiraju, pogotovo zbog Uvjeta korištenja u kojima se izričito i spominje ZLOUPOTREBA zbog koje ti mogu suspendirati uslugu. 

Razina korisnika 4
Bedž +1

...

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

Izgleda da si očiti primjer, jer uporno pišeš jedno te isto ne čitajući što sam napisao. Službenika niti sam pitao za prenosivost, niti za ikakvo more, sam se raspričao o tome kao o prednosti Homeboxa, iako je znao da trebam i telefon uz njega. Ne trebam ja nikome ništa dokazivati, niti se boriti sa vjetrenjačama, nego ono što sam napisao; gubitak povjerenja u budućim vremenima.

Razina korisnika 7
Bedž +3

"Može doći do suspenzije" je ključan odgovor. Jučer baš o tome pričao s prijateljem pa se začudio da se ne smije prenositi. On ima HB bez telefonskog broja i prošlo ljeto ga je nosio na 2 tjedna na more, u lipnju ga je nosio tjedan dana na more i sve 5. Ako je HB bez telefonskog broja, realno to nije ništa drugo nego kao da SIM karticom u mobitelu ideš iz jedne u drugu Županiju i koristiš internet. Ali ako imaš i telefonski broj, malo bi bilo čudno da se sa predbrojem Osječko-baranjske županije prikačiš na baznu stanicu u Zadarskoj županiji pa to može biti suspektno. Sve naravno na vlastitu odgovornost. Isto kao što se i kartica iz HB ne smije vaditi i stavljati u drugi uređaj a onda ti tehničar kaže da probaš staviti u mobitel radi provjere brzine. 😉

Razina korisnika 2

 

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

Ima nesto i u tome, ali takodjer i sluzbenici ne spomenu sve sto pise “sitnim” slovima.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Postoji i jedna vrlo interesantna činjenica, znanstveno dokazana, da kad ljudi čuju što ŽELE čuti,  čuju samo ono što potvrđuje njihovo mišljenje, i sve ostalo što slijedi više ne čuju. Da ti objasnim na tvom primjeru:

-Da li mogu ponijeti Homebox na more?

-Da,ALI..…

Ti si čuo SAMO ovo DA. I sve poslije toga ti više NISI čuo, a vrlo je lako moguće da ti je službenik pokušao objasniti uvjete, ali je vidio da NE ČUJEŠ. I odustao.

To je općepoznata ljudska slabost -DA ČUJU SAMO ONO ŠTO ŽELE ČUTI. I 99% ljudi tako radi. Pa poslije optužuju druge.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne vadim se ja, nego suprotna strana. Jer ako ti službenik kaže jedno, a ispadne da nije tako, činjenica je da imaju pokvarene službenike, koji će sve slagati samo da te privuku. Neće mi biti ništa ako na moru nemam internet, ne bih ga ni nosio, ali je problem u budućem povjerenju operateru, bez obzira bilo ili ne bilo njihovo obećanje na papiru.

 

Da, vadiš se ti, jer nemoj molim te reći da ne znaš značenje riječi FIKSNA usluga. A to što tvrdiš da je službenik tvrdio nekaj drugo, dokaži. A to možeš dokazati jedino ako imaš PISMENU potvrdu, zašto je ti nisi i tražio na licu mjesta, budući da na SVIM njihovim web stranicama piše da je Homebox FIKSNA usluga-to je opet tvoja greška.

Ali, ti možeš i sam provjeriti da li (neslužbeno) A1 ne blokira seljakanje Homeboxa BEZ TELEFONSKOG BROJA,jer onog s telefonskim brojem definitivno blokiraju.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ne vadim se ja, nego suprotna strana. Jer ako ti službenik kaže jedno, a ispadne da nije tako, činjenica je da imaju pokvarene službenike, koji će sve slagati samo da te privuku. Neće mi biti ništa ako na moru nemam internet, ne bih ga ni nosio, ali je problem u budućem povjerenju operateru, bez obzira bilo ili ne bilo njihovo obećanje na papiru.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ahh, čekala sam da se "upecaš", @Ord , a ti nikak da odgovoriš 😛, pa da demantiram samu sebe, jer i moj zadnji post je rekla-kazala, a ono kaj je crno na bijelom je ovo

