Satelitski modul
Mogu li kupiti CA modul za TV i koristiti uz Vip sat tv? ili to treba nekako upariti preko službe za korisnike?
Stranica 1 / 3
Da samo dodam ne moraju kupovati modul nego ga dobiju na koristenje od vip-a
Naravno pretpostavljam da imas tv koji ti podrzava CI+ standard za modul i tv mora imati satelitski tuner
Antenu ce doci namontirati vip tehnicar i sve sto treba oko kabela do tv-a
Jednokratna instalacijska naknada je 69 kn uz ugovor na 24 mj. isto kao da se namontira sat. receiver
Naravno pretpostavljam da imas tv koji ti podrzava CI+ standard za modul i tv mora imati satelitski tuner
Antenu ce doci namontirati vip tehnicar i sve sto treba oko kabela do tv-a
Jednokratna instalacijska naknada je 69 kn uz ugovor na 24 mj. isto kao da se namontira sat. receiver
Naravno pretpostavljam da imas tv koji ti podrzava CI+ standard za modul i tv mora imati satelitski tuner
Antenu ce doci namontirati vip tehnicar i sve sto treba oko kabela do tv-a
Jednokratna instalacijska naknada je 69 kn uz ugovor na 24 mj. isto kao da se namontira sat. receiver
naime,
ja posjedujem smart TV Philips 55PUS6501/12 i rečeno mi je od strane
tehničke službe VIP-a da za cam modul nemaju tu mogućnost, :?:?
ako vi znate kako da dođem do toga - bio bi Vam zahvalan.
Ukoliko to nije moguće, koji cam CL+ modul da kupim pošto se nude svakakvi,
i od koje marke.
Hvala
Modul ćeš dobiti jedino ako ga zatražiš na prodajnom mjestu prilikom potpisivanja ugovora.
Njega tehničar donosi prilikom instalacije i od strane vip-a moraju biti upareni modul i kartica,moje je mišljenje da zbog toga nema smisla tražiti neke druge module jer je upitno hoće li raditi i ako bude neka poteškoća neće ti puno pomoći jer se ne koristi njihova oprema.
Njega tehničar donosi prilikom instalacije i od strane vip-a moraju biti upareni modul i kartica,moje je mišljenje da zbog toga nema smisla tražiti neke druge module jer je upitno hoće li raditi i ako bude neka poteškoća neće ti puno pomoći jer se ne koristi njihova oprema.
Hvala na odgoorima,
ali ja jesam zatražio odmah pri potpisivanju modul ali od modula niti m :(
Za slaganje programa - to bi mi bio najmanji problem 🆒
Zamolio bi nekog od VIP-a da mi točno kaže da li mogu dobiti taj modul ili ne?
ukoliko da - kome da se obratim osim tehničkoj podršci (koja me je lagano .... )
ali ja jesam zatražio odmah pri potpisivanju modul ali od modula niti m :(
Za slaganje programa - to bi mi bio najmanji problem 🆒
Zamolio bi nekog od VIP-a da mi točno kaže da li mogu dobiti taj modul ili ne?
ukoliko da - kome da se obratim osim tehničkoj podršci (koja me je lagano .... )
Evo cekamo da se netko od djelatnika VIP-a javi, ako ne postavi pitanje na facebook od VIP-a
Dobio odgovor na Facebook pošto sam im postavio to pitanje:
Citiram:
"Poslali smo na provjeru, čim dobijemo povratnu informaciju ćemo ti se javiti."
:(:(:(
Nadam se da budem dobio pozitivan odgovor od strane VIP-a.
Citiram:
"Poslali smo na provjeru, čim dobijemo povratnu informaciju ćemo ti se javiti."
:(:(:(
Nadam se da budem dobio pozitivan odgovor od strane VIP-a.
Dakle stigao odgovor od korisničke službe:
"Poštovani gospodine XXXXX,
zahvaljujemo na poslanoj poruci.
Prije svega Vam se ovim putem ispričavamo zbog nastalih poteškoća i unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.
Nastavno na Vaš upit napravljena je provjera u sustavu te trenutno nemamo u ponudi CAM modula"
Na žalost ništa do daljnjeg od CAM Modula.
:(:(:(:(:(:(
"Poštovani gospodine XXXXX,
zahvaljujemo na poslanoj poruci.
Prije svega Vam se ovim putem ispričavamo zbog nastalih poteškoća i unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.
Nastavno na Vaš upit napravljena je provjera u sustavu te trenutno nemamo u ponudi CAM modula"
Na žalost ništa do daljnjeg od CAM Modula.
:(:(:(:(:(:(
znači,saga o modulu se nastavlja....:?
zanima me koliko dugo će potrajati farsa sa modulima kojih ima i nema?
zanima me koliko dugo će potrajati farsa sa modulima kojih ima i nema?
zanima me odgovor na ovo pitanje ?
koja je trenutna situacija daju li ugovor sa modulom ili ne ???
ili ce davati prepaid 3 mjeseca kao max tv
pa kome se svidi nek produzi ?
pozdrav ! ! !
koja je trenutna situacija daju li ugovor sa modulom ili ne ???
ili ce davati prepaid 3 mjeseca kao max tv
pa kome se svidi nek produzi ?
pozdrav ! ! !
