Riješeno

Snack

  • 4 November 2018
  • 8 odgovora
  • 557 pregleda

Zasto ne mogu aktivirati opciju Snack(200MB) ako koristim opciju ZIV?
Lp
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 4 November 2018, 20:51

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 3
Bedž +3

@D R A Z E N K O K O T 

Snackove možeš preuzeti na Moj A1 aplikaciji. Ako je potrebno napraviti provjeru po tvojem broju, molim te, javi nam se na 0800 091 091.

Što je sa snackovima? Kada sam trebao dobiti besplatan više ih nema!

Instalirao sam aplikaciju sad i uspjelo je, hvala ti puno
Lp
Razina korisnika 7
Bedž +3
Isto i preko mojA1 aplikacije? A imaš love na računu?
btw. stavka 8, jel to krivi broj?

Ista stvar, nazalost..
Razina korisnika 7
Bedž +3
Hmmm.. probaj isti sadržaj na 13270 ili preko MojA1 aplikacije.
Putem sms poruke, na broj 13170(kao sto su mi A1 tim i ponudili) ali jednostavno pise da poruku nije moguce poslati na taj broj
Razina korisnika 7
Bedž +3
A na koji način si probao aktivirati snack od 200 mb pa ti nije uspjelo? Probao nazvati SZK i pitati?

Odgovori