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Ord , evo što sam pronašla na jednom drugom forumu o homeboxu

"Stopiraju uslugu ako se koristi tel. broj koji je kreiran u sustavu prilikom ugovaranja(zbog promjene predbroja). Ako se koristi samo net može funkcionirati ko klasični mobilni Internet gdje god se hoće...
101% točna informacija :)"

 

Dakle, izgleda da ako imaš samo internet, bez telefonskog broja, možeš nositi svoj homebox bilo kuda. Ali ako imaš i telefon- ne možeš

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ali on i je mobilan, lako se premijesti u bilo koji kutak tvoje kuće, stana, dvorca ili imanja. Ali pruža FIKSNU uslugu. A ako nemaš crno na bijelom da ti je agent rekao da ga smiješ nositi na more- onda ga nosiš na vlastiti rizik. 

Ne možeš se vaditi na prevaru. Valjda ZNAŠ što znači FIKSNO. Kako se Homebox reklamira? Fiksna usluga interneta i telefona putem mobilne mreže. Jasno, da jasnije nemre biti.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Nemam problema sa signalom, niti brzinom interneta, s time sam zadovoljan. Problem je jedino telefoniranje bez VoLTE tehnologije (dobro, to sad nije tema) i ovaj friški; lažno obećanje o mobilnosti.

Razina korisnika 6
Bedž +6

E upravo to, zaboravi rekla-kazala, vrijedi samo crno na bijelom. Kao i priče-ako na mobitelu loviš 4G ,nema sumnje da bu i homebox radil. Teoretski možda i bude, ali najmjerodavnija je A1 karta dostupnosti. Ako ne piše za tvoju adresu da je Homebox dostupan-onda i nije, ma kako god te agenti uvjeravali u suprotno. Na mojoj adresi Homebox dostupan NIJE. Bila bih budala ako bih ga svejedno uzela.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Nema snimke, sve se događalo u A1 poslovnici. Znači, nije telefonski kad ti obećaju brda i doline, nego uživo na šalteru.

Razina korisnika 2

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Tehnicki gledano nije lazno oglasavanje vec ti samo nije sve detalje objasnio.

 

Objasnio je ovako kako sam napisao, uz napomenu da ga zato i on koristi i nosa ga sa sobom na more.

Ako znas datum i vrijeme razgovora, trazi ih da provjere snimku.

Sve sto pitam podrsku ide preko chata, na kraju snimim i cuvam za arhivu :)

Razina korisnika 4
Bedž +1

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Tehnicki gledano nije lazno oglasavanje vec ti samo nije sve detalje objasnio.

 

Objasnio je ovako kako sam napisao, uz napomenu da ga zato i on koristi i nosa ga sa sobom na more.

Razina korisnika 2

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Tehnicki gledano nije lazno oglasavanje vec ti samo nije sve detalje objasnio.

Da se razumijemo ne odobravam i meni isto to dize zivac. Konkretno imam Homebox bez UO koji mislim ugasiti nakon ljeta i opet na slijedece ljeto aktivirati, ali…. ako prekinem suradnju odnosno “bez ugovornu obvezu” ove godine, vise nisam korisnik. Slijedece ljeto ako hocu Homebox trebam novi ugovor bez UO sto vodi i kupnju novog Homebox uredjaja iako me vec imaju u bazi da sam kupio Homebox ove godine.

Postoji jos jedna opcija, a to je sezonsko mirovanje od 9 mjeseci, ali….. da me ponovno ukljuce nakon 9 mjeseci trebam platiti za ukljucenje 100 kn po online cjeniku odnosno 70 kn po informaciji s helpdeska. Kod mene su i dalje najbolja opcija jer mi je brzina kod njih najveca, imam 100 gb prometa za 145 kn (mogu dokupiti jos po potrebi). 

Na forumu se mozemo samo zaliti, ali nece bas puno pomoci, mozemo samo razmijeniti iskustva i svako pronaci ono sto mu najbolje odgovara :wink:

Razina korisnika 4
Bedž +1

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Da ti nisi pobrkao Pokućni od teleta sa Homebox? Jer se upravo Pokućni tako reklamirao.

