Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalAktiviranje tarife L+
Danas mi je stigao novi mobitel Huawei P9 koji sam naručila uz tarifu L+. No došla mi je poruka kako mi je aktivirana tarifa Vipme Start, a ne L+. Kako da aktiviram tarifu koju sam kupila?
Tarifa bi morala biti odmah uključena pa ti ja predlažem da pošalješ poruku ? na 13222 da vidiš jesu li dodijeljene minute, poruke i MBi, ako nisu, javi se Službi za korisnike!
Hvala! Pise da je usluga dostupna samo VIP korisnicima. Zvati cu ja sluzbu pa sta bude bude
Po gore navedenom, tebi nije aktivirana pretplatnička tarifa nego tarifa na bonove. Svakako poziv SZK.
Zvala sam ih i izgleda da su u kutiju stavili dvije kartice, jednu na bonove i jednu sa L+ tarifom. Sada sam umetnula tu karticu ali mi nema usluge, kako da aktiviram tarifu L+?
Mislim da bi se opet trebala javiti Službi za korisnike da vide što je s tom karticom
Bok @Lucija10. Pretplatnička tarifa će ti biti aktivirana u roku od par dana, čim dobijemo povratno tvoju dokumentaciju 🙂 Naravno, u bilo kojem trenutku možeš nazvati našu Službu za korisnike i provjeriti trenutačno stanje 🙂
Puno hvala, vec sam bila zabrinuta...
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.