E to i mene zanima, zašto nema?
Poštovani...
da li ima nekih novosti vezanih za gledanje vipsat usluge direktno na tv:
Većina novih Led tv ima ugrađene satelitske prijemnike u sebi, pa je žalosno da u ponudu ne uključite vip module. Mnogi bi se odlučili na takav način gledanja.
Molim nadležene ovog foruma da proguraju malo ovu inicijativu..
Unaprijed zahvaljujem,
da li ima nekih novosti vezanih za gledanje vipsat usluge direktno na tv:
Većina novih Led tv ima ugrađene satelitske prijemnike u sebi, pa je žalosno da u ponudu ne uključite vip module. Mnogi bi se odlučili na takav način gledanja.
Molim nadležene ovog foruma da proguraju malo ovu inicijativu..
Unaprijed zahvaljujem,
uzalud, nece se sigurno nista promjeniti u vezi toga
druga stvar kad uzmes modul moras sam slagati kanale na TV-u jer vip a nijedan drugi operater nije duzan azurirati listu kanala osim u sluzbenom receiveru Kaon
druga stvar kad uzmes modul moras sam slagati kanale na TV-u jer vip a nijedan drugi operater nije duzan azurirati listu kanala osim u sluzbenom receiveru Kaon
znam kako funkcionira modul, trenutno koristim modul od konkurencije, a ovo slaganje programa po meni je prednost, a ne nedostatak..
pitanje je da li ti budu u tehničkoj službi uparili modul sa karticom, koliko sam načuo "ne rade" ili im se neda.
Bezveze mi je to "ispod pulta".. Zato sam i postavio to pitanje da se možda potakne to pitanje ili zauszme stav, ako nadležni prate temu ovog foruma, ili super forumaši imaju kakvog utjecaja kod slaganja novih ponuda..
A
Dvije najbitnije stvari modul i esim nemaju u ponudi, a zaboravili su da je trenutno 2018. godina.
Poštovanje,
dok sam živio u Njemačkoj, koristio sam usluge MaxTv-Sat.
Išlo je ovako.
Programi su bili na Eutelsat 16A (kao i vaši), preplata je bila za definirani paket na godinu dana. MaxTv je meni poslao CI modul (Common Interface) i smartcard za otključavanje za paket definiranih programa. Kad bi prošla godina a paket nije bio obnovljen, programi bi se automatski zaključali.
Sada živim u Zagrebu, imam sve moguće MaxTv pakete preko interneta ali imam instalirane i Satelite, Astra 19,2 kao i Eutelsat 16A. Na zadnjem sam našao pod frekvencijom: 11.554 GHz vaše Planetsport programe i sad mi u principu treba samo vaš CI modul i smartcard s definiranim programima, koji vi otključate.
Pitanje:
- Zašto trebam vaš tanjur i vaš receiver, ako imam integrirani receiver u tv-prijemniku?
- Zašto vaša kuća nije malo više fleksibilna, te preko satelita ponudi samo opciju Planetsport za recimo 50,00 kn mjesečno, odnosno na godišnjoj preplati, pri plaćanju odjednom, za 500,00 kn !? I time privuče dodatne korisnike, koji su na bilo koji način ugovorom vezani za drugog providera? To se u Quality Managementu zove „bench mark“, odnosno ugledati se na one, koji to rade uspješno i premaa njima se orijentirati.
Meni to nije jasno, kako vaša kuća uopće nije tržišno orijentirana i ne podešava svoje pakete stanju na terenu, odnosno potencijalnim skupinama gledatelja!?
Danas sam razgovarao sa tri različita odjeljenja u vašoj kući i imam osjećaj, da sam im bio dosadan. Niti su me razumjeli, niti su me htjeli razumjeti.
Meni nije problem obratiti se matici u Austriji, ako mislite da bi to moglo pomoći.
PS. Dobio sam odgovor, da to kod njih ne ide tako. Moram kupiti osnovni paket i Planetsport kao nadogradnju.
dok sam živio u Njemačkoj, koristio sam usluge MaxTv-Sat.
Išlo je ovako.
Programi su bili na Eutelsat 16A (kao i vaši), preplata je bila za definirani paket na godinu dana. MaxTv je meni poslao CI modul (Common Interface) i smartcard za otključavanje za paket definiranih programa. Kad bi prošla godina a paket nije bio obnovljen, programi bi se automatski zaključali.
Sada živim u Zagrebu, imam sve moguće MaxTv pakete preko interneta ali imam instalirane i Satelite, Astra 19,2 kao i Eutelsat 16A. Na zadnjem sam našao pod frekvencijom: 11.554 GHz vaše Planetsport programe i sad mi u principu treba samo vaš CI modul i smartcard s definiranim programima, koji vi otključate.
Pitanje:
- Zašto trebam vaš tanjur i vaš receiver, ako imam integrirani receiver u tv-prijemniku?