Homebox je fiksna usluga i kao takva-logično-nepreseljiva. Isto tako nemreš sam tak uzeti fiksni telefon od HT-a i otići na drugi kraj Hrvatske,moraš zatražiti preseljenje broja.

Nisam ništa pobrkao. Službenik u poslovnici me je nagovarao na Homebox, jer, citiram, “ima veću brzinu interneta i možeš ga nositi sa sobom gdje god kreneš, npr. na more” Znači, u mom slučaju to je lažno oglašavanje i prevara.

Razina korisnika 2

Meni je kod ugovaranja paketa rečeno da se homebox može preseliti, zato sam i prešao s fiksnog na homebox. Homebox nije vezan za žicu, tako da postoji mogućnost preseljenja. Druga je stvar što A1 to ne dopušta. Zato će izgubiti korisnike, koji će otići kod konkurencije, ili će se pak odlučiti za operatera koji omogućuje preseljenje rutera tog tipa. Meni osobno treba preseljenje kad idem na godišnji 2-3 tjedna, no to nažalost nije moguće.

I moze se preseliti, jednom svakih 6 mjeseci :)

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

 

Meni je kod ugovaranja paketa rečeno da se homebox može preseliti, zato sam i prešao s fiksnog na homebox. Homebox nije vezan za žicu, tako da postoji mogućnost preseljenja. Druga je stvar što A1 to ne dopušta. Zato će izgubiti korisnike, koji će otići kod konkurencije, ili će se pak odlučiti za operatera koji omogućuje preseljenje rutera tog tipa. Meni osobno treba preseljenje kad idem na godišnji 2-3 tjedna, no to nažalost nije moguće.

 

Je, možeš ga seljakati iz dnevne u spavaću sobu, na tavan ili u podrum, a ako ti je baš takva sila, moreš ga i u wc nosit- mobilan je, lako prenosiv i jednostavno ga samo uključiš u struju i on dela (uostalom-TAKO se i reklamira), ali to svejedno ne umanjuje činjenicu da predstavlja FIKSNU uslugu, a fiksna usluga ima točno određeno značenje i znači samo to-fiksna usluga vezana za jednu točku u svemiru, nije mobilna kao mobitel, laptop, itd.

Jel netko od vas možda nosi televizor sa sobom na g.o.? Ne? Zakaj? Mislim, moreš ga nosit, ako usred ljeta želiš gledati snijeg 🤣

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Da ti nisi pobrkao Pokućni od teleta sa Homebox? Jer se upravo Pokućni tako reklamirao.

Homebox je fiksna usluga i kao takva-logično-nepreseljiva. Isto tako nemreš sam tak uzeti fiksni telefon od HT-a i otići na drugi kraj Hrvatske,moraš zatražiti preseljenje broja.

Meni je kod ugovaranja paketa rečeno da se homebox može preseliti, zato sam i prešao s fiksnog na homebox. Homebox nije vezan za žicu, tako da postoji mogućnost preseljenja. Druga je stvar što A1 to ne dopušta. Zato će izgubiti korisnike, koji će otići kod konkurencije, ili će se pak odlučiti za operatera koji omogućuje preseljenje rutera tog tipa. Meni osobno treba preseljenje kad idem na godišnji 2-3 tjedna, no to nažalost nije moguće.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kakve su to gluposti? Pa glavni adut u privlačenju korisnika je u prenosivosti routera, što i naglašavaju u poslovnicama. “Kad ideš na more, poneseš Homebox i vozi” viču odmah sa vrata, a sada se ne smije.  Muljate i obit će vam se to o glavu.

Da ti nisi pobrkao Pokućni od teleta sa Homebox? Jer se upravo Pokućni tako reklamirao.

Homebox je fiksna usluga i kao takva-logično-nepreseljiva. Isto tako nemreš sam tak uzeti fiksni telefon od HT-a i otići na drugi kraj Hrvatske,moraš zatražiti preseljenje broja.

Odgovori