Riješeno

Problemi s nadoplatom računa

  • 24 Kolovoz 2020
  • 6 odgovora
  • 227 pregleda

Pozdrav,

prije 2 dana sam kupnjom bona željela obnoviti tarifu. Zbog problema sa internetskom vezom, nakon kupnje bona karticom i naplate računa od strane banke, puca veza i ja ne dobivam nadoplatu računa bonom s tim da su mi novci naplaćeni. Što činiti?

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirna 17 Rujan 2020, 15:28

@darkos1 vjerujem da je u tom slučaju bila riječ samo o rezerviranom iznosu, a povrat zna trajati i duže, no to ovisi od banke do banke. OVDJE nam možeš poslati privatnu poruku te navesti brojeve na kojima se ponovno dogodila greška prilikom kupovine kako bismo napravili dodatnu provjeru. 

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3

U potvrdi narudžbe koja ti je morala stići na mail koji si navela je 14-znamenkasti broj koji jednostavno ukucaš u moj a1 aplikaciju i obnoviš bon.

Ako nije stiglo na mail, zovi SZK.

U potvrdi narudžbe koja ti je morala stići na mail koji si navela je 14-znamenkasti broj koji jednostavno ukucaš u moj a1 aplikaciju i obnoviš bon.

Ako nije stiglo na mail, zovi SZK.


Hvala puno, ali ja bon nisam dobila inače bih ga ukucala. Platila sam a nisam dobila ništa. SZK je nemoguće nešto saznati, samo me vrti u krug govorni automat sa hrpom mogućih varijanti meni beskorisnih a do živog čovjeka nikada ne dođem.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Moraš dobiti potvrdu narudžbe na mail. Możda ti narudžba nije prošla? Iznos skinut sa računa na banci?  Bez SZK ne možeš ništa riješiti. Zovi i prati putanju do agenta.

@SandraC žao mi je ako si imala poteškoće s kupnjom bona. Možeš li mi reći jesi li kupovala bon putem A1 Webshop usluge ili putem internet bankarstva? Slobodno mi privatnom porukom OVDJE proslijedi broj mobitela o kojem se radi, točan datum i vrijeme kupnje, iznos bona, vrstu kartice i e-mail koji si navela prilikom kupovine na A1 Webshopu kako bih ovim putem mogao napraviti detaljnije provjere. Ako je bon kupovan putem internet bankarstva jesi li provjerila informacije s podrškom banke? 

Javljam se i ja zbog problema nadoplate bona putem WEBSHOP-a. 

11.09.20. putem maestro kartice sam kupovao bonove  za 4 broja u  A1. 

Prva i treća kupovina mi nisu prošla, a druga i četvrta su mi prošla. Kreću natezanja putem telefona i e-maila.

Uporno me traže broja potvrde narudžbe koje naravno nisam dobio, a skinuti mi novci, 

16.09.20. dobivam obavijest od banke da JE IZVRŠEN storno transakcije kupnje putem webshopa, no međutim novci nisu vraćeni na račun. Zovem banku, govore da im treba 3-5 radnih dana da se izvrši povrat. 

S obzirom na produžetak ženine tarife, uplaćujem joj opet danas novce i opet ista priča, novci skinuti s bankovnog računa, a nisu nadoplaćeni na broj.

Baš me to razljutilo...

Inače više od godine dana uplaćujem na takav način bonove i nije bilo problema??

 

@darkos1 vjerujem da je u tom slučaju bila riječ samo o rezerviranom iznosu, a povrat zna trajati i duže, no to ovisi od banke do banke. OVDJE nam možeš poslati privatnu poruku te navesti brojeve na kojima se ponovno dogodila greška prilikom kupovine kako bismo napravili dodatnu provjeru. 

Odgovori