PITANJE

Moj A1 aplikacija

  • 13 Srpanj 2019
  • 3 odgovora
  • 233 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Moze mala pomoć! Zasto se u aplikaciji Moj A1 preko WiFi ja kucnog spojim djelomično ne mogu vidjet racun niti nista drugo vezano uz racun a na forum mogu, a dok sam spojen na podatkovna vezu aplikacija radi bez problema. Kad sam spojen na wifi prilikom spajanja pise Podaci su trenutno nedostupni. Kako se to moze popravit??

Odgovora 3

Pozdrav Brzi72, putem Moj A1 aplikacije moguće je provjerit posljednjih 6 računa ali ne i specifikaciju (detaljan ispis transakcija). Pretpostavljam da si na to mislio kad si spomenuo da ne možeš vidjeti ništa detaljnije vezano za račun. Dok na Moj A1 stranici imaš uvid i u specifikaciju.
Kad si spojen na Moj A1 aplikaciju preko mobilnih podataka, a ne WIFi mreže, neće te tražiti korisničke podatke za ulogiravanje. Ako si spojen na WIFI mrežu tražit će te unos korisničkog ime i lozinke za ulogiravanje.
Pozdrav! Kada sam spojen kao sad trenutno na wifi u aplikaciji Moj A1 piše mi sa Da su podaci trenutno nedostupni, na forum mogu i sad. A kada se spojim preko podatkovna veze aplikacija radi normalno bez problema. Mene zanima zasto kada sam spojen preko WiFi ja pise da su podaci trenutno nedostupni? A ulogiran sam.
Inace sam na bonovima od 1.7.

Odgovori