Riješeno

Bon

  • 29 October 2018
  • 5 odgovora
  • 258 pregleda

Pokušavam kupiti bon putem web stranice, nakon ispunjavanja prikazuje mi se poruka da mi broj NIJE u A1 mreži!? U čemu je štos i kako da kupim bon?? Hvala
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 29 October 2018, 13:58

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Dok ti netko od odgovornih ovo provjeri, vjerojatno će raditi jer isto tako vjerojatno imaju tehničkih poteškoća. Probala kupiti preko mojA1 aplikacije?
Da,da.. i ništa.. sve gledam da ću nać kakav br daih nazovem al koliko vidim nemani toga... Tnx
Razina korisnika 7
Bedž +3
0800 091 091 ti je SZK. Već je bilo par postova s prijavom istog problema o neprepoznavanju broja.
Hvala puno
Evo ovako; nakon što me operater preusmjerio "pravom" tehničkom operateru i dalje nisam dobila odg. Kod njih je vidljivo da je broj A1mreže i da sve radi kako treba, uputa je bila"javit će vam se naši operateri nakon provjere" . Kad sam poklopila probala sam još jednom i gle čuda, proradilo. Hvala vam svima tu još jednom 🙂

Odgovori