- Zašto vaša kuća nije malo više fleksibilna, te preko satelita ponudi samo opciju Planetsport za recimo 50,00 kn mjesečno, odnosno na godišnjoj preplati, pri plaćanju odjednom, za 500,00 kn !? I time privuče dodatne korisnike, koji su na bilo koji način ugovorom vezani za drugog providera? To se u Quality Managementu zove „bench mark“, odnosno ugledati se na one, koji to rade uspješno i premaa njima se orijentirati.
Meni to nije jasno, kako vaša kuća uopće nije tržišno orijentirana i ne podešava svoje pakete stanju na terenu, odnosno potencijalnim skupinama gledatelja!?
Danas sam razgovarao sa tri različita odjeljenja u vašoj kući i imam osjećaj, da sam im bio dosadan. Niti su me razumjeli, niti su me htjeli razumjeti.
Meni nije problem obratiti se matici u Austriji, ako mislite da bi to moglo pomoći.
PS. Dobio sam odgovor, da to kod njih ne ide tako. Moram kupiti osnovni paket i Planetsport kao nadogradnju.
Poštovanje,
dok sam živio u Njemačkoj, koristio sam usluge MaxTv-Sat.
Išlo je ovako.
Programi su bili na Eutelsat 16A (kao i vaši), preplata je bila za definirani paket na godinu dana. MaxTv je meni poslao CI modul (Common Interface) i smartcard za otključavanje za paket definiranih programa. Kad bi prošla godina a paket nije bio obnovljen, programi bi se automatski zaključali.
Sada živim u Zagrebu, imam sve moguće MaxTv pakete preko interneta ali imam instalirane i Satelite, Astra 19,2 kao i Eutelsat 16A. Na zadnjem sam našao pod frekvencijom: 11.554 GHz vaše Planetsport programe i sad mi u principu treba samo vaš CI modul i smartcard s definiranim programima, koji vi otključate.
Pitanje:
- Zašto trebam vaš tanjur i vaš receiver, ako imam integrirani receiver u tv-prijemniku?
- Zašto vaša kuća nije malo više fleksibilna, te preko satelita ponudi samo opciju Planetsport za recimo 50,00 kn mjesečno, odnosno na godišnjoj preplati, pri plaćanju odjednom, za 500,00 kn !? I time privuče dodatne korisnike, koji su na bilo koji način ugovorom vezani za drugog providera? To se u Quality Managementu zove „bench mark“, odnosno ugledati se na one, koji to rade uspješno i premaa njima se orijentirati.
Meni to nije jasno, kako vaša kuća uopće nije tržišno orijentirana i ne podešava svoje pakete stanju na terenu, odnosno potencijalnim skupinama gledatelja!?
Danas sam razgovarao sa tri različita odjeljenja u vašoj kući i imam osjećaj, da sam im bio dosadan. Niti su me razumjeli, niti su me htjeli razumjeti.
Meni nije problem obratiti se matici u Austriji, ako mislite da bi to moglo pomoći.
PS. Dobio sam odgovor, da to kod njih ne ide tako. Moram kupiti osnovni paket i Planetsport kao nadogradnju.
dok sam živio u Njemačkoj, koristio sam usluge MaxTv-Sat.
Išlo je ovako.
Programi su bili na Eutelsat 16A (kao i vaši), preplata je bila za definirani paket na godinu dana. MaxTv je meni poslao CI modul (Common Interface) i smartcard za otključavanje za paket definiranih programa. Kad bi prošla godina a paket nije bio obnovljen, programi bi se automatski zaključali.
Sada živim u Zagrebu, imam sve moguće MaxTv pakete preko interneta ali imam instalirane i Satelite, Astra 19,2 kao i Eutelsat 16A. Na zadnjem sam našao pod frekvencijom: 11.554 GHz vaše Planetsport programe i sad mi u principu treba samo vaš CI modul i smartcard s definiranim programima, koji vi otključate.
Pitanje:
- Zašto trebam vaš tanjur i vaš receiver, ako imam integrirani receiver u tv-prijemniku?
- Zašto vaša kuća nije malo više fleksibilna, te preko satelita ponudi samo opciju Planetsport za recimo 50,00 kn mjesečno, odnosno na godišnjoj preplati, pri plaćanju odjednom, za 500,00 kn !? I time privuče dodatne korisnike, koji su na bilo koji način ugovorom vezani za drugog providera? To se u Quality Managementu zove „bench mark“, odnosno ugledati se na one, koji to rade uspješno i premaa njima se orijentirati.
Meni to nije jasno, kako vaša kuća uopće nije tržišno orijentirana i ne podešava svoje pakete stanju na terenu, odnosno potencijalnim skupinama gledatelja!?
Danas sam razgovarao sa tri različita odjeljenja u vašoj kući i imam osjećaj, da sam im bio dosadan. Niti su me razumjeli, niti su me htjeli razumjeti.
Meni nije problem obratiti se matici u Austriji, ako mislite da bi to moglo pomoći.
PS. Dobio sam odgovor, da to kod njih ne ide tako. Moram kupiti osnovni paket i Planetsport kao nadogradnju.
Stranica 1 / 3
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.